MuscleMeat

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de omgeving van Jeruzalem is een raket ingeslagen in een nederzetting van Joodse kolonisten in bezet gebied. De inslag maakte geen slachtoffers. De Islamitische Verzetsbeweging Hamas heeft laten weten verantwoordelijk te zijn voor het afschieten van raketten van het Iraanse type Fajr-5 op Jeruzalem. Het is de eerste keer dat vanuit Gaza een raket op Jeruzalem wordt afgevuurd. Volgens Hamas was de Knesset, het Israëlisch parlement, doelwit. Israël heeft vanmiddag extra reservisten opgeroepen.

http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israe.../Raket-ingeslagen-in-omgeving-Jeruzalem.dhtml

Die moslims moete gewoon een keer een toontje of 8 lager zingen.
kijk hoeveel probleem ze op de wereld teweeg brengen die ratten.
van een jood heb ik nog nooit last gehad.

Joden zijn zeker in het M-O allesbehalve lieverdjes. Zowel de kolonisten en het leger als het % ultra streng religieuze Joden.

Laatst nog die Louis Theroux gezien met een documentaire en genoeg ander materiaal en de Palestijnen worden daar, eerlijk is eerlijk niet gelijk behandeld.

Los van de historische vraag, van wie is het land en wie heeft eigenlijk schuld.

Zucht, houdt nooit op met die joden en zionisten

Met de vriendelijke groeten van Gavrilio Princip

Jij bent Duidelijk iemand die heeft liggen snurken tijdens geschiedenis of een iq heeft van 70

Hoe mensen Moslims kunnen verdedigen snap ik toch ook niet hoor...

Joden zijn in alle opzichten betere medeburgers dan Moslims. Ik woon hier in Antwerpen (joden, christenen, moslims hier) en als er hier ruzie is weet je al op voorhand wie het gedaan heeft.

Ik hoop dat Israël die omliggende landen eens goed gaat verpletteren en dat volkje eens dringend wat manieren leert.

Hoe mensen Moslims kunnen verdedigen snap ik toch ook niet hoor...

Joden zijn in alle opzichten betere medeburgers dan Moslims. Ik woon hier in Antwerpen (joden, christenen, moslims hier) en als er hier ruzie is weet je al op voorhand wie het gedaan heeft.

Ik hoop dat Israël die omliggende landen eens goed gaat verpletteren en dat volkje eens dringend wat manieren leert.

En dat jij hier ruzie hebt met een bepaald volk wilt zeggen dat ze daar allemaal moeten sterven (Vrouwen,kinderen)

jij leeft nog en hebt het hier goed ook al maak je ruzie er is nog geen bom op je huis gevallen ! nu gtfo of komt af met iest intressant man

Een jood doet u niet in het gezicht lekker achter de rug (financieel gezien ) hij zal een cola bij een jood kopen en niet bij een Belg/Nederlander
nemen ze de trein? gans de trein is van hun en ze mogen er in lopen met guns en niemand zegt hier niks over
Joodse straten worden dicht en ze zetten er nog politie agenten bij ? wtf wat betaalen die meer als ons dan ? ik zou ook zo graag beveiligd zijn hoor !

ojah pasop praat niet zo ze hebben het moeilijk gehad met Hitler! GTFO ze doen net het zelefde met de Palestijnen ...

Laatst bewerkt:
Haha ik ben over t algemeen ook pro-israël en snap hun vergeldingen ook wel. Daarnaast snap ik zelf ook hoe Hamas reageert, aangezien er voor hun ook amper tot geen oplossingen zijn.

Nu ook niet overdrijven met de complottheorieën. Al zal niemand ontkennen dat ze in de Verenigde Staten een stevige voet aan de grond hebben.

1 land stichten op basis van een religie. Wanneer gaan we een land claimen en volproppen met uitsluitend christenen/boeddhisten/moslims/hindoeïstisen...

Dat destijds niemand heeft zien aankomen dat dit nooit zal werken. Vervelende is dat de Joden zelf niet zien dat ze op deze manier nooit een veilig land zullen krijgen.

Nu ook niet overdrijven met de complottheorieën. Al zal niemand ontkennen dat ze in de Verenigde Staten een stevige voet aan de grond hebben.

Complottheorieën is een heel gemakkelijk woord om iets te omschrijven dat niet gezegd wordt in de gewone nieuws zenders , dat het informatie is dat je niet van af weet maakt het nog geen complot. Een complottheorie is gebaseerd op niets en wordt belachelijk 'gepresenteerd'. Niemand hier heeft dat gedaan.

