Fitness Seller

IS: nasleep

Als de IS geen islam is en zij expres haat creëren tegen het geloof met enkel als doel ervoor te zorgen dat mensen wereldwijd totale apathie hebben tegenover moslims

"Moslims vermoorden christenen/joden/niet-gelovigen"
"Moslims verdienen de dood"

dan zouden zij momenteel door de moslims gezien moeten worden als hun grootste vijand.
Ik zou zeggen ga massaal op jihad tegen de IS voordat je leven niks meer waard is in iedereens ogen :)

• Topic Starter Topic Starter
wat denk je dat de koerden doen. wij zijn ook moslim. en wij leven tussen de joden christenen en zelfs geloven die door de monotheistishe geloven als duivels wordt afgedaan. waarom zijn wij niet zo? dus please hou zulke uitlatingen voorje. om je nog een andere voorbeeld te geven, marokko wat overwegend islamitisch land is heeft een redelijke hoeveelheid joodse burgers. kijk naar egypte alleen de rotte appels die bepaalde beeld hebben van wat zij willen en niet wat de Islam zegt die zitteb de copten te irriteren. nogmaals IS is geen Islam. Ik ga dan ook niet verder erop in want als je niet 100% weet waar je t over hebt dan ga ik je argumenten niet eens serieus nemen.

Leer godver eens typen als je serieus genomen wil worden. Dit is toch niet te lezen man.

• Topic Starter Topic Starter
In voor broeder killy

blij om te horen dat killy nog steeds van zijn psychose geniet.

2:25
Killy: ''Ik ben geen geleerde''

:orly:

Wow killy zit er ook wel tot z'n nek in ondertussen..

Nu toen hij nog bb'er was zei ik al dat het een ongelofelijke lozer was.. Kreeg toen pm van mensen die zeiden hoe dedicated hij wel niet was xD

Die ouders van hem zijn vast apetrots.

wat denk je dat de koerden doen. wij zijn ook moslim. en wij leven tussen de joden christenen en zelfs geloven die door de monotheistishe geloven als duivels wordt afgedaan. waarom zijn wij niet zo? dus please hou zulke uitlatingen voorje. om je nog een andere voorbeeld te geven, marokko wat overwegend islamitisch land is heeft een redelijke hoeveelheid joodse burgers. kijk naar egypte alleen de rotte appels die bepaalde beeld hebben van wat zij willen en niet wat de Islam zegt die zitteb de copten te irriteren. nogmaals IS is geen Islam. Ik ga dan ook niet verder erop in want als je niet 100% weet waar je t over hebt dan ga ik je argumenten niet eens serieus nemen.

Dus Salafisme behoort niet tot de Islam, en ze doen ook geen suiker in hun porridge.

Wow killy zit er ook wel tot z'n nek in ondertussen..

Nu toen hij nog bb'er was zei ik al dat het een ongelofelijke lozer was.. Kreeg toen pm van mensen die zeiden hoe dedicated hij wel niet was xD

Die ouders van hem zijn vast apetrots.

Registratie, jan 2014. Sounds legit.

Registratie, jan 2014. Sounds legit.

Permabanned.gif

losers here, losers there losers everywhere.

Terug
Naar boven