XXL Nutrition

IS: nasleep

Waarom zou je dat willdn zien?
Ik wil niet eens weten dat mensen daartoe in staat zijn :(

ik vind het mooi om te zien hoe de rawafid leger word afgeslacht.
mensen die dit doen verdienen het om afgeslacht te worden;

http://www.youtube.com/watch?v=lBGGCpXLz9U

He wasnt begging for his life. The army told him "say there is no god but Basshar!" But the man kept saying "There is no God but Allah"
He wasnt scared of those pigs, he only feared God.

dan vind ik de werkwijze van ISIL nog best ok vergeleken met dit:roflol:

Laatst bewerkt:
Man man man elke keer als ik even zo'n filmpje kijk toch weer geschokt door de primitiviteit van deze mensen. Niet te geloven gewoon wat die mensen elkaar aan doen.

Vind het trouwens wel een interessant topic. Bedankt aan iedereen die het bijhoudt.

dan vind ik de werkwijze van ISIL nog best ok vergeleken met dit:roflol:

:roflol: Allemaal barbaren. Of je nou iemand levend begraaft, de kop afsnijdt, door het hoofd schiet etc. Het is gewoon ziek gedrag. Gelukkig voor hun is er geen god anders zouden ze nog gestraft kunnen worden voor dat achterlijke gedrag. Eigenlijk wel jammer dat dit soort figuren niet eeuwig mogen branden.

Is het nou wat om daar op vakantie te gaan?

:roflol: Allemaal barbaren. Of je nou iemand levend begraaft, de kop afsnijdt, door het hoofd schiet etc. Het is gewoon ziek gedrag. Gelukkig voor hun is er geen god anders zouden ze nog gestraft kunnen worden voor dat achterlijke gedrag. Eigenlijk wel jammer dat dit soort figuren niet eeuwig mogen branden.

Volledig mee eens. Enkel voor zo'n barbaren zou ik willen dat er wél een god bestaat.

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Ik vertrek volgende week naar Mosul om wat sightseeing te doen. Ga je mee?

nou als ik mocht kiezen had ik een kogel door mn achterhoofd gewild.
toch iets minder barbaars dan levend begraven worden, ****ing hell.

• Topic Starter Topic Starter
Waarschijnlijl britsche isis soldaat gedood tijdens gevecht:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/iraq/10916095/.html

Kraft XD zoek asjeblieft op Azizi Waisi... er wordt gezegd dat als je zn snor afhaalt, hij achterover valt. hahah

ontopic:
Irakees leger heeft zn handen vol aan isis bij de olie rafinaderij. koerdem hebben een defensieve opstelling tegenover Isis. Amerika drukt Maliki weg maar hij wilt maar niet op donderen.
verder zit grote gevaar in voor de europeanen. veel duitsers en britten en wie weet nederlandse en belgische jihaddisten zijn daar in irak. Zij worden het minst ingezet bij zware gevechten. Al Baghdadi (isis leider) is van plan dexe jongens te her gebruiken in europa.

hahahah hij is ****ing tif. mijn pa vindt t allemaal niets.. hij is beetje te onorthodox XD vooral hoedi met zn kop zo als een indian heen en weer gaat tijdens zijn liedjes. hahahah

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

ga naar sulaymaniya. zal me tantes zeggen dat je komt. ze gaan je goed ontvangen. als je nog langs me oudste tante gaat miss dat ze een leuk koerdisch meisje voor je kan regelen. zo van: Leberecht, you are getting older now.... let me find you some prety girls. soort van rusia with love. alleen hoef je vliegticket te betalen XD

