AndroidHealthClinic

IS: nasleep

Neen, enkel isis is voldoende :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

https://t.co/PkFsiM9g0n

Dat level tough

Beter ga je met hen meevechten i.p.v. de bureaukrijger uit de hangen.

-

Laatst bewerkt:
Isis zijn wat kleuters in een zandbak vergeleken met het militair industrieel complex.
Degenen met de kleinste bom is de terrorist. :rolleyes:

Haha, true.

Egte terroristen dragen een maatpak en geven een persconferentie.

Garnalen zeggen allahu akbar en delen hun shit via youtube door gopro cameras

The profile of a typical jihadist is less uniform than it once was. Most are men in their twenties, often third- or fourth-generation Dutch citizens of Moroccan descent. But the Dutch ancestry of some jihadists goes back centuries -- they are as Dutch as wooden shoes and windmills, yet they still radicalize and go to Syria. Nor are they all uneducated or criminals; they may have university degrees.

99% of dbb :roflol:

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Intussen zou de politie contact hebben met de dader en wordt er getracht om het drama op vreedzame manier te beëindigen. Over het motief voor de gijzeling bestaat vooralsnog geen duidelijkheid.

Met terroristen valt nu wel te onderhandelen schijnbaar :roflol:

Aussie dus het eerste slachtoffer na aankondiging lucht bombardementen, ik had mijn geld op Frankrijk gezet.

Aussie dus het eerste slachtoffer na aankondiging lucht bombardementen, ik had mijn geld op Frankrijk gezet.
In Frankrijk is een man doodgeschoten die met een mes drie agenten had verwond. Dat gebeurde in een politiebureau in de buurt van de stad Tours, in het midden van Frankrijk. De man was onder het roepen van "Allahu Akbar" (God is groot) het politiebureau ingerend.

Drie agenten probeerden hem te kalmeren, waarna hij om zich heen stak. Eén van de drie werd in zijn gezicht gestoken, maar raakte niet levensgevaarlijk gewond. Twee andere agenten, onder wie een vrouw, liepen ook steekwonden op, maar minder ernstig.

't Zal wel weer een gek zijn bagatelliseert men...

IS haalt Jordaans gevechtsvliegtuig neer
Jordanië, lid van de coalitie tegen Islamitische Staat (IS), bevestigt dat dat de moslimfundamentalisten in Syrië een gevechtsvliegtuig hebben neergehaald en de piloot gevangen houden.

Mirin fighting skills

Enorm, één vliegtuig is me nogal wat.

Jordanië, die vliegen nog met houten dubbeldekkers toch?

Terug
Naar boven