Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
One of the Islamic State’s senior commanders reveals exclusive details of the terror group’s origins inside an Iraqi prison – right under the noses of their American jailers. Report by Martin Chulov
If there was no American prison in Iraq, there would be no IS now. Bucca was a factory. It made us all. It built our ideology.”
Wekenlang was er onzekerheid: zou de Nederlandse jihadist Abu Abdullah al-Hollandi, die zich op 12 november met een bomvest heeft opgeblazen voor een politiebureau in Bagdad, de 19-jarige Sultan Berzel uit Maastricht zijn? De jonge Marokkaanse Nederlander heeft zelf antwoord gegeven met zijn videotestament, dat dinsdag online is gezet door Islamitische Staat (IS).
Hij is het. De vader van Sultan, Abdelsamed Berzel, heeft het videotestament van zijn zoon gisteravond bekeken, samen met zijn vrouw. 'Wat moet ik zeggen? Mijn zoon heeft al gesproken. Dank Allah, mijn zoon is nu in het paradijs', zegt hij berustend.
als je zijn vaders reactie leest valt de appel niet ver van de boom.
Interessanter is het artikel in The Guardian: http://www.theguardian.com/world/2014/dec/11/-sp-isis-the-inside-story
New Year bomb attack on ISIS: America launches 29 air strikes over Syria and Iraq in blitz against extremists
picture is most likely genuine. Yet no idea about the real story
Als je meer vragen hebt, kom naar mij leberecht. Ik help je wel.