XXL Nutrition

Israël doodt militaire leider Hamas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog steeds geen akkoord tussen Israël en Palestijnse militanten over een wapenstilstand. De aankondiging van een bestand op de Gazastrook die door Hamas voor 20 uur was aangekondigd, is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Hamaswoordvoerder Ezzat Al-Rishq zei tegen het persbureau Reuters dat er vandaag geen akkoord meer komt, omdat Israël nog moet reageren op de voorstellen. Eerder repten bronnen in beide kringen van onderhandelaars nog over een mogelijk akkoord later vanavond.

http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israe...akt-het-vuren-in-Gaza-lijkt-ijdele-hoop.dhtml

Laatst bewerkt:
Terwijl wereldleiders het erover eens zijn dat de vijandelijkheden langs beide zijden moeten stoppen in het uit de hand gelopen Gaza-conflict, blijkt uit onderstaande schokkende beelden tot welke gruweldaden Hamas in staat is. In het centrum van Gaza werden eerst zes vermeende spionnen voor Israël op barbaarse wijze geëxecuteerd (zie eerste video onder dit artikel). Vervolgens sleepten Hamasleden de lijken van de 'collaborateurs' door de straten van Gaza als een soort van 'jachttrofee'. De militaire vleugel van Hamas heeft de gruweldaden al opgeëist. Het zware incident zal de spanningen tussen Hamas en Israël wellicht nog doen oplopen, net nu Hillary Clinton probeert een staakt-het-vuren af te dwingen
http://www.hln.be/hln/nl/1281/Israe...s-in-Gaza-en-sleept-lijken-door-straten.dhtml
Het loopt echt te ver uit !
hoe dom kan je zijn ?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g8zTpeZwsxY#!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=33An6HotyuI#!

Dom inderdaad , het is een soort van wraak voor de afgelopen decennia. Je moet je eens in beelden dat er zo'n shit gebeurt (wat natuurlijk ondenkbaar is) in één van onze landen. Dan heb ik het over een Zionistisch staat die je 'land' overneemt , niet alleen dat maar dan nog eens enorm veel van je mede landgenoten afslacht.

Dat gecombineerd met hun religieuze brainwashing zorgt voor dergelijk resultaat. En het zal wss blijven escaleren.

Dom inderdaad , het is een soort van wraak voor de afgelopen decennia. Je moet je eens in beelden dat er zo'n shit gebeurt (wat natuurlijk ondenkbaar is) in één van onze landen. Dan heb ik het over een Zionistisch staat die je 'land' overneemt , niet alleen dat maar dan nog eens enorm veel van je mede landgenoten afslacht.

Dat gecombineerd met hun religieuze brainwashing zorgt voor dergelijk resultaat. En het zal wss blijven escaleren.

Dit is dus waar Israel op wacht
maar wat doen die spy's daar nu op dat moment dan nog wel ?
raar situatie...

De wapenstilstand loopt vertraging op omdat we van de Israëli's nog geen antwoord kregen", aldus Al-Rishq, een hooggeplaatste Hamasfunctionaris.

Laatst bewerkt:
'Er zou geen elektriciteit in Gaza moeten zijn, geen benzine of voertuigen, niets. Dan zouden ze pas echt om een staakt-het-vuren vragen.'

Dat proberen ze nu al tijden, de hele Gaza strook af te knijpen. Leek me toch wel duidelijk dat dat niet werkt?

Mensen geven echt niet opeens toe na jarenlange onderdrukking.

Zou echt een ramp zijn voor de wereld indien de beesten van Hamas deze oorlog winnen. De Islam is een achterlijke godsdienst en mag de wereld niet domineren of we gaan ook in Europa terug naar de Middeleeuwen.

Zou echt een ramp zijn voor de wereld indien de beesten van Hamas deze oorlog winnen. De Islam is een achterlijke godsdienst en mag de wereld niet domineren of we gaan ook in Europa terug naar de Middeleeuwen.

daar is nog heel wat voor nodig. Jij kan toch niet compleet serieus zijn of wel? Ikzelf ben redelijk pro-Israel en islam-kritisch, maar nog kan ik jouw opmerkingen niet snappen:roflol:

Islam gaat ook tenonder zoals het Christendom, heeft alleen wat tijd nodig.
Jongeren drinken ook alcohol willen ook achter de vrouwen, hebben internet...

Wat is winnen in jou ogen?

-Dat Israël zich uit bezet gebied terugtrekt?
-Dat Israël de grenzen rond Gaza en de muur rond de West Bank opheft/sloopt, en daardoor weer vrijheid geeft aan haar inwoners?
-Dat Israël de illegale nederzettingen afbreekt in bezet gebied?

Dat zou inderdaad het einde van de wereld zijn.

Als je doelt op het vernietigen van de staat Israël dan... ja dat geloof je zelf toch niet dat dit ooit zal gebeuren.

nog zo een Joden hater. Het is me opgevallen dat het dbb wereldje toch wel erg anti-semitisch is...

problem ?!

:)

Laatst bewerkt:
Zal niet meer zolang duren dat ze Israël gaan aanvallen.

nog zo een Joden hater. Het is me opgevallen dat het dbb wereldje toch wel erg anti-semitisch is...

problem ?!
Doel je op mijn post? Waar komt de haat tegen Joden dan naar voren?

Gisteren was er een Jood in Nieuwsuur met een standpunt waar ik mijn grotendeels in kan vinden (Vanaf 23:00). Israël heeft alle troeven in handen om dit conflict te beëindigen, ze zijn namelijk zoveel machtiger dan de Palestijnen in dit gebied.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1306522

Met jou kun je lekker inhoudelijk een discussie voeren. Post dan niks als je niks te vertellen hebt.

:)

Laatst bewerkt:
Gewonden door aanslag op bus in Tel Aviv
AMSTERDAM - In de Israëlische stad Tel Aviv is woensdag een aanslag gepleegd op een bus.

De BBC liet in eerste instantie weten dat de aanslag was opgeëist door de Hamasbeweging, maar dat wilde Hamas-woordvoerder Sami Abu Zuhri tegenover Reuters niet bevestigen.
"Hamas prijst de aanval in Tel Aviv en ziet het als een natuurlijke reactie op de Israëlische slachtpartijen in Gaza", aldus Abu Zuhru.
"Palestijnse groeperingen zullen alle middelen aangrijpen om onze burgers te beschermen, als een wereldwijde poging om de Israëlische agressie te stoppen uitblijft."

Minstens 21 gewonden
Er zouden minstens 21 gewonden zijn gevallen, bericht de Israëlische krant Haaretz. Drie gewonden verkeren volgens diverse media in kritieke toestand.
De ontploffing deed zich voor toen de bus op de drukke Shaul Hamelechstraat reed aan de oostkant van het centrum van de stad. Er zou nog een bom in het wrak zijn aangetroffen die niet is ontploft.
Ooggetuigen melden dat een man de bom in de bus achterliet en er vervolgens vandoor ging. De politie zou zoeken naar twee verdachten en heeft daarvoor onder meer wegen afgezet.
In 2006 werd Tel Aviv voor het laatst getroffen door een serieuze bomaanslag. Een Palestijnse zelfmoordenaar blies zichzelf destijds op bij een broodjeskraam in het centrum. Hierbij vielen 11 doden.

Gevierd
In Gaza-stad werd de aanslag 'gevierd' met vuursalvo's in de lucht toen het nieuws uit Tel Aviv doordrong.
"Wij feliciteren ons volk met deze heldhaftige daad". Deze tekst van de beweging Hamas klonk woensdag uit de luidsprekers van moskeeën in de Gazastrook.
Op de televisiezender van Hamas werd de aanslag "een natuurlijke reactie" genoemd op de luchtaanvallen door Israël.
..

Lol, ammahoela dat daar nog een vredes bestand komt :roflol:

problem ?!

Dit soort opmerkingen... Hij geeft nergens aan Joden te haten, hij geeft aan af te keuren wat Isreal doet als staat zijnde. En dat is ook vrij logisch aangezien ze gewoon een ander land binnenvallen.

Daarnaast is elke vorm van religie in principe dom, niet alleen de Islam.

Onderhandelen met hamas getuigd toch van veel geduld en welwillendheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven