Fitness Seller

J-Wheydoetookmee's lief dagboek

Bezoekers in dit topic

210 kg deadlift zeker nice

eindelijk ook iemand die zegt dat hij het doet en met bewijs komt.
ipv al die opscheppers

ga zo door man

thanks!

---------- Post added 2 May 2013 at 16:44 ----------

helaas dat jij het verkeerd opvat, ik bedoelde in het algemeen dat er mensen zijn die liegen over hun lifts.
en dat ik dit gewoon super netjes vind van hem...

Wie liegt er over z'n stats dan? hoe kom je daarbij :roflol:

En ja, het is zeker super netjes van hem.

thanks guise, en vechten doen we maar ergens anders <3 only homolove in my log

Ik heb laatst 2000 kg gedeadlift

srs

Netjes van je 210 kg JW, nog even en je pakt ook die 2000!

thanks

Zo bijzonder is een 210 kg dl nou ook weer niet, waarom zou je daar over opscheppen :P

Anyway, goed dat je zo vaak een pr weet te zetten! Zit nog veel meer in :D

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 16:36 ----------



Noem eens een voorbeeld..

haha 215 a 220 zit er miss nog in met hitchen, maar veel verder kom ik nu niet. Ga eerst even cutten. Heb vandaag pas 1 liter melk op, 1 zak kroepoek, en een zak m&ms staat klaar voor Arrow zometeen, dus ik ben al goed bezig!
 
Post eens een pic hoe je er nu bij staat!
Tock wel gele m&m's hé?
 
ga jij je doelstelling denk je halen voor de zomer? wat betreft bf en gewicht?
 
ga jij je doelstelling denk je halen voor de zomer? wat betreft bf en gewicht?

Ik zit nu op 86-87 kg, bf volgens huidplooi 11,5. .. Moet te doen zijn toch..?
 
Ik zit nu op 86-87 kg, bf volgens huidplooi 11,5. .. Moet te doen zijn toch..?

En maar zeuren.........

Verdomme ik zit op paar kilo lichter bij BF 14 nog wat.............

Maar goed, ik zag er bij geboorte dan ook wat anders uit.

Achterliggende motivatie: ik kwam van ver boven 20 naar nu 14.......... Bij ongeveer 2 kilo onder oude gewicht. Alleszins prima, en als ik dat kan, ondanks mijn vrouw, mijn k*tleven, mijn gezuip, mijn verkrac.........dan kan jij dat zeker met de tijd die je nog hebt voordat ze zomer werkelijk begint. 11,5 man ! Da's al verrekte nice !

En niet gaan jankmuilen dat er meer in had kunnen zitten, dat is voor pessimisten
 
En maar zeuren.........

Verdomme ik zit op paar kilo lichter bij BF 14 nog wat.............

Maar goed, ik zag er bij geboorte dan ook wat anders uit.

Achterliggende motivatie: ik kwam van ver boven 20 naar nu 14.......... Bij ongeveer 2 kilo onder oude gewicht. Alleszins prima, en als ik dat kan, ondanks mijn vrouw, mijn k*tleven, mijn gezuip, mijn verkrac.........dan kan jij dat zeker met de tijd die je nog hebt voordat ze zomer werkelijk begint. 11,5 man ! Da's al verrekte nice !

En niet gaan jankmuilen dat er meer in had kunnen zitten, dat is voor pessimisten

Haha thanks man. Maar vorige zomer zat ik op 6-7.. vond ik wel gaaf =p kijk wel even wat ik ga doen, ga niet echt diep cutten ofzo, is indd niet nodig.
 
K*tleven. Denk ik ga weer keer trainen bij fit for free, dacht dat ze tot 12 open waren, was t maar tot elf. 25 minuten getraind.
 
Oh :( k*t. waarom fit for free :p hebben die wel. een. squat rack ?
 
Oh :( k*t. waarom fit for free :p hebben die wel. een. squat rack ?

Haha had dagje vrij, en had geen zin om naar de uni te gaan, f4f was dichterbij.
----

vandaag toch weer ff last van mn schouder, rn goed ook.. benieuwd hoe werken morgen gaat..
 
Foto's zien er netjes uit man ;)

(brotip)Ik hoorde dat de bruine M&M's het best waren btw
 
Foto's zien er netjes uit man ;)

(brotip)Ik hoorde dat de bruine M&M's het best waren btw

Haha thanks.
Ik vind die blauwe met rijst erin fakking lekker. Die bruine vind k net t minst.
 
Vandaag poging gedaan mn PR te verleggen. Heb teveel energie gestoken in setjes voordat ik het probeerde, dus niet gelukt, wel video voor degene die t leuk vinden. Vorm was zeker niet optimaal.

Setjes die ik hiervoor heb gepakt zijn:
6 sets pullups waarvan 2 setjes met bw+40kg, 5 en 4 reps.

Daarna deadlifts
set 1: 15x110kg
set 2: 11x130kg
set 3: 4x170kg
set 4: 1x190kg
set 5: 1x200kg
set 6: 1x205kg
set 7: 1x212.5kg (mislukt)
http://www.youtube.com/watch?v=HRIiwuXPR6U
 
K*tleven. Denk ik ga weer keer trainen bij fit for free, dacht dat ze tot 12 open waren, was t maar tot elf. 25 minuten getraind.

Lol dit heb ik dus ook wel eens. Paar dagen geleden dacht ik van lekker vroeg trainen. Stond om 7:00 op en was 8:00 bij de gym. Bleken ze pas om 9:00 open te gaan.
 
Lol dit heb ik dus ook wel eens. Paar dagen geleden dacht ik van lekker vroeg trainen. Stond om 7:00 op en was 8:00 bij de gym. Bleken ze pas om 9:00 open te gaan.

haha mooi k*t is dat
 
Doe mee met de fotocontest, dus daar zullen mn trainingen (ook) te volgen zijn. Wil weer beter gaan loggen nu!
 
Doe mee met de fotocontest, dus daar zullen mn trainingen (ook) te volgen zijn. Wil weer beter gaan loggen nu!

Eindelijk, de verloren man is teruggevonden!
 
Morgen een nieuwe log beginnen. Afgelopen week helemaal niet getraind, had erg last van m'n schouders van het poseren en pompen. Weet ook meteen weer waarom ik m'n schouders nooit train.

Ben van plan de 90 te tikken, als het heel goed gaat Miss door naar 95, maar dat is erg afhankelijk van hoe m'n knieën het gaan doen komend jaar.
 
Back
Naar boven