Nee dan bel ik wel even dat ze het moeten tegenhouden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
Opmerkelijk hoe zijn materiaal antisemitisch zou zijn terwijl hij de waarheid vertelt.
Heb jij wel ouders ?
je gebrek aan verstand laat het zo zien man ....

Amerika moet snel in Iran een atoombom gaan gooien want Iran gaat ook Europa komen veroveren.
Iran zijn de nieuwe nazi's van de 21ste eeuw.
Komaan, welke normale Christelijke ouders willen nu dat hun zoon zich bekeerd tot de Islam?![]()

nu schiet me ineens iets te binnen: was er ook geen Joodse schrijver die net in de begin jaren 1900 net een Duitse genocide progageerde?
Karma voor de naam.
Komaan, welke normale Christelijke ouders willen nu dat hun zoon zich bekeerd tot de Islam?![]()

het zijn beiden zowel politiek als religieus gemotiveerde uitroeiingen.
De vergelijking is niet mank, aangezien met de caanites vrijwel iets identiek gebeurde. Ze woonden in het "beloofde land" volgens hun geschifte god, maar ze waren "evil", dus moesten ze allemaal dood buiten hun maagden, die hard verkracht moesten worden.
Deus vult!
Wat een teleurstelling moet jij toch wel niet zijn voor jouw familie.
Maar als je er een keer over wilt praten, mag dat wel hoor.
Ik begrijp dat jij je onvrede op deze manier uit.
Heb je een moeilijke jeugd gehad?
Ben je mishandeld door allochtone vriendjes die vroeger met jouw geen vriendjes wilden zijn, omdat jij niet voldeed aan hun verwachtingspatroon?
Zijn serieuze vragen hoor, anders heb ik nog altijd een ticket voor je klaar liggen hoor.

ah komaan man. :d
uzelf bekeren tot de islam is gewoon zielig. (dus niet degene die zo geboren worden) als je ouders christelijk zijn word je ofwel een atheïst (zoals ik nu) of een christen.
Maar uzelf tot de islam gaan bekeren, dan ben je gewoon echt gek. (zoals killy dus)
het enige wat ik persoonlijk geloof is de profeet jim wendler en zijn heilige boektbees is ook nog geen man (in vorming)
later waneer hij de totaale 10% van zijn hersenen gebruik
zal hij ook meer wijs beginnen denken ...

het enige wat ik persoonlijk geloof is de profeet jim wendler en zijn heilige boek![]()