Fitness Seller

Review JACK3D - USP Labs

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Jack3d, Never Have A Bad Workout Again!

Like having tons of energy, strength, stamina and endurance for your workouts? Who doesn't? There's nothing like the right combination of compounds taken pre-workout to deliver consistently mind-blowing workouts to help you achieve your goals. After all, if your workouts suck, you can all but forget about making killer progress anytime soon.

USPLabs Jack3d gives you the mad aggressive desire and ability to lift more weight, pump out more reps and have crazy lasting energy, along with sick muscle-engorging pumps. Jack3d is easily the most intense pre-workout product you will ever want to use again. The amount of energy and focus is perfect, pumps and vascularity will be out of control, but most importantly you will feel great throughout your entire workout. No crash, no bloat, no headaches, no blow workouts.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Voorlopig 1 keer maar update wel
  • Hoe is de smaak van dit supplement? lemon echt wel te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1.5 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xtra-shop.com/jack3d-p-1058.html
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? vond het product op geen andere ned of bel site
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 35euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Voorlopig wel heb er best lekker op getraind
    focus, drang om door te gaan was er wel.

Mijn review:
Ok. 1ste portie jack3d genomen rond 15h kon echt niet wachten....wat bezig gehouden om het product zn werk te laten doen verwachte en kick in zoals ik met white flood had ( getintel in mijn hoofd en handen) maar dit kwam niet na 45 min kon ik nog steeds niet zeggen of het nou al begon te werken of niet. Dusja toch maar naar de fitness vertrokken kreeg onderweg wel n warm hoofd dus dacht ik : nu gebeurd het maar nog bleef alles rustig. Eens in de fitness ff opgewarmd doormiddel van te fietsen daarna een bicep tricep en schouder training.Alles ging zeeer vlot en goed en betrapte me er zelf op geen pauzes te nemen echt n drang om door te trainen.Echt wel lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuw gedoe of dergelijke.volgende keer 2 scoops kijken of het gevoel geweldiger wordt maar voorlopig is het wel n mooi productje

Smaak....maak u daar geen zorgen over
Pomp...die was zeker aanwezig
Focus...er is n soort focus, een wil maar was toch soms wat verward in mn kopje zoiets van teveel tegelijk willen
kracht...voor mij kan je niet ineens sterker worden onmogelijk maar mentaal sterker dat wel

!!!! algemeen besluit na 1 keer .Vond het zeker de moeite zeker als je op bb.com besteld ofzo is de prijs kwaliteit zeker te doen.Heb echt n goede training afgewerkt en mn madam heeft me ook echt uit de fitness moeten komen halen.Er trad wel n gevoel van doorgaan op (werkzaamheid vs placebo zal altijd wel wat spelen)

Ga de pot zeker verder doornemen enkel op trainingsdagen en update hier dan zeker

(kan helaas enkel vergelijk met white flood geen ander no of pre producten getest white flood beukte veel heftiger in maar op jacked trainde ik toch wal veel beter eigenlijk)

Jacked 45 servings.jpg

Laatst bewerkt:
GE-WEL-DIG product ! Tot nu toe mijn nr 1 pre wo booster !

Voor de pro combi :

2 tabs E-911 van LG Science
2 caps caf (200 mg pst)
5 gram Result !
1 scoop jack3d

Knallen maar jongens :D

Dat zijn een hoop stimulanten tegelijkertijd :eek:

er zit 1.3 dimethylamine in wat opde verboden lijst staat

[Link niet meer beschikbaar]

hoe lang het opspoorbaar is no idea

mja in belgische wetgeving is het klein verschilletje (of niet??)
methylhexaanamine (dimethylpentylamine) is niet toegelaten
1,3-Dimethylamylamine (Geranium [Stem]) zit in jack3d

is dit hetzelfde of niet? ben geen genie in chemie hahaha
en ja, hoe lang het terug te vinden is kom ik jammer genoeg ook nergens tegen

mja in belgische wetgeving is het klein verschilletje (of niet??)
methylhexaanamine (dimethylpentylamine) is niet toegelaten
1,3-Dimethylamylamine (Geranium [Stem]) zit in jack3d

is dit hetzelfde of niet? ben geen genie in chemie hahaha
en ja, hoe lang het terug te vinden is kom ik jammer genoeg ook nergens tegen

ik ken ook niets van chemie, maar ik denk dat dit hetzelfde is. maar sanca was hier toch op "betrapt" tijdens sterkste man van st job niet?

Heb nu 3 keer met Jack3d getraind. Alle 3 de keren kreeg ik een super energie boost. Ik vind de smaak goed, het drinkt erg makkelijk weg en het lost goed op. Na een kwartiertje voelde ik al dat het begon te werken. Ik merkte tijdens het trainen dat ik wat meer kracht had en net iets makkelijker die laatste 1-2 herhalingen kon maken.