Tip , bekijk elk verhaal van beide standpunten en heel belangrijk van verschillende nieuws sources. Doe je dit niet dan is je informatie enorm eenzijdig.

En dat jij hier ruzie hebt met een bepaald volk wilt zeggen dat ze daar allemaal moeten sterven (Vrouwen,kinderen)

jij leeft nog en hebt het hier goed ook al maak je ruzie er is nog geen bom op je huis gevallen ! nu gtfo of komt af met iest intressant man

Een jood doet u niet in het gezicht lekker achter de rug (financieel gezien ) hij zal een cola bij een jood kopen en niet bij een Belg/Nederlander
nemen ze de trein? gans de trein is van hun en ze mogen er in lopen met guns en niemand zegt hier niks over
Joodse straten worden dicht en ze zetten er nog politie agenten bij ? wtf wat betaalen die meer als ons dan ? ik zou ook zo graag beveiligd zijn hoor !

ojah pasop praat niet zo ze hebben het moeilijk gehad met Hitler! GTFO ze doen net het zelefde met de Palestijnen ...

Joden spugen niet in uw gezicht
Joden schelden niet of nauwelijks
Joden zijn veel minder agressief dan moslims

Ik hou van Joden. Joden en Christenen kunnen met elkaar samen leven, met moslims kan je niet samenleven omdat ze de wil van allah willen opleggen aan iedereen.

Als ik een militair was, ik nam morgen 't vliegtuig naar Israël om daar mee te gaan vechten.

Moslims worden door veel mensen als onschuldig, soms zelfs als lief en zielig gezien, maar als ze in de meerderheid komen komt de ware aard pas naar boven. Komende eeuw zullen we dan ook vast en zeker van dit fenomeen kunnen genieten op aanvankelijk plaatselijk niveau. Op dit moment zijn de uitwassen al jarenlang duidelijk zichtbaar.. maargoed daar wordt je geacht niet over te praten.

Ik hou van Joden. Joden en Christenen kunnen met elkaar samen leven, met moslims kan je niet samenleven omdat ze de wil van allah willen opleggen aan iedereen.

Als ik een militair was, ik nam morgen 't vliegtuig naar Israël om daar mee te gaan vechten.

Hahaha man geef toe je bent 16jaar en zo ecto als iets ?
en nu denk je van ik ga mijn frustratie op internet doorgeven omdat ik in het echt geen reet durf terug doen ?

nu vertrek maar naar Israel denk je nu echt dat ze van iemand als u willen ? (srs) informeert u eerst goed of draai je tong 7keer in je mond voor je iets zegt

Voor je eigen goed no hate maar zet aub de Moslims en crapul Mocros niet in het zelefde zak!

je kan wrs geen reet frans maar goed voor de mensen onder ons
http://www.youtube.com/watch?v=MMuYd37dUlg

Is een fransman die op tv veel landen bezoekt met een camera en hij heeft geen cent op zak doel is om bij mensen te gaan eten en slapen
zie maar hoe Israel voor hem was ....

Laatst bewerkt:
Moslims worden door veel mensen als onschuldig, soms zelfs als lief en zielig gezien, maar als ze in de meerderheid komen komt de ware aard pas naar boven. Komende eeuw zullen we dan ook vast en zeker van dit fenomeen kunnen genieten op aanvankelijk plaatselijk niveau. Op dit moment zijn de uitwassen al jarenlang duidelijk zichtbaar.. maargoed daar wordt je geacht niet over te praten.

moslims onschuldig en lief??? Geloof mij, hier in België is er echt niemand die er zo over denkt hoor. :D:D:D:D

Als ik ooit zo iemand tegenkom verwijs ik die man vriendelijk door naar een psychiatrie

orthodoxe joden zijn zeker geen laardig volkje. Probeer die bakkebaarden maar eens in Antwerpen aan te spreken op straat, enige wat je van ze kan krijgen is een arrogante blik.

'Israel struggles with extremist Jews'

http://www.youtube.com/watch?v=Yq8twVXl4GI

Nogmaals, ga eens wat informatie inwinnen over orthodoxe Joden in Israel. Die zijn wel degelijk bereid tot aggresie en intimidatie tegen 'anderen'.

Verder zeg je dat Joden en Christenen samen kunnen leven maar de Palestijnse Christenen worden net zo goed aangepakt...

Maar goed we keren beter terug op het onderwerp....

Laatst bewerkt:
:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven