Fitness Seller

IS: nasleep

Vraag het op Twitter aan ze. Maar je ziet het hoofd toch daarna of denk je dat ze daarvoor een stage prop hebben gebruikt?

Tonen van onthoofdingen hebben ze op zich geen moeite mee lijkt het maar alles wat direct door de top van IS wordt geproduceerd moet blijkbaar aan bepaalde voorwaarden voldoen. Gore-filmpjes maken is waarschijnlijk voorbehouden aan de onderknuppels binnen IS.

Heb geen twitter isis matties...

Maar zoals je al zegt, je ziet allemaal filmpjes met de gruwelijke dingen die isis uitvoert.
Maken ze een mooi filmpje van hoge kwaliteit, laten ze vervolgens niet alles zien, als ze de volledige onthoofding laten zien is dat toch veel schokkender richting de wereld en geeft het meer aandacht.

Dus ik snap de logica niet helemaal, dat bij de ''moment of truth'' het filmpje afgekapt wordt en je het eindresultaat ziet.

Maar zoals je al zegt, je ziet allemaal filmpjes met de gruwelijke dingen die isis uitvoert.
Maken ze een mooi filmpje van hoge kwaliteit, laten ze vervolgens niet alles zien, als ze de volledige onthoofding laten zien is dat toch veel schokkender richting de wereld en geeft het meer aandacht.

Dus ik snap de logica niet helemaal, dat bij de ''moment of truth'' het filmpje afgekapt wordt en je het eindresultaat ziet.

Lijkt me vooral marketing. Zoveel win je er niet mee door het meest brute te laten zien. Het eindresultaat is meer dan voldoende, het hoofd is er toch wel duidelijk vanaf. IS laat zien dat ze hoe dan ook wel je kop er af snijden. Denk dat zelfs stoppen bombardementen daar niks aan gaat veranderen. Gasten verzinnen wel andere bullshit om door te gaan met hun wandaden.

Lijkt me vooral marketing. Zoveel win je er niet mee door het meest brute te laten zien. Het eindresultaat is meer dan voldoende, het hoofd is er toch wel duidelijk vanaf. IS laat zien dat ze hoe dan ook wel je kop er af snijden. Denk dat zelfs stoppen bombardementen daar niks aan gaat veranderen. Gasten verzinnen wel andere bullshit om door te gaan met hun wandaden.

Ze hebben het ook over deze Amerikaanse/Engelse gevangenen he, het is niet dat ze stoppen met het onthoofden/vermoorden van degenen die isis bedreigen en aanvallen(uit hun perspectief).

Niemand weet precies waarom ze niet alles tonen. Enkel jihadi john en zn close matties kunnen daarover uitsluitsel geven.

Ik denk en ik onderstreep denk, dat het bedoeld is voor een zeer groot publiek en dus dat het enigzins aantrekkelijk moet worden verpakt. Kijkcijfers gaan hoger liggen als ze engels gaan praten, mooie kwaliteit erop, het eigenlijke snijden censureren, etc

CNN zit weer op de eerste rang nu.

Interessante situatie met Turkije, die niet lijken te geven om de Koerden en van Assad te horen hebben gekregen dat bij hun mogelijke acties in Syrie wel als agressie worden gezien.

Maar als Turkije de Koerden niet helpt en zelfs tegenwerkt om hun 'broeders' in Syrie te helpen kan het conflict in eigen land weer een frisse bodem krijgen.

Turkije moet het bloedbad bij de Koerdische stad Kobani door Islamitische Staat stoppen, anders komt er een einde aan vredesbesprekingen tussen de Koerdische Arbeiderspartij PKK en de Turkse overheid. Daarvoor heeft de Koerdische leider Abdullah Ocalan gewaarschuwd vanuit de gevangenis.

Turkije heeft zeker geen baat bij een sterkere Koerdische beweging mits ze de Koerden in eigen land onder controle kan houden.
PKK PKK PKK

Laatst bewerkt:
Niemand weet precies waarom ze niet alles tonen. Enkel jihadi john en zn close matties kunnen daarover uitsluitsel geven.