Ik vind het echt een aanrader, zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding!

Ervaring Jack3d

Na een potje crack, wat mij redelijk beviel en sample stick No Xplode NT, potje Jack3d gehaald.

Naar mijn mening heeft Jack3d al het goede van Revolutoins crack, zonder de paranoia, de drukte in de kop & hartkloppingen/ hartslag van 3000 wat ik wel bij crack had :(

Zeker een aanrader Jack3d, heb als een beest getraind, weet niet of, ik vanavond op tijd kan pitten of dat ik weer tot 3/4 uur wakker lig.

Denk dat ik nu ook weet wat die magic potion is die Asterix en Obelix dronken om die Romeinen in elkaar te beuken :P Jack3d :p

We hebben nu trouwens 3 smaken;

Fruit
Bubbelgum
Lemon

Jack3D

Al iemand ervaring met de Bubblegum?

Ben niet gevoelig voor stimulanten ftl :(. Paar dagen geleden zat ik op 3,5 gram caf, niet echt de energie, maar wel ziek aan het flashen

WTF? dat zijn 14 caffeine caps? No way! Ik krijg als doorwinterde koffiejunk al last van zenuwen en angst op 3 caps...

Ben bijna door m'n eerste pot jack3d heen, en ben er heel erg tevreden over!
Altijd goeie energie / drive. Alleen begon dit een week geleden een beetje minder te worden, gewoon
dosis iets verhoogt en zat weer goed. De smaak ( lemon ) is erg lekker en drinkt zo weg en daarbij ook nog een lekkere pomp onder het trainen.

Overal een goed product voor een hele mooie prijs ( al helemaal toen ie vorige week ofso in de aanbieding was bij B&F ). :)

Ben bijna door m'n eerste pot jack3d heen, en ben er heel erg tevreden over!
Altijd goeie energie / drive. Alleen begon dit een week geleden een beetje minder te worden, gewoon
dosis iets verhoogt en zat weer goed. De smaak ( lemon ) is erg lekker en drinkt zo weg en daarbij ook nog een lekkere pomp onder het trainen.

Overal een goed product voor een hele mooie prijs ( al helemaal toen ie vorige week ofso in de aanbieding was bij B&F ). :)

We hebben toen heel wat potjes Jack3D ingepakt:D

De prijs is nu nog netjes; 29,90 euro:)

WTF? dat zijn 14 caffeine caps? No way! Ik krijg als doorwinterde koffiejunk al last van zenuwen en angst op 3 caps...

3500/250 = 14 inderdaad. Het is niet aan te raden :p. Je denkt dat je in een droom zit etc, nja je zult het gevoel al wel eens hebben meegemaakt :D.

We hebben nu trouwens 3 smaken;

Fruit
Bubbelgum
Lemon

Jack3D

Al iemand ervaring met de Bubblegum?

Bubblegum van jullie binnen vorige week (was ook weekaanbieding :D)

Geur is heftig ! hele 'sups-kast' meurt ernaar - smaak is minder - je klokt het toch zo weg.
Geur is trouwens van die Hubba Bugga gum van vroegah :D

Voor de rest, perfect product - ik ga er altijd lekker op - gebruik het niet elke training..

Zaterdag maar is besteld, tijdje paar maandjes geen pre work-out genomen..
na No xplode, Crack, Hot Blood NO Shotgun weer is f wat nieuws proberen,
van deze 4 ging ik nog het beste op NO Shotgun tintelingen energie en helemaal tijdens me been training dikke pomp.
Donderdag tijdens beentraining maar 2 schepjes gebruiken ben benieuwd reacties hier hebbe me wel nieuwsgierig gemaakt(H)

heb ook jack3d besteld. kijk er al naar uit. heb ondertussen al een maandje geen pwo booster genomen.

Zit ook gelijk creatine in. Had een paarse pot besteld op aanraden van amerikanen toen ik in Afghanistan zat via BB.com. Ging er goed hard op. Niet langer dan 5 dagen achter elkaar gebruiken. Ik had echter niet voldoende aan 2 scheppen.(koffie-drinker) Toch ging ik met mijn eiwitten en Jack3d goed vooruit.

Had een halve pot gekregen, lekkere energie en drive en focus maar een vervelende crash, niet mijn favoriet en koop het zelf daarom niet.

Vandaag eerste keer jack3d. Geprobeert. Nou echt ****. Nooit zo lekkere training gehad ! Zereneus :p. Ik jad een super focus een flinke drive. Een pomp van hier tot. Tokio. Super product. Hope dat noxi pro morge binne komt. Hey. Super die jack3d

Die crash waar ik jullie over hoor, wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik ben begonnen met 1 scoop, toen 1 met flinke bult erop maar merk er nog weinig van.

Terug
Naar boven