zoals ik al heb gezegd hier kun je dit conflict maar op 1 manier oplossen, en dat is de totale vernietiging van één van de partijen, en in dit geval zullen dat de palestijnen zijn. De VS hebben iets gelijkaardigs gedaan met Japan, gewoon shock and awe, zoiets verschrikkelijks doen dat de Japanners geen andere optie meer hadden dan capituleren. Hiroshima en Nagasaki waren ongeveer de vreselijkste dingen die de mensheid ooit gepresteerd hebben. ik heb een verhaal gelezen van een overlever, die zei dat de mensen die de blast overleefd hadden rondliepen met hun huid die over de grond sleepte als rijstpapier, moeders met kinderen die in waterputten gesprongen waren en levend gekookt werden, een groot deel van de soldaten die ter plekke kwamen om te helpen vielen een week later dood, etc. etc. En dan ziet men hoe snel de mensheid vergeet. Dus als we dit soort dingen kunnen vergeten, waarom zouden de mensheid dan 1 minuut stil blijven staan bij de levens van 10 miljoen arme moslims. Ik zeg niet dat dit moet gebeuren en ik hoop ook niet dat het gebeurd, maar ik zeg maar dat als Israel daadwerkelijk een grootschalige genocide presteert, het binnen een jaar vergeten zou zijn mark my words. Tot zover reikt de interesse van de gemiddelde wereldburger, dus daarom denk ik altijd, **** de hyperkritische wereldopinie, want ze is toch niks waard. Niemand geeft om niemand, en al ZEKER niet om jou of mij.