MuscleMeat

IS: nasleep

Bezoekers in dit topic

die isis mensen... omg ik kan zulje dingen niet aan zien
hoe dan ook, ik.hoop dat er een einde komt aan zulke dingen. **** it maakt niet uit wie helpt als deze mensen maar berecht worden.

bronnen komen van internet gewoon!

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

US gaat pas helpen als Maliki af treed. maar de tering homo wilt niet aftreden omdat ie dan veel geld misloopt.

http://www.independent.co.uk/news/w...il-pm-nouri-almaliki-stands-down-9547311.html
 
Hier hakken/snijden/zagen/raggen ze iemand's hand eraf. Weet niet zeker of ISIS...

is geen ISIS

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ze moeten gewoon van die k*t extremisten af man. het is maar omdat de koerden vlgns mij niet beschikken over een redelijke lucht macht... en snap niet wat de **** die arabieren doen? Er zitten ZO ****ing veel mensen in t irakeze leger..
 
Abbo, ff bijlezen.

Thanks Bipolar!
 
DUDES: PESHMARGA pakt 6 ISIS soldaten op. fking lekker voor ze

http://www.ekurd.net/mismas/articles/misc2014/6/kurdlocal1644.htm

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Abbo, ff bijlezen.

Thanks Bipolar!

Ik post veel dus erger je aub niet aan :P

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

ook staat er in de bovenstaande link dat de Peshmarga ISIS schuilplaatsen succesvol heeft gebombardeerd.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

een samenvatting van hoe de zaken nu zijn:

http://www.opendemocracy.net/bill-park/mosul-maliki-and-isis-view-today-from-erbil
 
chemisch castreren die lui
of gewoon met de botte hand, mag ook
 
Alles was gwoon OK voor dat deze faggots kwamen.
 
Wat gebeurt er in Irak (ISIS episode)

Alles was gwoon OK voor dat deze faggots kwamen.


geloof je dat zelf? en wat hadden de sunnis te verduren dan onder maliki? dat is opeens 'OK'.
alsof die nu zomaar en uit het niets bayah/allegiance geven aan de ISIL.
 
Laatst bewerkt:
geloof je dat zelf? en wat hadden de sunnis te verduren dan onder maliki? dat is opeens 'OK'.
alsof die nu zomaar en uit het niets bayah/allegiance geven aan de ISIL.

Met OK bedoel ik dat mensen niet onthoofd werden of neer geknald werden op de manieren zoals ISIS dat nu doet. Je kan overal met politiek uit komen. Ik weet dat er in Irak rust ver te zoeken is, maar wat je nu ziet is niet beter dan een paar weken geleden.

Koerden hebben afzet markt gevonden voor Olie. Het was niet mijn eerste keus geweest om met Israel te handelen. Ik denk dat Israel dit dus ook doet om een doorn in het oog van Irak te steken.

http://www.jpost.com/Breaking-News/...sputed-Kurdish-pipeline-set-for-Israel-360037
 
Haha moet je op facebook beetje rondlezen; GOOI ER GEWOON EEN BOM OP!!!! :o :o :o

Vraag me toch af hoe DOM je moet zijn om iemand even te vermoorden omdat hij niet hetzelfde gelooft als jij. Die mensen lopen 500 jaar achter en zullen over 500 jaar al 1000 jaar achter lopen.
 
Dat hangt volkomen af van wat er nu gaat gebeuren. Ik geloof zeker dat als de koerden zich scheiden van Irak, dat je een stuk minder mensen hebt dat elkaar om geloof discrimineert. Arabieren hebben een record op het vermoorden van elkaar om redenen waar outsiders van denken wtf.
 
Nee ik geloof niet dat de huidige gebeurtenissen grote invloed zullen hebben op de denkwijze van de desbetreffende volkeren. Het blijft een kwestie van jij gelooft A en ik in B; ergo ik vermoord jou. En dat nog allemaal eens gebaseerd op een boek gevuld met fabeltjes.

Nee ik kan er niet bij met m'n hoofd.
 
Haha moet je op facebook beetje rondlezen; GOOI ER GEWOON EEN BOM OP!!!! :o :o :o

Vraag me toch af hoe DOM je moet zijn om iemand even te vermoorden omdat hij niet hetzelfde gelooft als jij. Die mensen lopen 500 jaar achter en zullen over 500 jaar al 1000 jaar achter lopen.

Zijn vooral achter gaan lopen. Zelfde als in Afghanistan en Iran waar de mongoloïde radicale moslims een te grote invloed hebben gekregen. Ook al neemt dat in Iran gelukkig weer af.

Afghanistan in de jaren 60:

first-check-out-this-before-and-after-photo_zps1e387e57.jpg


Irak in de jaren 60:

6a00d83451c64169e201310f3ad1f4970c-pi.jpg


Iran in de jaren 70:

244ce8i.jpg


Het ging pas mis toen gare Ayatollah's aan de macht kwamen in Iran. De CIA het wel een goed idee leek om de strijd in Afghanistan te steunen en dan vooral de groeperingen waaruit o.a. Al Qaida ontstaan is.

Daarvoor was het zeker geen koek en ei in die regio maar de invloed van idiote stromingen, meestal gevoed met geld uit S-A en andere radicale regimes, was toen vele malen lager of niet bestaande.

Het is eerder geïmporteerde achterlijkheid dan een systeem dat al lange tijd bestond. Ook al heeft zeker Afghanistan altijd wel een stammencultuur gehad.

Het is meestal ook niet de keuze van de bevolking dat groepen als ISIS de macht kunnen grijpen. Ook al zijn er zeker groepen binnen de bevolking die ISIS of andere radicale groeperingen een warm hart toedragen. Meestal omdat ze zich jarenlang onderdrukt hebben gevoeld of daadwerkelijk onderdrukt zijn.
 
Go peshmerga
verder snap ik de soenni's wel dat ze willen dat er iets gedaan wordt aan de onderdrukking/wegzetting in Irak door Al Maliki, maar ISIS is not the way
 
Laatst bewerkt:
hahah woon je in Den Haag want kans is groot dat ik m ken XD of bekend is :P gekke koerden zijn wij

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Oh my ****ing GODDDDDD Ocalan (kurdisch PKK leider) heeft kans om dit jaar nog vrij te komen? WTF gebeurt er allemaal daaro?

http://www.hurriyetdailynews.com/hd...eader.aspx?pageID=238&nid=68065&NewsCatID=338

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

http://www.ekurd.net/mismas/articles/misc2014/6/state8115.htm nog meer nieuws over wrm Koerden zich vrij mogen spreken.


Ey wtf gebeurt er allemaal? Stel dat dit een van de grootste conspiracy is van de 21ste eeuw? Irak doet alsof het onder aanval is, turkije doet ineens makkelijk (geeft ergens hoop voor de turkse koerden op Ocalan) allerlei positieve signalen voor de koerden. zo dat de koerden zich vrij spreken en dan ineens Turkije keert zn rug en valt ISIS en Irak Koerdisch autonome regio binnen? T kan wel dat ze nu doen als of ze goeie vrienden zijn? gekke shit XD
 
Back
Naar boven