- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je test niveau wel weten, je let niet eens op je voeding en staat er goed bij terwijl ik 3 jaar bikkel en niet evendroog erbij sta
Goede fysieken.
Doe je bepaalde oefeningen voor de vacuum pose?
Goeie foto's man. Je schouders zijn een stevig punt in je fysiek.
Hoe laat train je in de avond? Het is al half 9... zowat beddtijd voo mij en jij moet nog benen trainen...![]()
schouders benen en vacum pose zijn echt je sterke kanten!,
Gaat goed!
Knie heb ik ook echt klote, train je 1/2x per week benen en nog gebeurt het...

Ja tis elke keer wat man, gezeik
leuke is dat ik mn schouders echt never train en benen ook niet heel vaak ofzo![]()
Kijk spier pijn geef ik geen donder om alleen maar beter en lekker, wordt zo gek als ik mijn knieen voel op ellebogen doen pijn..
Dat zegt niks, heb ook redelijk baargroei en lichaamshaar en heb 14.3 mnol dus even laten testenMoet me nog steeds inschrijven voor een huisarts. Wil sowieso bepaalde bloedwaardes wel weten dus kan meteen wel test vragen dan. Heb vrij weinig baardgroei en niet idioot veel lichaamsbeharing
---------- Post added 26 March 2013 at 22:45 ----------
Thanks. Nee totaal niet, doe die vacuum ook echt alleen voor poses
---------- Post added 26 March 2013 at 22:46 ----------
Thanks!
Normaal gewoon smiddags, maar ging nu met een maat van me dus ben nu net terug. Training ging wel ok alleen mn knie knakte een paar keer vrij pijnlijk
JW, wat stond er woensdag ook alweer op het programma?
eerste was wel re de lijk parallel, maar had daarvoor al paar sets gehad, dit was de laatste.
waarom hou je bij pecdek 20 sec spanning vast?
wat kan ik mij daarbij voorstellen, 1 keer naar binnen drukken en op het diepste punt 20 sec vasthouden is 1 setje?