XXL Nutrition

J-Wheydoetookmee's lief dagboek

Bezoekers in dit topic

Ga nu cutten denk ik... als ik nog veel langer zo snel doorga scheurt alles af en uit

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 16:46 ----------



Wat heb jij precies? Ik doe legpress en lunges indd... en af en toe licht extentions

lichte scoliose en problemen met knieën (wat nog niet bevestigd is door dokter). ik moet alternatieven vinden voor squat en deadlift maar ik heb geen idee wat die belangrijkste compounds zouden moeten vervangen.. leg extensions mag ik ook niet doen omdat die zwaar belastend zijn voor de knieën
 
lichte scoliose en problemen met knieën (wat nog niet bevestigd is door dokter). ik moet alternatieven vinden voor squat en deadlift maar ik heb geen idee wat die belangrijkste compounds zouden moeten vervangen.. leg extensions mag ik ook niet doen omdat die zwaar belastend zijn voor de knieën

pfff klinkt gezellig man.. mooi k*t. :(
 
Filmpje deadlift, my daughter approves !

Leuk dat "hoppa" er achter aan alsog het een pak suiker was.
 
Nice man!

Nu wel ff ophouden met PR's zetten he, zodra je de 215 overschrijdt moet ik ook weer aan de bak om mn eer hoog te houden ;)
 
Nice man!

Nu wel ff ophouden met PR's zetten he, zodra je de 215 overschrijdt moet ik ook weer aan de bak om mn eer hoog te houden ;)

Zou een motivatie moeten zijn !

Voor mijzelf: ik outbuff 'm met samenleven met heks.

Maar lekker bezig die kerel, ondanks de probs.
 
Zou een motivatie moeten zijn !

Voor mijzelf: ik outbuff 'm met samenleven met heks.

Maar lekker bezig die kerel, ondanks de probs.

Haha maar ik doe nu wendler, is vooral VPR's zetten, dus voorlopig kom ik niet boven de 200 en al helemaal geen singles :(

Ja daar kan niemand tegenop man. Is niet eerlijk.
 
Haha maar ik doe nu wendler, is vooral VPR's zetten, dus voorlopig kom ik niet boven de 200 en al helemaal geen singles :(

Ja daar kan niemand tegenop man. Is niet eerlijk.

Is wel eerlijk, maar je baalt er van dat jij dat niet hebt (nu praat ik even voor mezelf btw).

Als je zijn log naleest en kijkt met welke shit die rondloopt zet ie een bijzonder goede prestatie neer en hoop dat anderen daar motivatie uit halen. Ik ben een doorzetter maar deze beste man heeft, ondanks dat ie 10 jaar jonger is, mij nog meer motivatie gegeven.

Hoera, hoera, hoera voor koning Jan Willem !
 
Is wel eerlijk, maar je baalt er van dat jij dat niet hebt (nu praat ik even voor mezelf btw).

Als je zijn log naleest en kijkt met welke shit die rondloopt zet ie een bijzonder goede prestatie neer en hoop dat anderen daar motivatie uit halen. Ik ben een doorzetter maar deze beste man heeft, ondanks dat ie 10 jaar jonger is, mij nog meer motivatie gegeven.

Hoera, hoera, hoera voor koning Jan Willem !

I know man, hij is een wandelende blessure :p mooie prestaties dus!
 
Filmpje deadlift, my daughter approves !

Leuk dat "hoppa" er achter aan alsog het een pak suiker was.

Is wel eerlijk, maar je baalt er van dat jij dat niet hebt (nu praat ik even voor mezelf btw).

Als je zijn log naleest en kijkt met welke shit die rondloopt zet ie een bijzonder goede prestatie neer en hoop dat anderen daar motivatie uit halen. Ik ben een doorzetter maar deze beste man heeft, ondanks dat ie 10 jaar jonger is, mij nog meer motivatie gegeven.

Hoera, hoera, hoera voor koning Jan Willem !

Haha thanks bro. You honour me. :D

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 17:57 ----------

Nice man!

Nu wel ff ophouden met PR's zetten he, zodra je de 215 overschrijdt moet ik ook weer aan de bak om mn eer hoog te houden ;)

Haha had dat een week eerder gezegd dan had ik je pr over een maand aan diggelen. Heb mezelf voorgenomen te gaan cutten wanneer ik de 210 had getikt, wist niet dat het zo snel zou gaan.
Dus je PR is safe haha

---------- Post toegevoegd 30 April 2013 om 18:00 ----------

netjes man!!! rug weer oke?
ik zou wel proberen de rug recht te houden met neerleggen

Thanks! Onderrug gaat weer prima, gelukkig! Nu mn knie en schouders nog.
Ja klopt, zag t zelf ook. 2x in 4 dagen pr zetten is niet zo verstandig, ik stop ook even met mn grens opzoeken, cutje voor de zomer maar even doen.
Thanks voor the tip!
 
210 kg deadlift zeker nice

eindelijk ook iemand die zegt dat hij het doet en met bewijs komt.
ipv al die opscheppers

ga zo door man
 
210 kg deadlift zeker nice

eindelijk ook iemand die zegt dat hij het doet en met bewijs komt.
ipv al die opscheppers

ga zo door man

Oja want iedereen liegt over hoeveel hij deadlift :roflol:
 
helaas dat jij het verkeerd opvat, ik bedoelde in het algemeen dat er mensen zijn die liegen over hun lifts.
en dat ik dit gewoon super netjes vind van hem...
 
helaas dat jij het verkeerd opvat, ik bedoelde in het algemeen dat er mensen zijn die liegen over hun lifts.
en dat ik dit gewoon super netjes vind van hem...

Wie liegt er over z'n stats dan? hoe kom je daarbij :roflol:

En ja, het is zeker super netjes van hem.
 
Wie liegt er over z'n stats dan? hoe kom je daarbij :roflol:

En ja, het is zeker super netjes van hem.

Ik heb laatst 2000 kg gedeadlift

srs

Netjes van je 210 kg JW, nog even en je pakt ook die 2000!
 
Ik heb laatst 2000 kg gedeadlift

srs

Netjes van je 210 kg JW, nog even en je pakt ook die 2000!

Helemaal niet, je liegt over je stats, net als iedereen. Je hebt zeker wel 3000 gedeadlift.
 
210 kg deadlift zeker nice

eindelijk ook iemand die zegt dat hij het doet en met bewijs komt.
ipv al die opscheppers

ga zo door man


Zo bijzonder is een 210 kg dl nou ook weer niet, waarom zou je daar over opscheppen :P

Anyway, goed dat je zo vaak een pr weet te zetten! Zit nog veel meer in :D

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 16:36 ----------

helaas dat jij het verkeerd opvat, ik bedoelde in het algemeen dat er mensen zijn die liegen over hun lifts.
en dat ik dit gewoon super netjes vind van hem...

Noem eens een voorbeeld..
 
Back
Naar boven