AndroidHealthClinic

J-Wheydoetookmee's lief dagboek

Ik heb vandaag nog een post van hem gespot, denk dat hij t loggen zat is geworden..

Helaas, dat is 1 van de eerste symptomen van het hebben van een bisj.
Het is nog niet te laat echter, zolang de tandenborstel van haar nog niet bij hem thuis staat is er nog hoop.

Fingers crossed.

Laatst bewerkt:
Geen JW meer ? Ik ben nog niet klaar om op eigen benen te staan hier, ik heb nog die laatste paar weken begeleiding nodig en nu haakt ie af ? Kan net zo goed direct mijn account opzeggen en zumba lessen gaan volgen.

:roflol:
Daar gaan die uren vol motivatie en obsessief eten en trainen
Moet die b*ch met een andere b*ch aan de gang gaan:mad:

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 19:07 ----------

Helaas, dat is 1 van de eerste symptomen van het hebben van een bisj.
Het is nog niet te laat echter, zolang de tandenborstel van haar nog niet bij hem thuis staat is er nog hoop.

Fingers crossed.

Ja die fingers zal die wel gebruiken dan
Hoop van niet crossed :p

• Topic Starter Topic Starter
JWdoetnietmeermee?

Wel brute profilepic brah!

Thanks man

Ik zal wel even voor 'm updaten: hij traint niet, vreet niet, is weer ziek, zit onder de plak en is inmiddels aardig ecto geworden :D

**** you bro, ben inderdaad ziek + elke dag om half 9 tentamen, dus alleen al vanwege de wekkertijd i t beter om hier te pitten. En nu ben jij even tijdelijk de Alpha in huis. Gun ik je ook wel

Je gaat me niet vertellen dat hij een mokkel heeft gescoord he ?

Mijn god: daar gaan zijn gains.

No worries bro, deze meid cirkelt al een ruim jaar om me heen, enige wat plakt zijn soms dr handen of dr tong aan dr gehemelte ifyouknowwhatimean.jpg

Oooohgoddddwhyy.jpg

Nu moeten we JW missen met zijn meesterlijke opmerkingen + trainingen en voeding:(

Ik mis hem nu al 3x zo erg als I jail I :roflol:

Heb deze week hertentamens en weer de griep te pakken. Of ik ben in een vergevorderd stadium van aids aangeland, of wat het ook is, maar volgende week even een huisarts bezoeken en bloed laten onderzoeken, want ben wel erg vaak ziek laatste tijd.

Geen JW meer ? Ik ben nog niet klaar om op eigen benen te staan hier, ik heb nog die laatste paar weken begeleiding nodig en nu haakt ie af ? Kan net zo goed direct mijn account opzeggen en zumba lessen gaan volgen.

I'llbeback.jpg

:roflol:
Daar gaan die uren vol motivatie en obsessief eten en trainen
Moet die b*ch met een andere b*ch aan de gang gaan:mad:

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 19:07 ----------

Ja die fingers zal die wel gebruiken dan
Hoop van niet crossed :p

Probeer beetje bij te houden, maar slaap belachelijk veel laatste dagen, haal mn kcaltjes ook niet of nauwelijks :(

volgens mij light hij er nu al boven op te knalle soort van training ( cardio)

edit, zie net dat hij heeft gepost,,, wel toevallig....

:roflol::roflol::roflol: geweldig dit weer! word snel beter kerel, we zien je snel weer!

FUAAACKKKKJOEGUUIIISSE.

OT: weten jullie nog oefeningen voor mijn onderste buikspieren? Ik ga denk ik afvallen tot 65 kilo, zodat ik mooi gespierd ben en blokjuhs heb.

Hahahaha, dit komt weer mooi op gang :roflol:

Reverse bosu balance one leg ab curl. Srs.

Good to have you back bro.

FUAAACKKKKJOEGUUIIISSE.

OT: weten jullie nog oefeningen voor mijn onderste buikspieren? Ik ga denk ik afvallen tot 65 kilo, zodat ik mooi gespierd ben en blokjuhs heb.

Blokjes.........

Drooling_Dog.jpg
http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j...RdfQh85V4ti89bB4Qbi_dzIQ&ust=1360421833904268

UPDATE 11 FEBRUARI 2013

Zo, gisteren eindelijk weer een keer een fatsoenlijke training. Omdat ik de laatste weken zo onregelmatig sportte, ben ik ook maar even gestopt met PWO en creatine. Even een maandje stoppen, dus na volgende week begin ik weer. Toch vond ik gister zeker niet tegenvallen.
Vandaag en gister wel weer wat last van mn schouder...

Rug:
pullups hammergrip 15bw; 10xbw
pullups wide grip 12xbw;10xbw; 10xbw
pullups superwidegrip 10xbw; 10xbw

lat pulldown suppinated very close grip 10x70kg; 10x75kg; 10x70kg

vertical pulley 10x50 kg; 10x50kg; 10x50kg (even alles leegtrekken, had tegen deze tijd een flinke pomp in mn rug)

one arm low cable row 10x25kg; 10x30kg; 10x30kg

Borst:
dumbbell flyes 10x16kg opwarmen; 10x18kg; 10x20 kg (voelde mn schouder wat zeuren dus ipv gewicht te verhogen de uitvoering veel langzamer gedaan, voelde ook wel lekker)

cable one arm flyes 10x10kg; 10x10kg; 10x10kg

Triceps:
cable pulldown 10x30kg; 10x30kg; 10x30kg

cable kickbacks 10x10kg; 10x10kg; 10x10kg

verder gister uiteten geweest, heb +- 3300 kcal op, met 150 gram hoogwaardig eiwit (eiwitten uit brood, pizza etc niet meegerekend)

Ik zie je bij je deadliftfilmpjes telkens opzij kijken, ik zou dit zo snel mogelijk proberen er uit te krijgen als ik jou was.

met hoogwaardig bedoel ik een compleet aminozuur profiel: eieren, whey, zuivel, en in iets mindere mate rund en kip.
verder niks mis met pizza :)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 12:09 ----------

ok thanks. slecht voor je nek?

precies en je kunt je rug er ook mee vernken. zo lang je naar voren blijft kijken is er niks aan het handje.

lekker training!, hoe gaat het met je schouders? heb je aan alle 2 last?

Terug
Naar boven