Fitness Seller

IS: nasleep

Kans dat je in een auto ongeluk sterf is 200.000 x groter oid. :roflol: Zoek nou eens uit wat de exacte definitie is van terrorisme, dan kom je erachter dat je ''terrorisme'' helemaal niet in die hoek moet zoeken(islam/midden-oosten blabla), maar veel dichter bij.
enlighten us, reptillians?, bankiers? of toch de good old illuminati?

De overheid natuurlijk

Enlighten us. Als je dan wat roept kan je het ook best toelichten. Te makkelijk om iemand op onderzoek te sturen en het daarna waarschijnlijk afkeuren als dat onderzoek niet aan jouw normen voldoet.

Nja heel simpel, waarom horen we de afgelopen decennia, alleen maar ''terrorisme terrorisme, gevaarlijke moslimextremisten'' in de media.
Terwijl het een feit is, dat de kans dat je overlijd door middel van terrorisme:
1 in 20 million
Chance of dying in a terrorist attack in the United States from 2007 to 2011, according to Richard Barrett, coordinator of the United Nations al Qaeda/Taliban Monitoring Team.

Zoek uit wat terrorisme betekent: Angst zaaien om een bepaald doel te bereiken.
Angst zaaien zien we dus op grote schaal, gebaseerd op lucht.
Doelen: invasies van verschillende landen, aftappen van telefoon/internetdata, meer camera's, meer beveiligingsmaatregelen op vliegvelden etc. etc.

ah natuurlijk. obama belt eventjes de nieuwsomroepen om te vragen of ze aub wat angst willen zaaien. dat alle rechtse media daar een schijthekel heeft aan obama is ook alleen maar poppenkast het is gewoon een groot complot

Laten we jarenlang herhalen hoe gevaarlijk haaien zijn en dat ze mensen vermoorden op gruwelijke wijze.
Telkens maar weer deze angst zaaien op tv en media.
Niemand die nog durft te zwemmen, de zee bombarderen kunnen ze op deze manier nog goed praten ook, de wereldbevolking is gewoon achterlijk en easy te manipuleren. :roflol:

Jezus wat ben jij een mong**l met al je vage vergelijkingen man.

Laten we jarenlang herhalen hoe gevaarlijk haaien zijn en dat ze mensen vermoorden op gruwelijke wijze. Telkens maar weer deze angst zaaien op tv en media. Niemand die nog durft te zwemmen, de zee bombarderen kunnen ze op deze manier nog goed praten ook, de wereldbevolking is gewoon achterlijk en easy te manipuleren. :roflol:

Wat doe jij nog hier man? Waarom nog niet aangesloten bij IS?? De real life enzo.

Definitie terrorisme:
1853_bf6963.jpg

:roflol: :roflol:

Laten we jarenlang herhalen hoe gevaarlijk haaien zijn en dat ze mensen vermoorden op gruwelijke wijze. Telkens maar weer deze angst zaaien op tv en media. Niemand die nog durft te zwemmen, de zee bombarderen kunnen ze op deze manier nog goed praten ook, de wereldbevolking is gewoon achterlijk en easy te manipuleren. :roflol:
ah dus 9/11 en die recente onthoofdingen etc. zijn gewoon westerse propaganda?

-

Laatst bewerkt:
Laten we jarenlang herhalen hoe gevaarlijk haaien zijn en dat ze mensen vermoorden op gruwelijke wijze.
Niemand die nog durft te zwemmen, de zee bombarderen kunnen ze op deze manier nog goed praten ook, de wereldbevolking is gewoon achterlijk en easy te manipuleren. :roflol:

Misschien, maar dan ook heel misschien zou het kunnen dat de beelden die IS uitbrengt terechte angst uitzaait?

Wat voor doel hebben zij of wat voor doel hebben zij bereikt met bijv. 9/11 ?
Gewoon een normale vraag.

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Btw ik keur al die dingen die gebeuren in het midden-oosten echt niet goed ofzo, het is walgelijk wat daar allemaal gebeurt.
Maar mensen hebben een totaal verkeerd beeld van ''terrorisme'' en hebben geen idee wat de juiste definitie ervan is.

Gelukkig hebben we jou, virusje.

-

Laatst bewerkt:

Dat de dreiging van terrorisme misbruikt wordt zal ik niet ontkennen maar we weten helemaal niet of het terrorisme niet enorm was toegenomen als er geen maatregelen waren genomen. Waarschijnlijk wel, het was relatief simpel om een aantal vliegtuigen te kapen en twee torens en 1 van de grootste gebouwen ter wereld te rammen. Maar dat heeft de US-overheid natuurlijk gewoon zelf gedaan, samen met Larry Silverstein!

Ik ben het ergens zeker wel eens met Virusje. De enorme last die alle restricties met zich meebrengen die ons opgelegd worden onder het motto 'terrorisme'; de kosten die we maken. Alsof dat in verhouding staat tot de daadwerkelijke dreiging van een clubje apen in de woestijn die blijkbaar anders de hele wereld verwoesten.