Ik denk en ik onderstreep denk, dat het bedoeld is voor een zeer groot publiek en dus dat het enigzins aantrekkelijk moet worden verpakt. Kijkcijfers gaan hoger liggen als ze engels gaan praten, mooie kwaliteit erop, het eigenlijke snijden censureren, etc

Marketing dus maar het blijven dan nog steeds een stel gestoorden. Je bent niet minder gestoord als je de onthoofding zelf niet laat zien. Zullen best mensen zijn die trappen in dit soort propagandapraktijken, het enige antwoord op zulke propaganda is een hernieuwde bommenregen op die bebaarde koppen.

Marketing dus maar het blijven dan nog steeds een stel gestoorden. Je bent niet minder gestoord als je de onthoofding zelf niet laat zien. Zullen best mensen zijn die trappen in dit soort propagandapraktijken, het enige antwoord op zulke propaganda is een hernieuwde bommenregen op die bebaarde koppen.

Hernieuwde bommenregen lost geen drol op. Dergelijke reflex reacties is leuk voort gevoel, maar schaden meer dan het baat. Maar goed, niet reflexmatig reageren is ook niet voor iedereen gegeven. Carry on ericr

Hernieuwde bommenregen lost geen drol op. Dergelijke reflex reacties is leuk voort gevoel, maar schaden meer dan het baat. Maar goed, niet reflexmatig reageren is ook niet voor iedereen gegeven. Carry on ericr

Schaadt vooral IS, een kwaadaardige tumor die je alleen met agressieve middelen kan bestrijden.

Wat is jouw voorstel, die debielen maar laten begaan?

Hernieuwde bommenregen lost geen drol op.

Praat geen poep.

Ze doen vooral aan economisch gerichte bombardementen waarbij ze wapendepots en olieraffinaderijen viseren. Verder ondersteunen ze aanvallen op de grond als vliegende artillerie.

Als bepaalde leiders dan toch zo graag de vergelijking maken met wereldoorlog twee. Dan leunt dit alles toch veel dichter aan bij de Spaatz methode, dan bij Harris' methode die doelloos steden viseerde.

Laatst bewerkt:

Als ze in alle filmpjes zouden tonen hoe het hoofd er daadwerkelijk wordt afgesneden bereiken ze een veel kleiner publiek. Ze willen dat mensen de filmpjes kijken en luisteren naar wat de gevangen te zeggen hebben. Precies zoals Eric het zegt, marketing.

Waar ik wel benieuwd naar ben: na de eerste onthoofding was je hier aan het schreeuwen dat het fake was, zelfs dat de Amerikanen het gemaakt zouden hebben. Hoe kijk je nu op die uitspraken terug?

Als ze in alle filmpjes zouden tonen hoe het hoofd er daadwerkelijk wordt afgesneden bereiken ze een veel kleiner publiek. Ze willen dat mensen de filmpjes kijken en luisteren naar wat de gevangen te zeggen hebben. Precies zoals Eric het zegt, marketing.

Waar ik wel benieuwd naar ben: na de eerste onthoofding was je hier aan het schreeuwen dat het fake was, zelfs dat de Amerikanen het gemaakt zouden hebben. Hoe kijk je nu op die uitspraken terug?

Het waren forensisch experts die dat zeiden, volgens mainstream nieuwsbronnen zelfs.

Staged is niet gelijk aan fake. Maar die discussie is volgens mij al gevoerd hier.

Schaadt vooral IS, een kwaadaardige tumor die je alleen met agressieve middelen kan bestrijden.

Wat is jouw voorstel, die debielen maar laten begaan?

Resentment van isis onderuithalen, dus tegemoetkomen aan hun behoeften. Mensen strijden niet als ze content zijn.

Misschien kunnen we met ons allen een fruitmandje sturen?

• Like
Waarderingen: mat
Ze zijn ''''terroristen'''' geworden omdat je niet tegemoet kwam aan hun behoeften. '''Terrorisme''' stopt opt moment dat ze 'blij' zijn.

Behoorlijk naief.

En jij noemt mij naïef :roflol: Laten we vooral tegemoet komen aan ieders behoefte, ook als die behoeften totaal gestoord zijn.

IS en al die radicalen zijn pas blij als ze de wereld hun wil hebben opgelegd en we allemaal leven volgens hun gestoorde ideologie.

Terug
Naar boven