AndroidHealthClinic

IS: nasleep

De snackbar van allah. Kapsalon enz

Het is aloha snackbar,ik hoop dat je hem nu wel snapt.

Origin of islamic state tow machine, by van ostaeyen
http://pietervanostaeyen.wordpress.com/2014/12/31/the-origin-of-islamic-states-tow-atgm/

---------- Toegevoegd 4 January 2015 om 03:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst 3 January 2015 om 20:19 ----------

TeZIpen.png

John cantie
Zogezegd hostage van isis :roflol:

Filmpje zoek ik nog.

---------- Toegevoegd om 03:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:39 ----------

http://pietervanostaeyen.wordpress....ul-a-new-video-testimonial-from-john-cantlie/

Aanrader

Het op de Amerikanen steken? Lolololol.
Natuurlijk steekt ISIS het graag op de Amerikanen.

Realiteit: waar zaten veel van de leidinggevenden van ISIS in werkelijkheid zo'n 5 jaar geleden? In Syrische gevangenissen... Deze zaten overvol met regimevijanden waarvan slechts een minderheid extremistisch was. Ze zaten in omstandigheden vele malen erger dan Amerikaanse gevangenen in Iraq. Voeding, drinken, ruimte was er amper + vééééél foltering. Wat natuurlijk snel een kweekvijver voor extremisme werd en waar gruwelijkheden norm waren.

Opstand tegen Assad...wat doet Assad? Hij laat die gevangenen vrij... Want hij had een excuus nodig om de eerst vreedzame protesten de kop in te drukken. De extremisten die hij zelf gecreëerd heeft en vrijgelaten heeft gebruikte hij om aan te tonen dat er extremisten / terroristen tegen hem vochten.

Wie bombardeert Assad het meest denk je? ISIS of de gematigde rebellengroepen? Het antwoord is de gematigde rebellengroepen.

Wie is er grootste afnemer van olie van ISIS denk je? Assad.

Wie stuurt er ISIS voor een belangrijk deel? Assad.
Enkele hooggeplaatste ISIS piefen hebben zelf al gezegd dat ze sterk geïnfiltreerd zijn door mensen van Assad, in die mate dat het ISIS verzwakt.

Matige post, serieus. Ook al heb je een andere visie ik had gehoopt dat je iets sterkers kon brengen.

Ten eerste zijn veel IS leidinggevenden Irakees, voortvloeiend uit de VS invasie en val van Hussein in datzelfde land.

Ten tweede is je verhaal erg onlogisch, Assad heeft/had geen enkel belang om extremisme te stuwen, dat zijn fabels. Hij raakte de controle zienderogen kwijt aan jan en alleman, zijn leger deserteerde bij de vleet en hij zou dan ook nog van alles vrijlaten om iets te bewijzen aan de wereld ? Dat is hele slechte theoretische koffiepraat maar geen realiteit. De enigen die hem zouden helpen zijn de vaste bondgenoten, hoe extreem de tegenstand ook is dat bewijst het heden. In Irak, talloze bombardementen in Syrië nauwelijks.

Wat heeft hij dan voor elkaar gekregen om extremisten vrij te laten ? Niks. De westerse wereld heeft besloten dat Assad een dictator is (dat besloten ze vaker dus zijn dit nu ook verplicht anders bekekenen ze hun fout met afzetten Kadaffi en Hussein en heeft te maken met Iran-Syrie-Hezbollah-Israel en de westerse visie van samenleving daar willen praktiseren ).

Ik vind het ook hypocriet hoe ik nu mensen hoor praten over 'alle religieuze stromingen moeten samenleven in Syrië'. Dan vraag ik me af wat Assad de afgelopen tig jaar heeft gedaan in Syrië, verschillende stromingen met elkaar laten samenleven !

