- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Interessanter is het artikel in The Guardian: http://www.theguardian.com/world/2014/dec/11/-sp-isis-the-inside-story
Oh man, weer aan het bewijzen hoe weinig je er van af weet?Matige post, serieus. Ook al heb je een andere visie ik had gehoopt dat je iets sterkers kon brengen. Ten eerste zijn veel IS leidinggevenden Irakees, voortvloeiend uit de VS invasie en val van Hussein in datzelfde land. Ten tweede is je verhaal erg onlogisch, Assad heeft/had geen enkel belang om extremisme te stuwen, dat zijn fabels. Hij raakte de controle zienderogen kwijt aan jan en alleman, zijn leger deserteerde bij de vleet en hij zou dan ook nog van alles vrijlaten om iets te bewijzen aan de wereld ? Dat is hele slechte theoretische koffiepraat maar geen realiteit. De enigen die hem zouden helpen zijn de vaste bondgenoten, hoe extreem de tegenstand ook is dat bewijst het heden. In Irak, talloze bombardementen in Syrië nauwelijks. Wat heeft hij dan voor elkaar gekregen om extremisten vrij te laten ? Niks. De westerse wereld heeft besloten dat Assad een dictator is (dat besloten ze vaker dus zijn dit nu ook verplicht anders bekekenen ze hun fout met afzetten Kadaffi en Hussein en heeft te maken met Iran-Syrie-Hezbollah-Israel en de westerse visie van samenleving daar willen praktiseren ). Ik vind het ook hypocriet hoe ik nu mensen hoor praten over 'alle religieuze stromingen moeten samenleven in Syrië'. Dan vraag ik me af wat Assad de afgelopen tig jaar heeft gedaan in Syrië, verschillende stromingen met elkaar laten samenleven !
Heeft precies niet door dat hij NU naar Turkije op vakantie wou gaan. Hij lijkt te denken dat het gaat over het verleden.Bekijk de tweet van @p_vanostaeyen: http://twitter.com/p_vanostaeyen/status/551821539730264066?s=09 :Roflol:
he defected from ISIS, came back to Belgium, testified against Sharia4Belgium. Although it seems he just went on a holiday
Een belangrijk twitteraccount van de Amerikaanse strjidkrachten, US Central Command, dat twittert onder @CENTCOM, is maandag gehackt door aanhangers van Islamitische Staat (IS).