XXL Nutrition

IS: nasleep

Het is wachten op een nieuwe wending in de oorlog, IS dat flink wordt teruggedrongen en Assad die vanuit de andere kant de boel terugdringt. Dat gaat langzaamaan toch gebeuren.

Dan moeten de 'rebellen' iets anders verzinnen en misschien tot intensieve samenwerking overgaan.

iemand net dat brandpunt stukje gezien over die Australiër?

bewijst toch maar weer dat het vooral geesteszieke sociaal incapabele mannetjes zijn die enabled worden door die achterlijke religie in plaats van "normale mensen die een legitiem land willen stichten" of hoe al die apologeten die hele toestand ook noemen

iemand net dat brandpunt stukje gezien over die Australiër?

bewijst toch maar weer dat het vooral geesteszieke sociaal incapabele mannetjes zijn die enabled worden door die achterlijke religie in plaats van "normale mensen die een legitiem land willen stichten" of hoe al die apologeten die hele toestand ook noemen

Zeker 40% van de gasten die afreizen naar die gebieden om daar te strijden voor IS heeft een beroep gedaan op psychologische hulp. Je moet natuurlijk ook wel een basket case zijn als je voor een fictieve god (pleonasme) en een stel debielen met baarden je leven op het spel gaat zetten.

Waar Al Qaida nog aanhang had binnen academische kringen van de moslimwereld is IS toch wel de vergaarbak van de meest extremistische debielen die al veel langer van het pad af zijn.

Happy mensen hebben geen reden om de wereld te schudden, ze zijn al blessed.
Ongelukkige mensen/malcontenten gaan wel verandering willen.zien, zodat de wereld hen een beetje toelacht.

Stel dat het overal sharia was, dan waren die fucknuts gelukkig en zouden wij de gekke gefrustreerden zijn die willen vechten voor vrijheid. En dan zou de sharia politie ons extreme/radicale terroristen noemen.

Degenen die in een bevoorrechte positie zitten hebben niks te klagen. Iedereen die hen uitdaagt, wordt als crimineel bestempeld of weggejoeuwd.

Tis makkelijk om retarded te oordelen natuurlijk vanuit je privileged positie. Check your privileges :roflol:

Het is geen retarded oordeel, je verliest uit het oog wie hier de r**ards zijn. Of je moet zelf natuurlijk een r*tard zijn die het niet kan of wil zien.

Verandering door zwaar geweld leidt tot niet geluk maar misschien in een retarded versie van de wereld wel.

Dit soort shit gaat nie via praten. In welke wereld leef jij nu

ah je mag massaexecuties niet veroordelen omdat je het beter hebt

logisch

bewijst toch maar weer dat het vooral geesteszieke sociaal incapabele mannetjes

Een stel sadisten die hun gestoorde fantasieën nu, zonder vervolging, kunnen uitoefenen. Wellicht zouden ze onder gelijk welke ideologie dienen, zolang ze maar hun gang kunnen gaan.

Het doet me denken aan Dirlewanger en zijn kornuiten.

Subjectieve r*tard vs objectieve r*tard.
f**k it, de hele mensheid is retarded.

mijn hoofd kunnen ze nooit afkappen

-

Laatst bewerkt:
lat die paljassen maar eens komen , ik zet hun hoofden op een stok voor mijn deur en laat d mannen van d vuilniskar de rest doen

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

er zitten hier toch geen isis members op dbb he?

Happy mensen hebben geen reden om de wereld te schudden, ze zijn al blessed. Ongelukkige mensen/malcontenten gaan wel verandering willen.zien, zodat de wereld hen een beetje toelacht. Stel dat het overal sharia was, dan waren die fucknuts gelukkig en zouden wij de gekke gefrustreerden zijn die willen vechten voor vrijheid. En dan zou de sharia politie ons extreme/radicale terroristen noemen. Degenen die in een bevoorrechte positie zitten hebben niks te klagen. Iedereen die hen uitdaagt, wordt als crimineel bestempeld of weggejoeuwd. Tis makkelijk om retarded te oordelen natuurlijk vanuit je privileged positie. Check your privileges :roflol:
Hier ben ik het volkomen meet je eens.
De IS aanhangers hebben het gevoeld dat zij onderdrukt worden en willen middels rebellie hun recht weer terug krijgen. Natuurlijk gaan ze daar veels te ver in en is het niet te rechtvaardigen. Maar we vergeten dat die mensen Amerika haten, en dat is niet zomaar gegaan.....

Hier ben ik het volkomen meet je eens.
De IS aanhangers hebben het gevoeld dat zij onderdrukt worden en willen middels rebellie hun recht weer terug krijgen. Natuurlijk gaan ze daar veels te ver in en is het niet te rechtvaardigen. Maar we vergeten dat die mensen Amerika haten, en dat is niet zomaar gegaan.....

Deels is het waar, maar laten we niet vergeten dat er meer dan voldoende landen zijn waar iedere willekeurige moslim eenvoudig naar toe kan om te leven in een omgeving die beter past bij zijn/haar geloof.

Je kan je dan ook afvragen waarom zo veel van die sjappies in het rijke westen wonen. Meeste inclusief uitkering. Dan zijn die zogenaamde principes natuurlijk een lachertje.

En dan is het makkelijk lullen dat ze het systeem van binnen uit willen aanpakken of wat dan ook. Maar uiteindelijk zijn ze lui en mak en domineert de westerse cultuur op ieder vlak. Natuurlijk ga je dan lopen haten.

Maar je pakt niet je shit en gaat wonen in een sjappie moslim land, of een land waar dat geloof overheersend is. Simpelweg omdat het daar een teringbende is.

Haters gonna hate.

Moslims hebben altijd de keuze om op te rotten, niemand hier die ze tegen gaat houden (uitzondering tegenwoordig daar gelaten). En zeg niet dat er nergens land is waar ze echt hun ideaalbeeld kunnen uitwerken. Voor mij geld hetzelfde, ik moet het ook doen met allemaal gekke gelovige om me heen.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven