AndroidHealthClinic

Review JACK3D - USP Labs

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Jack3d, Never Have A Bad Workout Again!

Like having tons of energy, strength, stamina and endurance for your workouts? Who doesn't? There's nothing like the right combination of compounds taken pre-workout to deliver consistently mind-blowing workouts to help you achieve your goals. After all, if your workouts suck, you can all but forget about making killer progress anytime soon.

USPLabs Jack3d gives you the mad aggressive desire and ability to lift more weight, pump out more reps and have crazy lasting energy, along with sick muscle-engorging pumps. Jack3d is easily the most intense pre-workout product you will ever want to use again. The amount of energy and focus is perfect, pumps and vascularity will be out of control, but most importantly you will feel great throughout your entire workout. No crash, no bloat, no headaches, no blow workouts.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Voorlopig 1 keer maar update wel
  • Hoe is de smaak van dit supplement? lemon echt wel te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1.5 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xtra-shop.com/jack3d-p-1058.html
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? vond het product op geen andere ned of bel site
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 35euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Voorlopig wel heb er best lekker op getraind
    focus, drang om door te gaan was er wel.

Mijn review:
Ok. 1ste portie jack3d genomen rond 15h kon echt niet wachten....wat bezig gehouden om het product zn werk te laten doen verwachte en kick in zoals ik met white flood had ( getintel in mijn hoofd en handen) maar dit kwam niet na 45 min kon ik nog steeds niet zeggen of het nou al begon te werken of niet. Dusja toch maar naar de fitness vertrokken kreeg onderweg wel n warm hoofd dus dacht ik : nu gebeurd het maar nog bleef alles rustig. Eens in de fitness ff opgewarmd doormiddel van te fietsen daarna een bicep tricep en schouder training.Alles ging zeeer vlot en goed en betrapte me er zelf op geen pauzes te nemen echt n drang om door te trainen.Echt wel lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuw gedoe of dergelijke.volgende keer 2 scoops kijken of het gevoel geweldiger wordt maar voorlopig is het wel n mooi productje

Smaak....maak u daar geen zorgen over
Pomp...die was zeker aanwezig
Focus...er is n soort focus, een wil maar was toch soms wat verward in mn kopje zoiets van teveel tegelijk willen
kracht...voor mij kan je niet ineens sterker worden onmogelijk maar mentaal sterker dat wel

!!!! algemeen besluit na 1 keer .Vond het zeker de moeite zeker als je op bb.com besteld ofzo is de prijs kwaliteit zeker te doen.Heb echt n goede training afgewerkt en mn madam heeft me ook echt uit de fitness moeten komen halen.Er trad wel n gevoel van doorgaan op (werkzaamheid vs placebo zal altijd wel wat spelen)

Ga de pot zeker verder doornemen enkel op trainingsdagen en update hier dan zeker

(kan helaas enkel vergelijk met white flood geen ander no of pre producten getest white flood beukte veel heftiger in maar op jacked trainde ik toch wal veel beter eigenlijk)

Jacked 45 servings.jpg

Laatst bewerkt:
slaat niet bij iedereen aan. en die crash dat is gewoon door te nuchter zijn denk ik dus gelijk vrete na je work out wat k doe is gewoon whey plus een banaantje
gelijk genoeg energie bij gevuld:DP

crack versus jack

Grappig

ik kan helemaal niet veel hebben
vond crack heel lekker, mellow geen crash
nu jack, merkte het wel ( 1scoop)
maar wel leeg daarna (ja , ook gegeten)
en ik werd van die crack een beetje gezelliger
en van deze jack heel stil.

omgeving is blij haha!:)
maar zo zie je maar weer, zoveel mensen
zoveel smaken.

ik neem het alleen op trainingsdagen en nooit meer dan 1 scoop.

Merk er geen klote van net zoals no explode (1 scoop 's morgens en 3 scoops 's avonds 2 uur na het eten zoals op de pot beschreven staat) & crack (sample).

Dag 1:
Jack3d 1 scoop 's middags en 45min er na trainen

Dag 2:
Jack3d 2 scoops op nuchtere maag en 45min er na trainen
Had wel de indruk dat ik een beetje merkte.

Ik denk dat ik ga stoppen met geld weg te gooien aan pre-work outs.

Probeer Noxipro. Jack3d heb ik ook geprobeerd, voelde enkel een lichte ''boost'', bij Noxipro was deze ''boost'' vele malen beter.

Merk er geen klote van net zoals no explode (1 scoop 's morgens en 3 scoops 's avonds 2 uur na het eten zoals op de pot beschreven staat) & crack (sample).

Dag 1:
Jack3d 1 scoop 's middags en 45min er na trainen

Dag 2:
Jack3d 2 scoops op nuchtere maag en 45min er na trainen
Had wel de indruk dat ik een beetje merkte.

Ik denk dat ik ga stoppen met geld weg te gooien aan pre-work outs.

Sja, heb hetzelfde. Van 2 scoops merk ik pas echt dat er werkzame stoffen in zitten. Merkbaar vind ik het wel.

Ben er nu twee weken mee bezig, en ik moet zeggen dat het niet zo slecht is. de eerste week één schepje genomen, ik voelde eerst niet echt een verschil, maar eens ik aan het trainen was merkte ik dat het wel vlotter ging en dat ik meer oefeningen en reps kon doen. Van een pomp en focus was er niet echt sprake... tweede week zat ik al aan 2 schepjes en de energie, uithouding enzo gaat wel omhoog, maar van pomp/focus is er nog steeds geen sprake... Ook had ik na mijn training nog lang het gevoel van verhoogde energie en focus (de focus die ik tijdens het trainen niet echt ondervond) en een fenomenale eetlust! :o slapen ging gelukkig wel goed ^^

NoxiPro is inderdaad veel sterker dan Jack3D. :)

-Leon

Hoe zit het met de Pre Work out van B&F? Is dat sterker dan Jack3d?

Ik heb 2 samples gekregen en gisteren heb ik een1 sample gebruikt en ik merk er wel degelijk iets van in krachttoename en uithouding.
Tinteling, zenuwachtig, ... daar merk ik wel niks van (hoeft ook niet).
Is jack3d & Preworkout BF veel verschillend t.o.v. elkaar?

Hoe zit het met de Pre Work out van B&F? Is dat sterker dan Jack3d?

Ik heb 2 samples gekregen en gisteren heb ik een1 sample gebruikt en ik merk er wel degelijk iets van in krachttoename en uithouding.
Tinteling, zenuwachtig, ... daar merk ik wel niks van (hoeft ook niet).
Is jack3d & Preworkout BF veel verschillend t.o.v. elkaar?

Jack3D bevat meer en een hogere dosering stimulanten. Je zal dus meer energie en focus merken.

Pre-Workout Power is ietsje milder als Jack3D in focus en energie maar bevat weer veel meer en betere ingredienten voor spieruithouding, pomps en spiermassa. Wat dat betreft een veel beter product:cool:

Een persoonlijke afweging.:)

Als mijn Jack3d op is dan ga ik eens die van B&F bestellen.
2de workout met sample ging ook echt lekker.
Morgen terug switchen naar jack3d.

jack3d werkt wel deftig bij mij, maar dan moet ik toch wel een dikke 3-4 scheppen nemen... geen tintelingen ofzo tijdens de training, pomp en energie heb ik nog bij geen enkele PWO gemerkt (PWP van benf, en maximize v2)... eens thuis in de zetel, na een lekkere douche begint mijn gezicht, nek tot zelfs mijn rug altijd wat te tintelen, wat nerveuzer en concentratie verhoogt enorm (heb ik gemerkt toen ik nog moest blokken toen ik thuiskwam :D)... dat zijn volgens mij de effecten die net voor of tijdens de training moeten voorkomen :p Dus de werking van jack3d heeft bij mij net een vertraging van een goede 4uur. Ik neem het in op een nuchtere maag, en vertrek na 45min te fiets naar de gym (10min fietsen)...

Ik knal echt op Jack3D, 2 schepjes is al genoeg :)

Ik wil het graag proberen, maar kan nergens een sample scoren.

Nee helaas geen samples van. :)

Maar de reacties liegen er natuurlijk niet om! :)

-Leon

Ik ben nu 17 jaar en train net een jaar.
Ik moet zeggen. TOP PRODUCT! gebruik dit nu 2 weken vooral op de bank vooruit gegaan. kon 6 x 70kg (afentoe wil de 80 1x gaan met hulp) nu gister had ik lekker 4 x 80 te pakken.

Begon met 1 scoop maar niet zoveel van gemerkt daarna overgestapt op 3 scoops.

Dat wel ja :)

Ben toch gegaan voor NoxiPro, net bij je besteld :p ;)

Dank je wel voor de bestelling!

Ik ben nu 17 jaar en train net een jaar.
Ik moet zeggen. TOP PRODUCT! gebruik dit nu 2 weken vooral op de bank vooruit gegaan. kon 6 x 70kg (afentoe wil de 80 1x gaan met hulp) nu gister had ik lekker 4 x 80 te pakken.

Begon met 1 scoop maar niet zoveel van gemerkt daarna overgestapt op 3 scoops.

Blij dat het bevalt! :)

-Leon

Jack3d werkte bij mij wel goed. Vergeleken noxipro kreeg ik er een betere pomp van, al voor het trainen voelde dat best lekker. Alleen minder energie en minder tintelingen. Bij noxipro heb ik dat heel erg, zelf uren na het trainen. :cool:

Heb het product nu al 2 x genomen eerste keer dat ik dit product in nam met 1 schep , had ik na 5 a 10 min al direct zin om naar de gym te gaan ,
na een halfuurtje dan naar de gym, voelde na men 2de set bankdrukken al direct het feel good gevoel en zeer gefocust , heb 6 x 95 kg geduwt en doet dit anders maar 3 keer max , 2 x ik dit prodcut nam weer 1 schep en een beentraining, squaten ging zeer soepel alsof het niks is, vorige week 6 x met 100 kg gedaan en d8 nu eens 120 kg te doen heb dit 8 reps gekunnen ben echt wel zeer tevreden over dit prodcut ook niet erg duur , heb het besteld via bodyenfitshop.nl en dit voor 29,99 kan niet w8en op de volgende training :D

Terug
Naar boven