XXL Nutrition

IS: nasleep

2qbaq9e.jpg

Die IS strijders moeten ze gewoon helemaal kapot bombarderen.
:popcorn:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat zei ik? Assaad is zo slekt nog nie

• Topic Starter Topic Starter
biji kurdistannn

De Koerden zijn de dapperste der Moslims.

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

(behalve Kiko)

Daarom ben ik gevlucht xD

Ik ben het dansend met je eens.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Peshmerga strijders in Jalawla (een van de hevigste slagvelden op het moment) (link is video):

https://www.youtube.com/watch?v=3bRLJRIFzLg

Jullie moeten een keer komen naar de Newroz feesten XD volgend jaar 21 maart is weer een gelegenheid.

Als ik zou zien dat pro-Isis mafkezen hier slogans verkondigen, dan sla ik hen terug naar het stenen tijdperk.

(no homo & e-hero + Whami modus)

Laatst bewerkt:
ze zijn raar man. weetje geef die mensen een eigen planeet ofz. schieten we ze naar een andere planeet buiten onze zonnestelsel. kunnen ze daar hun dingen doen. Weetje, het is omdat het niet in hun eigen land gebeurt. als dit in marokko was, waren de mensen daar ook tegen dit. maar goed, als het maar niet je eigen bezittingen zijn dan maakt t niet uit. stel apen.

ps. ga slapen leberecht.

ze zijn raar man. weetje geef die mensen een eigen planeet ofz. schieten we ze naar een andere planeet buiten onze zonnestelsel. kunnen ze daar hun dingen doen. Weetje, het is omdat het niet in hun eigen land gebeurt. als dit in marokko was, waren de mensen daar ook tegen dit. maar goed, als het maar niet je eigen bezittingen zijn dan maakt t niet uit. stel apen.

ps. ga slapen leberecht.

Het enige nuttige uit je post.

Goed bezig, Hé!

Op dit forum post een Koerd sinds eergisteren zijn ervaringen:
Mijn kijk op de oorlog vanuit Erbil (Hewlêr)

Ik vind het wel leuk om te volgen, maar het kan natuurlijk allemaal uit zijn duim gezogen zijn.

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Als ik zou zien dat pro-Isis mafkezen hier (West-Vlaanderen) slogans verkondigen, dan sla ik hen terug naar het stenen tijdperk.

(no homo & e-hero)

Heb in Leuven eens een kerel met een ISIS t-shirt zien lopen. Jammer genoeg liep hij niet alleen en kan ik ook niet vechten :(.

Terug
Naar boven