Fitness Seller

IS: nasleep

Soms is het handig vooraleer je iets post, zelf nog eens te lezen wat je nu eigenlijk in elkaar hebt geflanst. Kan veel vermijden :)

Is over islam en moslims praten wel ontopic, of ook niet?

Ik las laatst dit stukje propaganda:
'Kurdish fighters battling ISIS desperately want more guns and armor, but they already have a secret weapon: The fanatics theyre fighting fear that if they get killed in combat by a woman, they wont go to heaven.'

Nu is dat soort onzin even onzinnig als...

Activists say ISIS militants have beheaded nine Kurdish fighters, including three women, captured in clashes near the Syria-Turkey border.

Religion of peace

Laatst bewerkt:
Heeft IS al een nationaal voetbalelftal?

Ik denk niet dat ze zullen doorstoten naar de tweede ronde Eric.

Ik hoorde dat ze geloot zijn tegen V.S. voor de volgende wedstrijd. Knock-out fase, dat wel.

In de finale tegen Vaticaanstad!

:trollface:

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Halve finale is natuurlijk Israel

Wie zegt dat ze die ronde halen dan? :o

Vladimir Poetin over moslims

Geen wonder dat hij door Forbes werd gekozen als de machtigste persoon in de wereld !! Dit is zoals het hoort. Politici maak aantekeningen!

Dit is een van die momenten, dat onze verkozen leiders aandacht zouden moeten besteden aan het advies van Vladimir Poetin. Ik stel voor dat niet alleen onze leiders maar elke burger aandacht besteed aan dit advies. Hoe eng is dat? Het is een trieste dag wanneer een communist zinvollere uitspraken doet dan onze leiders, maar hier is het !!!! Vladimir Poetins speech De kortte speech ooit!!!

Op 4 augustus 2013, Sprak de Russische president Vladimir Poetin de Doema (Russisch parlement) toe, en gaf een toespraak over de spanningen met minderheden in Rusland:

In Rusland leven we als Russen. Elke minderheid, van overal, die wil leven in Rusland, om te werken en te eten in Rusland, spreekt Russisch, en moet de Russische wetten respecteren.

Als ze de sharia prefereren, en het leven leiden van een moslim, dan adviseren wij hen om naar die plaatsen te gaan waar dat is de staatswet. Rusland heeft geen islamitische minderheden nodig. Minderheden hebben Rusland nodig, en we zullen ze geen speciale privileges toekennen, of proberen om onze wetten te veranderen om beter bij hun wensen te passen.

Het maakt niet uit hoe hard ze roepen discriminatie. We tolereren geen gebrek aan respect voor onze Russische cultuur. We kunnen beter leren van de zelfmoord van Amerika, Engeland, Nederland en Frankrijk, als we willen overleven als natie. De moslims zijn die landen aan het overnemen en dat zal ze niet lukken met Rusland.

De Russische gewoontes en tradities zijn niet compatibel met het gebrek aan cultuur of de primitieve manier van sharia wetgeving en moslims. Wanneer dit eervolle wetgevend lichaam denkt aan het maken van nieuwe wetten, moet het in gedachten hebben de Russische nationale belangen voorop te stellen, in acht nemend dat de moslims minderheden zijn en geen Russen.

Edit: bronvermelding vergeten: http://worldunity.me/vladimir-poetin-over-moslims/

Laatst bewerkt:
Een van de weinige zinvolle dingen die ik Poetin heb zien zeggen. Het is idd vast racistisch of discriminerend maar zo zou 't wel moeten zijn.

Moslims die landen overnemen :roflol: Klinkt meer als een angstige haas.

Moslims die landen overnemen :roflol: Klinkt meer als een angstige haas.

Op een stapvoetsgewijze manier gebeurt het wel zo.. Al naar de UK geweest laatste jaar? Relletjes vergeten van vorig jaar?

België ; Molenbeek relletjes vergeten? Politiekantoor in de fik vergeten? Brussel 35% vreemde afkomst (true niet allemaal moslim maar groot gedeelte wel), antwerpen gelijkaardig!

Frankrijk vorig jaar in parijs? Gezien welke mensen dat waren?

Hoefde ik zelfs niet voor te denken.. Hoop shit gebeurt de laatste 5 jaar door tuig die indd niet de volledige moslimwereld vertegenwoordigen maar het zet een mens wel aan het denken.

De opvolger van Poetin

bhlz54.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven