MuscleMeat

J-Wheydoetookmee's lief dagboek

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Beterschap, ik had koorst rond 5 uur op 31 december, lonely oud en nieuw..

Hoe staat het ervoor JW? We hebben al een tijdje niks meer van je gehoord qua trainingen en voeding!

• Topic Starter Topic Starter
Update 1 februari

Dag allen. Tijdje geleden dat ik heb geupdate. Ben twee weekjes geleden flink ziek geweest, dus dat was een k*tweek wat trainen betreft, vorige week was wat druk met school en weet ik t en afgelopen week heb ik 3 dagen in het buitenland gezeten, dus ook niet echt een lekkere trainingsweek.
Vanaf maandag ga ik weer fatsoenlijk loggen! Gelijk even een huidplooimeting laten doen wanneer mogelijk, zal de resultaten hier ook vermelden.
Gister even alles opgemeten, opzich gaat het allemaal wel vooruit, hetzij gestaag, maar dat vind ik prima.

Hoe staat het ervoor JW? We hebben al een tijdje niks meer van je gehoord qua trainingen en voeding!

Ik verheug me al op de updates :D

JWdoetnietmeermee?

Wel brute profilepic brah!

Ik zal wel even voor 'm updaten: hij traint niet, vreet niet, is weer ziek, zit onder de plak en is inmiddels aardig ecto geworden :D

Oooohgoddddwhyy.jpg

Nu moeten we JW missen met zijn meesterlijke opmerkingen + trainingen en voeding:(

Ik mis hem nu al 3x zo erg als I jail I :roflol:

Oooohgoddddwhyy.jpg

Nu moeten we JW missen met zijn meesterlijke opmerkingen + trainingen en voeding:(

Ik mis hem nu al 3x zo erg als I jail I :roflol:

Geen JW meer ? Ik ben nog niet klaar om op eigen benen te staan hier, ik heb nog die laatste paar weken begeleiding nodig en nu haakt ie af ? Kan net zo goed direct mijn account opzeggen en zumba lessen gaan volgen.

Ik heb vandaag nog een post van hem gespot, denk dat hij t loggen zat is geworden..

Met volgers zoals jullie is dat niet volledig onbegrijpelijk :trollface:

Terug
Naar boven