- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is onze schuld. Weg met ons. ---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ---------- En als je niet vindt dat onze cultuur beter is dan een islamitische cultuur ben je ook niet goed bij je hoofd.
Van moslims naar de KKK, om aan te tonen dat blanken ook wel een beetje gek zijn. Only on dbb.
Was er geen regel over kanker niet zo gebruiken op DBB. Lekker respectvol ook naar de beheerder van deze site die met kanker vecht voor zijn leven.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+1 Ik krijg ook oogkanker van dit topic. Waarom toch altijd die gare vergelijkingen?
Mijn cultuur en mijn land is me heel waardevol want ik heb er goede herinneringen aan en voel er me thuis. De vraag die ik stel is niet welke cultuur beter is maar welke oplossing beter is voor ons allen. Ik denk niet dat onze superioriteit gevoel helpend is. En van IS naar de KKK is volgens mij niet een grote stap, beide ultra extreem en beide halen ze legitimiteit uit geloof en cultuur and pushing it to the edge.
Het gaat niet om blank, het gaat om hoe extreem mensen gaan op basis van cultuur en religie, dat dit niet exclusief iets islamitisch is maar dat ALLE uitwassen van geloof ziekelijk is. En we onze eigen zwarte bladzijden best kunnen laten zien in de zin van ook wij zijn only human.
Was er geen regel over kanker niet zo gebruiken op DBB. Lekker respectvol ook naar de beheerder van deze site die met kanker vecht voor zijn leven.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar wij hebben nu problemen met die moslims en niet met die christenen he. Want anders hadden we t wel over al die gristengekkies die naar amerika reizen om n*gers te doden gehad he.

Open dan een topic over het Vaticaan als je daar perse wil over lullen.
Jep indd, onze 'eigen cultuur' (zover dat bestaat) behandel je lekker in je eigen topic