Bij mij gaat dat er echt niet in. Als ik echt kwade wil zou hebben, dan kan ik toch simpelweg met een bommenvest ergens op een druk plein gaan staan?

Maar ik weet wel dat ik de kans zeer klein acht dat er daadwerkelijk gekke aanslagen gaan komen. En zelfs als dat gebeurd, dan is de kans weer belachelijk klein dat je er bij betrokken bent. En ls dat gebeurd, prima, dan komt er tenminste eindelijk eens een chte opstand tegen die kut moslims.

Ik heb a) geen enkel ontzag voor die kut moslims dus acht ze helemaal niet capabel om daadwerkelijk schade aan te richten en b) geen enkel ontzag voor onze overheid en de aivd en acht hen helemaal niet capabel om daadwerkelijk goed doordachte aanslagem te voorkomen.

Die combinatie zorgt er voor dat ik denk dat het allemaal wel mee valt en dat ik het irritanter vind dat je tube tandpaste wordt afgepakt op schiphol en je niet mag vliegen met een telefoon die toevallig leeg is, dan dat ik bamg ben om te komen bij een aanslag.

Kans dat je in een auto ongeluk sterf is 200.000 x groter oid. :roflol: Zoek nou eens uit wat de exacte definitie is van terrorisme, dan kom je erachter dat je ''terrorisme'' helemaal niet in die hoek moet zoeken(islam/midden-oosten blabla), maar veel dichter bij.
Wat een belachelijke vergelijking, en ben ook wel benieuwd waar je die cijfers uithaalt maar dat terzijde.. Auto ongelukken zijn een ongeluk, de benaming zegt het zelf + het is geaccepteerd door de bevolking omdat shit happens - iedereen kan het tegenkomen. Aanslagen daarintegen zijn doelgericht en op 1 ding uit, doden van zoveel mensen. Je raad het waarschijnlijk wel maar dit is niet geaccepteerd in onze contreien. Ik weet ook totaal niet waarom je dat antwoord gaf op n zin uit mijn post.. Je moest het vast even kwijt en selecteerde een willekeurige post?

Trouwens, ondertussen is de franse gijzelnemer ook al hoofdloos..

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bu...Ontvoerde-Fransman-in-Algerije-onthoofd.dhtml

Is na-apers :p

De in Algerije ontvoerde Fransman Herv Gourdel (55) is door zijn kidnappers onthoofd. Dat blijkt uit een video, getiteld "Message de sang pour le gouvernement franais" (of: "Bloedboodschap aan de Franse regering"), die de terreurgroepering Jund al-Khilafa vandaag verspreidde. Dat meldt de terrorismemonitor SITE.

SITE is precies de enige bron waarop onze reporters eruit putten :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Dat de dreiging van terrorisme misbruikt wordt zal ik niet ontkennen maar we weten helemaal niet of het terrorisme niet enorm was toegenomen als er geen maatregelen waren genomen. Waarschijnlijk wel, het was relatief simpel om een aantal vliegtuigen te kapen en twee torens en 1 van de grootste gebouwen ter wereld te rammen. Maar dat heeft de US-overheid natuurlijk gewoon zelf gedaan, samen met Larry Silverstein!

http://www.youtube.com/watch?v=mZCEq8jy5-M

Thx osama

Fighting terrorism yo

2009-12-27-airport_search_old_man_u93y.jpg

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Uit dat Guardian-stuk dat Brotoscience postte:

Klinkt niet echt als burgers die graag willen leven in een sharia-staat onder IS. Natuurlijk zullen er nog genoeg debielen zijn die dat wel willen maar net zoals onder de Taliban zullen de meesten toch een andere vorm van sharia willen zien dan de toepassing van IS. Het gestoorde gedrag van IS zit bijna niemand op te wachten.

Ratio tss pro en contra is belangrijk. Dat weten we nu jammer genoeg niet.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

ah dus 9/11 en die recente onthoofdingen etc. zijn gewoon westerse propaganda?

Nee, Joodse propaganda. SITE is zo een van de enigen die beelden blijven verspreiden van de onthoofdingen. De nieuwe MEMRI TV :roflol:

En dan hebben popie jopies gelijk jij al een mening klaarstaan over Isis, ook al weet je geen drol afvan de organisatie zelf of van hun historie.

http://www.youtube.com/watch?v=KiKyWJRRjnU

zie vanaf 00:35

Osama heeft het specifiek over 'u soort', degenen die geen brede kijk hebben op de zaken.

9/11 is joodse propaganda, duidelijk.

Gelukkig weten we dit nu dankzij jouw immens brede kijk op zaken

Als we jou toch niet hadden

dan had de ingebouwde spellcheck van chrome het een stuk rustiger

Ja, brotscience weet gelukkig veel van de geschiedenis en internationaal recht.

Terug
Naar boven