AndroidHealthClinic

ItaStaLLion67's road to huge pecs and Biceps

Nee, niet specifiek door het deadliften. Ik had vroeger altijd een rug van staal, ik kon er alles mee doen. Ik zei ook altijd tegen mezelf; "Jongen jij hebt een rug van staal!"..... Maar helaas een aantal maanden geleden was ik aan het deadliften en toen ik de stang had neergelegd en weer naar boven kwam, hoorde ik iets knakken in mijn onderrug. Paar dagen niet de trap af kunnen etc. Gewoon helemaal naar de Sniperx.

De pijn was echter na een dag of 4 volledig weg voor mijn gevoel.... Dus een aantal dagen later was ik alweer aan het reppen met 220kg zonder enige pijn. Ik merkte overigens wel dat ik iets spanning was verloren, net alsof alles iets opgerekt was. Het ging ongeveer een maandje goed totdat ik dus weer hetzelfde kreeg, maar het dit keer dus blijvend was. Oke toen dus het internet een beetje afgestruind naar lower back rehab exercises etc etc. Na dat een maandje hebben gevolgd zonder daverende resultaten bracht ik een bezoekje aan de manueel therapeut. Die vertelde me dat alles gewoon goed op de plek stond en ik gewoon een blokkade had. Verder niks ernstigs volgens de beste man, het moest dan ook binnen 2 weken weer volledig hersteld zijn. De beste man heeft me een aantal keren gekraakt, met goed resultaat overigens. Alleen kwam de pijn dus telkens weer terug. Dus nu heb ik dus zelf het heft in handen genomen en mijd ik gewoon de zware gewichten voor een tijdje, en probeer mijn rug weer naar een optimaal niveau toe te werken.

Maak je overigens verder geen zorgen, eind van dit jaar deadlift ik 280+.

Bij welke bicepsomtrek?

idd en bij hoeveel %BF?

Beter doe je hyperextensies. Dat isoleert de onderrug. Deadlifts zijn totaal overbodig.

• Topic Starter Topic Starter
Nette training voor rehab zeg.. :p

:o

Duuuuuuh.

Kijk daar gaat het om... **** 280+kg deadlift.

idd met een 280+kg deadlift versier je geen chickies.

Beter doe je hyperextensies. Dat isoleert de onderrug. Deadlifts zijn totaal overbodig.

Ik zag daarnet een filmpje op jijbuis hoe een of andere chinees 47.5 kg pakt op de preacher dumbbell curl, ik denk ik zeg het even.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Suited deadlift Yesss

Mooi die gezichts uitdrukking op de laatste rep :roflol:

Terug
Naar boven