MuscleMeat

IS: nasleep

Zoals ik al ergens zei nadat bekend werd dat Amerika weer actief ging participeren, nu kan de globale terreurdreiging weer worden opgevoerd:
De soennitische terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) dreigt Amerikaanse doelen "waar dan ook" aan te vallen, als Amerikaanse luchtaanvallen IS'ers raken, aldus een video volgens persbureau Reuters maandag.
Het cirkeltje is weer rond.

Zoals ik al ergens zei nadat bekend werd dat Amerika weer actief ging participeren, nu kan de globale terreurdreiging weer worden opgevoerd: Het cirkeltje is weer rond.

Nee, meen je dat echt dat als je een terreurorganisatie aanvalt het terreuralarm omhoog gaat? Zo seg. Wist niemand... Egg nieuws...Much amaze...

Was te denken, denk dat de us met deze reden dan ook niet echt stond te springen om deel te nemen aan deze oorlog.

Nu sinds 2001 (twin towers) is de controle van ieder beschaafd land enorm gestegen (luchthaven/haven/grens..), dus dat is wel een goeie investering geweest.

Ik zie zeker wel nog aanslagen komen op de us maar op veel kleinere schaal dan met de twin's.

Was te denken, denk dat de us met deze reden dan ook niet echt stond te springen om deel te nemen aan deze oorlog.

Nu sinds 2001 (twin towers) is de controle van ieder beschaafd land enorm gestegen (luchthaven/haven/grens..), dus dat is wel een goeie investering geweest.

Ik zie zeker wel nog aanslagen komen op de us maar op veel kleinere schaal dan met de twin's.

U.S. staat altijd te springen om oorlogje te voeren. :p
Ik zie een ''terroristische'' aanslag in september wel gebeuren, idd kleinere schaal dan de twin's maar wel groot genoeg voor nation wide martial law.

Paranoide schizofrenie valt te behandelen. Meld je aan bij de dichtsbijzijnde psychatrie.

En dat was dat.

Laatst bewerkt:
Zojuist hebben ze een video gepubliceerd waar een journalist werd onthoofd, als reactie op Amerika. Youtube heeft de video al verwijderd. De man heette Foley, voor de mensen die het op willen zoeken, de video was walgelijk.

zojuist hebben ze een video gepubliceerd waar een journalist werd onthoofd, als reactie op amerika. youtube heeft de video al onthoofd. De man heette foley, voor de mensen die het op willen zoeken, de video was walgelijk.

f**k you youtube!!! U do dis?

Paranoide schizofrenie valt te behandelen. Meld je aan bij de dichtsbijzijnde psychatrie.

Juist, het enige land ter wereld dat zóveel steekt in defensie zou natuurlijk die wapens niet willen gebruiken en/of willen verkopen :roflol:

Zolang Amerika lekker $$$ blijft verdienen aan oorlog gaat er geen wereldvrede zijn :)

U4byMDt.jpg

-

Laatst bewerkt:
Dus als Amerika geen wapens meer verkoopt zal er wereldvrede komen ??? stomme redenering.
Heb je ook onderzocht wie de afnemers zijn van die wapens :rolleyes: welk percentage komt terecht bij onbetrouwbare overheden/groeperingen/volkeren.

Als er geen wapens waren dan waren we mss wel ietsje dichterbij wereldvrede ja...:o

Terug
Naar boven