MuscleMeat

IS: nasleep

En?
Waar is de outrage voor de cia foltertechnieken?

Waar zijn de usual isis bashers?

Alsof je het met beide praktijken niet oneens kunt zijn. Maak je eens wat minder druk man mafketel.

Ahja, men is er mee oneens, maar twordt niet geuit.

Cool.

Who u lion bruh

Dit topic gaat toch over IS? Niet over de CIA.

-

Laatst bewerkt:
Ik zie ook geen thread over cia folterpraktijken.

En ja, er is link met isis, nl men haat op isis omdat ze fags onthoofden of voort schenden v mensenrechten, maar muisstil als cia mensen foltert. Lekker selectieve outrage.

Niemand wist wat er precies gaande was en tis erger dan gedacht. Feiten zijn 2 dagen oud

Ik zie ook geen thread over cia folterpraktijken.

En ja, er is link met isis, nl men haat op isis omdat ze fags onthoofden of voort schenden v mensenrechten, maar muisstil als cia mensen foltert. Lekker selectieve outrage.

Niemand wist wat er precies gaande was en tis erger dan gedacht. Feiten zijn 2 dagen oud

Het rapport is 2 dagen oud. Feiten een paar jaar. De meeste mensen verachten Amerika om wat ze in Guantanamo gedaan hebben. Ironisch dat je van selectieve outrage spreekt.

Ik weet niet hoe andere mensen denken maar bij mij verlies je wel het recht op een menswaardige behandeling als je connecties hebt met een partij die verantwoordelijk is door de dood van 1000'zenden mensen.

Komt natuurlijk net uit wanneer Obama op z'n dieptepunt zit tijdens het uitvoeren van zijn presidentschap. Hij had gewoon maar een win nodig om nog eens positief te staan.. Ook zijn beeld van immigratie is wel fucked up aka stemmen ronselen! Je zou bijna denken dat hij dagelijks aan de tafel zit met PS en SPA.

Het rapport is 2 dagen oud. Feiten een paar jaar. De meeste mensen verachten Amerika om wat ze in Guantanamo gedaan hebben. Ironisch dat je van selectieve outrage spreekt.

Er zijn nieuwe feiten opgedoken.

En wanneer valt er een bom op amerika dan net zoals er bommen vallen op isis?

Haat op isis heeft dus geen donder te maken doordat ze mensenrechten schenden, maar alles te maken omdat ze ingaan tegen amerikaanse belangen.

Zo, ook dat is vandaag mooi bevestigd.

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

(Ach, vandaar al die verwijzingen naar thailand) :roflol:

Ik weet niet hoe andere mensen denken maar bij mij verlies je wel het recht op een menswaardige behandeling als je connecties hebt met een partij die verantwoordelijk is door de dood van 1000'zenden mensen.

Komt natuurlijk net uit wanneer Obama op z'n dieptepunt zit tijdens het uitvoeren van zijn presidentschap. Hij had gewoon maar een win nodig om nog eens positief te staan.. Ook zijn beeld van immigratie is wel fucked up aka stemmen ronselen! Je zou bijna denken dat hij dagelijks aan de tafel zit met PS en SPA.

Obama is niet meer verkiesbaar. Hij zit al twee termijnen.

Het immigratiebeleid is juist een aanfluiting zoals het nu is. Mexicanen kunnen pas na decenia in de USA gewerkt te hebben, belasting betaald te hebben, een Amerikaans paspoort krijgen.

Het gaat beide partijen om stemmen bij alle beslissingen. Republikeinen zijn alleen maar tegen omdat ze weten dat de latino community democratisch gaat stemmen en de eigen aanhang xenofoob is. Heeft niks met ideologie te maken.

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Haat op isis heeft dus geen donder te maken doordat ze mensenrechten schenden, maar alles te maken omdat ze ingaan tegen amerikaanse belangen.

Zo, ook dat is vandaag mooi bevestigd.

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

(Ach, vandaar al die verwijzingen naar thailand) :roflol:

Nailed it. Zo simpel is het inderdaad.

[Link niet meer beschikbaar]

Shami witness kennen sommigen hier wel mss, heb nog veel van zn shit hier getweet.
Gisteren deden veel isis leden tralala op twitter dat ie banned was, nu artikeltje erover

Is er ondertussen een coalitie gevormd tegen amerika en bommen erop gedropt?

Neen?

Cool

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven