XXL Nutrition

IS: nasleep

Van moslims naar de KKK, om aan te tonen dat blanken ook wel een beetje gek zijn. Only on dbb.

Het is onze schuld. Weg met ons. ---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ---------- En als je niet vindt dat onze cultuur beter is dan een islamitische cultuur ben je ook niet goed bij je hoofd.

Mijn cultuur en mijn land is me heel waardevol want ik heb er goede herinneringen aan en voel er me thuis. De vraag die ik stel is niet welke cultuur beter is maar welke oplossing beter is voor ons allen. Ik denk niet dat onze superioriteit gevoel helpend is. En van IS naar de KKK is volgens mij niet een grote stap, beide ultra extreem en beide halen ze legitimiteit uit geloof en cultuur and pushing it to the edge.

Van moslims naar de KKK, om aan te tonen dat blanken ook wel een beetje gek zijn. Only on dbb.

Het gaat niet om blank, het gaat om hoe extreem mensen gaan op basis van cultuur en religie, dat dit niet exclusief iets islamitisch is maar dat ALLE uitwassen van geloof ziekelijk is. En we onze eigen zwarte bladzijden best kunnen laten zien in de zin van ook wij zijn only human.

-

Laatst bewerkt:
+1 Ik krijg ook oogkanker van dit topic. Waarom toch altijd die gare vergelijkingen?
Was er geen regel over kanker niet zo gebruiken op DBB. Lekker respectvol ook naar de beheerder van deze site die met kanker vecht voor zijn leven.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hij scheld toch niet met kanker?

Mijn cultuur en mijn land is me heel waardevol want ik heb er goede herinneringen aan en voel er me thuis. De vraag die ik stel is niet welke cultuur beter is maar welke oplossing beter is voor ons allen. Ik denk niet dat onze superioriteit gevoel helpend is. En van IS naar de KKK is volgens mij niet een grote stap, beide ultra extreem en beide halen ze legitimiteit uit geloof en cultuur and pushing it to the edge.

Ik denk niet dat het slachtoffer denken helpend is. Ik denk niet dat het door ons komt dat mensen sympathie gaan krijgen voor IS. Ik denk dat mensen gewoon eens moeten gaan werken en niet zo janken. Eigen verantwoordelijkheid nemen voor je leven ofzo.

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Het gaat niet om blank, het gaat om hoe extreem mensen gaan op basis van cultuur en religie, dat dit niet exclusief iets islamitisch is maar dat ALLE uitwassen van geloof ziekelijk is. En we onze eigen zwarte bladzijden best kunnen laten zien in de zin van ook wij zijn only human.

Ja maar wij hebben nu problemen met die moslims en niet met die christenen he. Want anders hadden we t wel over al die gristengekkies die naar amerika reizen om n*gers te doden gehad he.

Ja maar wij hebben nu problemen met die moslims en niet met die christenen he. Want anders hadden we t wel over al die gristengekkies die naar amerika reizen om n*gers te doden gehad he.

Ik vind de pedofilie van de christelijke netwerken toch ook wel een probleem.
Laten we het Vaticaan bombarderen! :p

Vaticaan.. Christelijk..

-

Laatst bewerkt:
Oke ja jullie hebben gelijk, laten we het vooral over de cultuur van ''de vijand'' hebben en niet onze eigen cultuur.

Open dan een topic over het Vaticaan als je daar perse wil over lullen.

-

Laatst bewerkt:
IS heeft al meer slachtoffers geeist dan de KKK sinds zijn bestaan. Als je IS al vergelijkt met radicale bewegingen kan je beter er vanuit gaan dat het een stel moslim Nazi's zijn. Of als je geen Godwin wil gebruiken, de Rode Khmer. IS is genocidaal aangelegd met fascistoide trekjes. KKK is ondanks meerdere oplevingen altijd een marginaal clubje geweest dat zeker niet onderschat dient te worden maar de vergelijking met IS gaat gewoon mank.

KKK is een donkere bladzijde in de geschiedenis van de USA, IS is inmiddels al een heel donker boek in de geschiedenis van moslim extremisme. Met de nadruk op extremisme, ze vertegenwoordigen een verziekt gedeelte van de moslims dat met alle geweld anderen hun wil op wil leggen.

Terug
Naar boven