Matige post, serieus. Ook al heb je een andere visie ik had gehoopt dat je iets sterkers kon brengen. Ten eerste zijn veel IS leidinggevenden Irakees, voortvloeiend uit de VS invasie en val van Hussein in datzelfde land. Ten tweede is je verhaal erg onlogisch, Assad heeft/had geen enkel belang om extremisme te stuwen, dat zijn fabels. Hij raakte de controle zienderogen kwijt aan jan en alleman, zijn leger deserteerde bij de vleet en hij zou dan ook nog van alles vrijlaten om iets te bewijzen aan de wereld ? Dat is hele slechte theoretische koffiepraat maar geen realiteit. De enigen die hem zouden helpen zijn de vaste bondgenoten, hoe extreem de tegenstand ook is dat bewijst het heden. In Irak, talloze bombardementen in Syrië nauwelijks. Wat heeft hij dan voor elkaar gekregen om extremisten vrij te laten ? Niks. De westerse wereld heeft besloten dat Assad een dictator is (dat besloten ze vaker dus zijn dit nu ook verplicht anders bekekenen ze hun fout met afzetten Kadaffi en Hussein en heeft te maken met Iran-Syrie-Hezbollah-Israel en de westerse visie van samenleving daar willen praktiseren ). Ik vind het ook hypocriet hoe ik nu mensen hoor praten over 'alle religieuze stromingen moeten samenleven in Syrië'. Dan vraag ik me af wat Assad de afgelopen tig jaar heeft gedaan in Syrië, verschillende stromingen met elkaar laten samenleven !
Oh man, weer aan het bewijzen hoe weinig je er van af weet?

Dat Assad olie koopt van ISIS is al lang algemeen geweten en bewezen, echter niet in de media gekomen.

Als ik zelfs al moet gaan uitleggen waarom Assad ze vrijgelaten heeft... Sorry maar ik ga je handje niet vasthouden als je zelfs basiszaken nog niet weet.

Basis zoektochtje in google geeft al genoeg bronnen...
http://www.newsweek.com/how-syrias-assad-helped-forge-isis-255631
http://www.telegraph.co.uk/news/wor...-boosting-al-Qaeda-with-secret-oil-deals.html
http://www.ibtimes.co.uk/isis-crisi...e-selling-oil-president-assads-regime-1465327
http://www.aljazeera.com/indepth/op...atal-strategic-mistak-201432910353132476.html

Je moet echt wel erg dom zijn om het niet door te hebben. Echter velen die hun eigen fantasie de loop laten of denken dat ze alles weten als ze enkel af en toe eens naar het nieuws kijken. Ik volg het conflict al geruime tijd nog amper maar ik weet ten minste nog de basis!

Whami expert op het gebied van geopolitics.

Btw, vind het nogal grappig wie de Amerikanen de schuld geven. Ja ex gevangenen van de Amerikanen zijn bij ISIS.
Zijn ze daar omwille van de Amerikanen? Sommigen wellicht wel. Echter velen van hun waren voordien al lid van extremistische bewegingen en waren criminelen. Helaas vele r**ards die het oh zo erg vonden dat deze personen gevangenen waren door de Amerikanen. Zodra de Amerikanen ze vrij lieten gingen ze weer verder met hun oude activiteiten.

Bestaat IS nog?

Hoor al een hele tijd niks meer over die prutsers

"I have mentioned before in this space that Syria’s Assad released hundreds of jihadists from his jails and allowed them to join the opposition. This information was first leaked by British Intelligence sources about a year ago in the Daily Telegraph. Here is a recent (rather long) chronicle in Politico of the story, itemizing how Assad let all the prisoners be housed together, how they inevitably networked and bonded which meant they co-ordinated quickly once outside, and how they ultimately split into factions http://www.politico.com/magazine/story/2014/06/al-qaeda-iraq-syria-108214_Page6.html#.U6nckbcU_oZ . Much of this, as even the prisoners acknowledge, is exactly what Assad intended, because very soon their draconian actions (strict sharia, beheadings etc) sullied the image of the Syrian opposition in the world’s eyes. We can add to all this our own speculation that Assad likely placed his own spies among the prisoners with orders to go out and commit deliberate outrages. I have also noted previously that this ruse de guerre by Assad suspiciously echoes what happened in Chechnya during the 1990’s when jihadists infiltrated the ranks of Chechen rebels and took over their independence struggle, committed sundry atrocities and alienated world opinion which allowed Putin to carpet bomb them to oblivion along with many innocents. This after the rebels duly fragmented into warring groups. Nobody at the time saw an active Russian hand in the maneuver though one heard all manner of reports that Russian border guards constantly allowed rebels to pass through their lines. "

Forbes: http://www.forbes.com/sites/melikkaylan/2014/06/25/whats-really-happening-in-iraq-a-radical-theory/

Hij antwoord op een vraag v iemand anders, wie jejoen bontinck is.

Pieter v ostaeyen is een expert in belgische syriestrijders. Hij volgt ze dagelijks op, dat is zn job.

Verkoelende homo's

Overheden op sociale media.

Is dit de echte leven of fanta-zee?

Terug
Naar boven