AndroidHealthClinic

IS: nasleep

• Topic Starter Topic Starter
Het is definitief. Obama zit boven Irak met lucht steun en voedsel drops voor de yazidi's in de bergen. Werd eens tijd voor wat echte luchtaanvallen.

Wel dat ligt dan aan die personen.. Woord word veel te vaak misbruikt!

Als iemand zwart is en die vind het eigen aan racisme om zwart genoemd te worden, dan heeft die persoon gewoon zelf problemen met zijn afkomst.

In de vriendengroep zitten er 3 zwarte/n*gers/gekleurde - de reden dat ik 3 verschillende benamingen geef is omdat ze stuk voor stuk een andere woord verkiezen over hun kleur.. De andere 2 zijn aanstootgevend :/

Probleem ligt vaak bij de persoon zelf.. Wat ik dan spijtig vind is dat medeblanke zoals hier mij beschuldigd van racisme terwijl ik geen racist ben.

Jouw reactie heeft niets te maken met het punt dat ik maakte.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Geboren worden en opgroeien in oorlog is niet genetisch...

Voila, meer hoeft er inderdaad niet meer over gezegd te worden.

Want als je met zwarten omgaat ben je natuurlijk opeens geen racist meer...:rolleyes:

Het feit dat je alleen maar kleur ziet en dit telkens zegt eigenlijk genoeg over hoe erge (onbewuste) racist je bent.

Gebruik anders gewoon hun voornaam?

Dat kwam ter sprake in een discussie.. Tuurlijk spreken we die aan met hun voornaam :/

Nu, ik heb de indruk dat wat ik zeg niet wil of kan begrepen worden. Miss ligt het aan mijzelf..

Back over ISIS dus.

Fucking blij dat Obama eindelijk in actie schiet,beter laat dan nooit.

Al vids van de luchtaanvallen?

Ik vraag me af wanneer de globale terreurdreiging weer een code opgeschroefd gaat worden nu Amerika zich weer actief gaat mengen in een probleem dat zijzelf in de loop der tijd hebben gecreëerd.

Gelukkig heeft Amerika nu wel in de gaten dat ze beter geen echte kant meer kiezen en wat minder actieve oorlogsdrang want ze lopen tegen tal van teleurstellingen aan en het kost een hoop knaken allemaal.

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Al vids van de luchtaanvallen?

Nog niet volgens mij maar een ding staat wel vast, IS bombarderen gaat in die regio weer grove massaslachtingen van IS jegens anderen teweeg brengen als represailles en verhoogde globale terreurdreiging.

Laatst bewerkt:
16biiwo.jpg

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Gore beesten.

33yos5w.jpg

2q3syns.jpg

There are three main religious groups in Iraq: Shia Arabs, the country's majority, Sunni Arabs and Kurds, who are religiously Sunni but divided by their ethnicity. The is also a minority of Christians scattered across northern Iraq, who comprise just over 1 per cent of the population (roughly 450,000 people). ISIS, who are Sunni Arab, have forced tens of thousands of Yazidis - an ancient religion that predates Islam - from their heartland in Sinjar.

2i8vivr.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ISIS heeft controlle over de grootste dam in Irak dat 50 km opwaarts van Mosul af ligt.
http://www.gulf-times.com/mobile//r...ms-islamic-state-controls-iraq's-biggest-dam-

Feiten over t dam:
Bouw werk is typisch slecht opgezet op een hele slechte plaats op een hele slechte grond. typisch voor landen uit die regio waar t alleen geld moet opleveren ten koste van veiligheid.

als moslim zijnde bid ik voor de mensen in Mosul en alle steden dat op t pad van dam ligt want geen hond wenst zoch om daar nu te zijn.. in de handen van zulke vieze ratten. en de soevereiniteit van irak kan me eigenlujk nu wel gestolen worden.. iemand moet iets doen...

Terug
Naar boven