AndroidHealthClinic

Israël & Joodse Diaspora

Het is maar goed dat je aan het dollen bent want Christian is altijd ziek, zwak of misselijk. Depressief, somber, last van zijn hoofd, rug, en wat nog niet meer. Dat hij loopt mag een wonder heten als ik denk aan al zijn topics.

log Christian, papa van Yasmine

https://forum.bodybuilding.nl/topic...dere-malen-tot-bloedens-toe-heeft-ges.372603/

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je?

Check die posts, is gewoon goud. Verder is het opvallend vaak tegen Israel, Joden- EricR kan daarover meepraten die werd ook doodmoe van deze knakker.
iemand is een beetje geobsedeerd door mij. Ja, inderdaad, wie traint heeft wel eens blessures; Als ik slachtoffer word van verkeersagressie, dan loop ik niet weg als een mietje. En ja, ik ben al slachtoffer geweest van een inbraak bij nacht toen ik 17 was dus dan denk je daar wel eens over na. Zeker als je op het platteland woont in een gemeente waar er op 1 jaar 36 inbraken waren. Maar goed, moet je ook mijn facebookpagina en zo hebben, dan kan je je obsessie verder bevredigen.

Het is maar goed dat je aan het dollen bent want Christian is altijd ziek, zwak of misselijk. Depressief, somber, last van zijn hoofd, rug, en wat nog niet meer. Dat hij loopt mag een wonder heten als ik denk aan al zijn topics.

https://forum.bodybuilding.nl/topic...dere-malen-tot-bloedens-toe-heeft-ges.372603/

Check die posts en lees over deze badass, is gewoon goud. Verder is het opvallend vaak tegen Israel, Joden- EricR kan daarover meepraten die werd ook doodmoe van deze knakker.
Dat laatste topic :roflol::roflol:. Lijkt wel allemaal om agressie te gaan, heb je een probleem met je woede onder controle te houden meneer yasmine?

Kijk nou toch uit, straks slaat hij je dood. Of wilt hij afspreken met je om als volwassenen te gaan "dansen" :roflol:

Het is geen religieus conflict. Bij de les blijven he troll.
Dit verteld mij dat je het heel serieus neemt. Triestige zaak. Stress is niet erg goed. Maar goed je had het over racisme, kan je even uitleggen welk ras er gediscrimineerd wordt dan?

Dit verteld mij dat je het heel serieus neemt. Triestige zaak. Stress is niet erg goed. Maar goed je had het over racisme, kan je even uitleggen welk ras er gediscrimineerd wordt dan?
Er is reeds uitgelegd dat racisme al lang niet meer enkel op ras slaat. De (internationale) wetgeving is veel ruimer. Google it;

Het is maar goed dat je aan het dollen bent want Christian is opvallend regelmatig ziek, zwak of misselijk (geweest). Depressief, somber, last van zijn hoofd, rug, en wat nog niet meer. Dat hij loopt mag een wonder heten als ik denk aan al zijn topics.

Check die posts en lees over deze badass, is gewoon goud. Verder is het opvallend vaak tegen Israel, Joden- EricR kan daarover meepraten die werd ook doodmoe van deze knakker.
Bedankt voor de verduidelijking over hoe hij IS

Er is reeds uitgelegd dat racisme al lang niet meer enkel op ras slaat. De (internationale) wetgeving is veel ruimer. Google it;
Jammer want dat is nochtans voor mij de enige juiste betekenis. Maar het valt wel op dat je een geweldadige achtergrond hebt, komt niet erg goed over hoor meneertje.

Jammer want dat is nochtans voor mij de enige juiste betekenis. Maar het valt wel op dat je een geweldadige achtergrond hebt, komt niet erg goed over hoor meneertje.
Hahaha, gewelddadige achtergrond? Waar baseer je dat op? Op een paar gevechtjes???
En je kan zelf wel vinden dat die definitie te ruim is, maar dat doet er niet toe... de wet is duidelijk. Tenzij je liever in een staat woont waar er geen wetten zijn.

Hahaha, gewelddadige achtergrond? Waar baseer je dat op? Op een paar gevechtjes???
En je kan zelf wel vinden dat die definitie te ruim is, maar dat doet er niet toe... de wet is duidelijk. Tenzij je liever in een staat woont waar er geen wetten zijn.
Nou nou meneertje dat vind ik maar flauw, omdat ik niet akkoord ben met 1 wet is de enige keuze die ik heb geen wetten? Beetje je broek vegen aan de wet moet wel kunnen.

Ik zou nog weleens richting Tel Aviv, Tiberias en/of Eilat willen. April of Mei lijken mij mooie maanden. Iemand met reiservaring? Erev tov.

Terug
Naar boven