In a step that cements the impression of a de facto independent Kurdistan, a million barrels of Kurdish oil were delivered to a client in Israel today, despite threats by Baghdad to sue anyone buying it. The US government, fearing another blow to embattled Baghdad, had also worked to prevent anyone from buying the oil.
Reuters broke the story in a scoop, followed a few hours later by a statement on the Kurdish government website. “We are proud of this milestone achievement, which was accomplished despite almost three weeks of intimidation and baseless interferences from Baghdad against the tanker-ship owners and the related international traders and buyers.”
The fate of another million-barrel tanker—the United Leadership, which embarked with Kurdish oil on May 22—remains unclear. But the delivery today in the Israeli port of Ashkelon ends a 10-day drama that began June 20, when a million barrels of oil were loaded onto a tanker called the United Emblem. In an apparent diversionary tactic, four days later near Malta, the oil was transferred to the SCF Altai, another tanker. All the while, Baghdad treated the oil shipment as an attack on its sovereignty and said it might sue Turkey and file an arbitration request with the United Nations. American officials, meanwhile, warned potential buyers to stay away from it.
That the oil has been sold and delivered confirms the viability of an independent economic lifeline for Kurdistan—a dedicated oil export route through Turkey to the Mediterranean port of Ceyhan. That lifeline offers the potential for political survival.
An independent Kurdistan could be a devastating development for the Iraqi state and a blow to the 1916 Sykes-Picot Agreement establishing the boundaries of the Middle East. But it would be a triumphant moment for the Kurds themselves, after more than a century seeking nationhood.
In a note to clients prior to the story breaking, Citi’s Seth Kleinman said that the Kurds’ capture of Kirkuk on June 14, along with the weakened state of Baghdad and the sale of pipeline crude, had suggested “significant strides” toward de facto independence. “In our view, the final obstacle to de jure independence remains the lack of international support for a Kurdish state, particularly from Turkey, upon which such a state’s economic viability rests as the sole viable route to market oil.”
Kleinman said that if Baghdad continues to resist settling a long dispute over the sharing of oil revenue, “the option of independence may gain support from the international community, including regional powers, raising the likelihood of its eventuality.”
The Kurds, meanwhile, have looked to cement their gains by loading two more tankers with oil at Ceyhan—one of them the United Emblem.

ja, de eerste koper is Israel. probleem dat de koerden nog niet vrijheid hebben uitgesproken is dat deze transacties die wellicht nog gaan komen alles behalve betrouwbaar zijn. Israel koopt koerdisch olie om op zn minst 2 redenen. de koerden zijn de enige bevolking in het middenoosten dat met israel samen werkt. en 2 israel kan zo een doorn in t oog van Irak zijn. verder turken laten koerdish olie over hun grond gaan maar dat kan zo verranderen. aangezien niemand de koerden steunt en ze hebben maar 1 afzet markt en 1 route er heen dan kan je beter rustig afwachten op meer steun. betrouwbare steun.

Al Sadr heeft de shiiten tot wapen geroepen,hopelijk ontvangt ISIS een goede ass whooping maar ik geloof er ergens niet in. Manier van oorlogsvoeren daar is op het eerste zicht totaal niet tactisch of gedisciplineerd. Ik zie het meer in een burger/guerrilla oorlog uitdraaien. Correct me if i'm wrong.

ja ik weet wat je bedoelt.ziet er niet pro uit. maar dat is t probleem niet. gedood ga je worde als je in hun handen valt.
wat je zegt vindt ikverder beetje jammer. ja shia en soenna zijn heel anders van elkaar. Dat verschil is altikd geweest. maar ooit hebben shia en soenna onder elkaar geleefd onder de naam Arab. en zo hebben ze vele oorlogen gewonnen samen. nu is t probleem dat saddam shia heeft onderdrukt in zijn tijd en nu shjiten aan de macht zijn onder drukken ze de soennieten. de koerden waren daar altijd duppe. dat daar gelaten.
waar ik het niet met je eens ben is dat je opropet tot een ass whoopimg wat betekent kei hard terug vechten. dit zou betekenen dat er een full shia vs soenna oorlog wordt. het is nu nog niet zoo ver. ja de isis vermoord mensen maar we moeten ze niet zien als soennieten maar als terroristen onrust zaaiers. aps de shjiten nu vol wapen gaan om op de zelfde manier terug te vechten is t alleen maar olie op vuur. dit moet zeker politiek opgelost worden. de irakeze soennieten en sjieten moeten met elkaar om de tafel om de ISIS weg te drijve .

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

hoe het dus zit met de koerdische olie. was verbaasd dat marokko werd genoemd. maar me pa verteld mij dat amerika de olie koopt en het aan bijv. israel geeft. een tanker met koerdische olie onder weg naar AMERIKA (WTF!) IS tegen gehouden bij t poort van gibraltar door de marokkanen. de tanker is terug naar Italie wie wert wat er met de olie gebeurt daar. hier even een link dat alles verward XD

http://online.wsj.com/article/BT-CO-20140621-700079.html

Terug
Naar boven