MuscleMeat

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer heeft Iran zijn atoombom klaar?

Iran is member van de NPT, maw het moment dat ze ook maar aanstalten maken de bom te gebruiken alle deelnemers van het verdrag ze naar de kloten helpen.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 15:42 ----------

+1

Opmerkelijk hoe zijn materiaal antisemitisch zou zijn terwijl hij de waarheid vertelt.

een korte opzoeking op wikipedia en hij zegt veel zaken die ook mijn mening zijn.

Lijkt me interessant, ook een film van precies...

Laatst bewerkt:
Amerika moet snel in Iran een atoombom gaan gooien want Iran gaat ook Europa komen veroveren.

Iran zijn de nieuwe nazi's van de 21ste eeuw.

DeeWreck-you-sir-are-an-a**hole.jpg

Komaan, welke normale Christelijke ouders willen nu dat hun zoon zich bekeerd tot de Islam? :o:o

ouders willen hun zoon gelukkig zien ;)
je bent echt nog een klein kind man met je café praatjes je hebt dit gehoord in een kantine op de voetbal zeker ?

( ik heb hier een voorbeeld al gezien van moslims/Christelijke/protestant in 1 huis, iedreen kon perfect samen leven met het geloof van de ander...)

Komaan, welke normale Christelijke ouders willen nu dat hun zoon zich bekeerd tot de Islam? :o:o

Wat een teleurstelling moet jij toch wel niet zijn voor jouw familie.
Maar als je er een keer over wilt praten, mag dat wel hoor.
Ik begrijp dat jij je onvrede op deze manier uit.
Heb je een moeilijke jeugd gehad?
Ben je mishandeld door allochtone vriendjes die vroeger met jouw geen vriendjes wilden zijn, omdat jij niet voldeed aan hun verwachtingspatroon?

Zijn serieuze vragen hoor, anders heb ik nog altijd een ticket voor je klaar liggen hoor.

tis gewoon een reden om killy te bashen, neem het niet zo serieus

het zijn beiden zowel politiek als religieus gemotiveerde uitroeiingen.

De vergelijking is niet mank, aangezien met de caanites vrijwel iets identiek gebeurde. Ze woonden in het "beloofde land" volgens hun geschifte god, maar ze waren "evil", dus moesten ze allemaal dood buiten hun maagden, die hard verkracht moesten worden.

Deus vult!

Zoek maar eens uit wat genocide inhoudt dan, deze discussie is echt loos.

Wat er tig duizend jaar geleden gebeurd is volgens een debiel boekje zegt verder weinig over wat er daadwerkelijk is gebeurd met de Kanaänieten. De bijbel is wel 1 van de slechtste geschiedenisboeken ooit.

Israel voert geen politiek van genocide uit op de Palestijnen, wel van zeer laakbare repressie maar dat maakt ze nog niet tot moderne Nazi's.

Wat een teleurstelling moet jij toch wel niet zijn voor jouw familie.
Maar als je er een keer over wilt praten, mag dat wel hoor.
Ik begrijp dat jij je onvrede op deze manier uit.
Heb je een moeilijke jeugd gehad?
Ben je mishandeld door allochtone vriendjes die vroeger met jouw geen vriendjes wilden zijn, omdat jij niet voldeed aan hun verwachtingspatroon?

Zijn serieuze vragen hoor, anders heb ik nog altijd een ticket voor je klaar liggen hoor.

Ah komaan man. :D

Uzelf bekeren tot de Islam is gewoon zielig. (dus niet degene die zo geboren worden) Als je ouders Christelijk zijn word je ofwel een atheïst (zoals ik nu) of een Christen.

Maar uzelf tot de Islam gaan bekeren, dan ben je gewoon echt gek. (zoals Killy dus)

tbeest heeft gesproken

ah komaan man. :d

uzelf bekeren tot de islam is gewoon zielig. (dus niet degene die zo geboren worden) als je ouders christelijk zijn word je ofwel een atheïst (zoals ik nu) of een christen.

Maar uzelf tot de islam gaan bekeren, dan ben je gewoon echt gek. (zoals killy dus)

+1

Killy bashen where do I sign up?

Momenteel bekijken: 13 gebruiker(s) (12 leden en 1 gasten) dit topic
Nosje, Calyptus, D77, diaephi, kroketje, Moraalridder, Papachico, pokerladron, RugbyWarrior, SHREDDEDBRAH, tymboo

:eyebrow:

Een vreemde keuze is het anders wel in een seculiere maatschappij om je te bekeren tot de islam. (of gelijk welk geloof dan ook)

Zonder Killy te willen bashen (want uiteindelijk is het zijn keuze en moet iedereen respect hebben voor een dergelijke keuze) maar ik heb niet de indruk dat psychisch stabielere mensen een dergelijke keuze zouden maken

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 16:05 ----------

het enige wat ik persoonlijk geloof is de profeet jim wendler en zijn heilige boek :)

amen to that!!!! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven