Fitness Seller

Jarno Hams

Kijk Iron Sport snapt het.

Dit zijn volgens mij precies de vooroordelen en roddels die de topic starter bedoelt! Als je niks zinnigs of positiefs te melden hebt post dan gewoon niet!

Als je elkaar nu eens een beetje respect toont en de prestaties van een ander respecteert. Dan ben je pas goed bezig.
Niet iedereen kan kampioen worden (gelukkig niet);)
Dat wil niet zeggen dat zo'n iemand er niet alles wat er in zit kan uithalen.
Zolang je er maar plezier in hebt. Want dat is toch wel het belangrijkste.

Het is juist goed dat er veel jonge jongens aan deze sport beginnen.Door meer atleten te hebben wordt het landelijke niveau alleen maar hoger en goede begeleiding is daar heel belangrijk bij.
Ik heb een aantal jaren met Berend Veneberg getraind en heb daar heel veel van geleerd.
En ben hem daar zeker dankbaar voor.

Euhm je hebt het zelf geopend!

Dat is een quote van ironsport rakker (ook al staat er geen quote tag omheen)

• Topic Starter Topic Starter
Weet ik wel.

Dit zijn volgens mij precies de vooroordelen en roddels die de topic starter bedoelt! Als je niks zinnigs of positiefs te melden hebt post dan gewoon niet!

Dit werd door Iron Sport gezegd was het vergeten om in Quote te zetten.

Dat bedoelde ik dus ook ...

Ach so, ik ben dus te scherp vandaag :D

@Jarno, ik zag gistren een GP uit 2006 op tv waar oa jij en savickas aan meededen.
Nette tijd zet je neer bij stones;)

Ik heb gisteren alleen de aftiteling gezien.

Dat was 1 van 3 onderdelen die die dag wel goed gingen. De Boomstam en Conanswheel gingen die dag ook goed. De rest ging maar zo zo.
Was ook nog op de terugweg van een paar blessures (kaak ontsteking,gekneusde ribben)
Was uiteindelijk wel blij met een 3e plaats.
Dit jaar wordt het hopelijk een 1e plek.

Ik heb gisteren alleen de aftiteling gezien.

Dat was 1 van 3 onderdelen die die dag wel goed gingen. De Boomstam en Conanswheel gingen die dag ook goed. De rest ging maar zo zo.
Was ook nog op de terugweg van een paar blessures (kaak ontsteking,gekneusde ribben)
Was uiteindelijk wel blij met een 3e plaats.
Dit jaar wordt het hopelijk een 1e plek.

Succes iig!

Ik denk dat hier heel wat jongens geinteresseerd zijn in je trainingschema, dus als je dat zou willen posten heel graag :D

Het zal jullie misschien vreemd in de oren klinken, maar ik heb niet echt een schema waar ik me aan moet houden.
Heb wel een soort van richtlijn over verschillende weken en wat moet gebeuren.
Train vooral zwaar op de dagen van Sterkste Man training.
Train natuurlijk ook de basisoefeningen van krachttraining.
Benen, rug, schouders, triceps zijn hierin wel het belangrijkst.
Borst, biceps iets minder.
In de gym wissel ik veel oefeningen af vooral om er plezier in te houden, hou gewoon van afwisseling.

In de loods met onderdelen trainen we onderdelen met elkaar en doen we onderdelen dus samen. En train ik ook onderdelen die ik voorlopig nog niet heb of denk te hebben.(bij internationale wedstrijden veranderen ze onderdelen met de week)
Ik draai tussen de 12 en 16 wedstrijden per jaar en kan me dus niet voor elke wedstrijd specifiek voorbereiden. Daarom train ik soms wel 12-14 verschillende onderdelen in 4 weken. Het ligt er dus ook aan, aan welke wedstrijden ik deelneem en wat de onderdelen dan zijn.

Probeer natuurlijk wel een aantal keer in het jaar te pieken en daar richt ik me ook wel op.
Maar echt een schema heb ik dus niet.
Train vooral waar ik op dat moment zin in heb en pas me ook een beetje aan de jongens met wie ik train aan.

Zoals ik al eerder zei: door samen te werken kunnen we het niveau hoger brengen...

Hoeveel eet jij eigelijk zo op een dag?
En eet je echt gewoon alles of laat je ook wel dingen liggen?
Zelf train ik 5 dagen in de week en vreet echt alles op waar ik zin aan heb, maar eet zoiezo het nodige dat wel.

Dat valt wel mee.
Zo'n 10-12 plakken brood op een dag met van alles erop.
En een flink bord avondeten.
vul dit wel aan met wat extra eiwitten en multivitaminen, mineralen, amino's en zo.

Maar een echt dieet heb ik nog nooit gehad, zorg er gewoon voor dat ik van alles wat binnen krijg en tot zover werkt het goed voor mij.

Dat valt wel mee.
Zo'n 10-12 plakken brood op een dag met van alles erop.
En een flink bord avondeten.
vul dit wel aan met wat extra eiwitten en multivitaminen, mineralen, amino's en zo.

Maar een echt dieet heb ik nog nooit gehad, zorg er gewoon voor dat ik van alles wat binnen krijg en tot zover werkt het goed voor mij.

Dat werkt bij mij ook het best gewoon goed eten en hard trainen.

Hehe,

ik sta bekend bij de meeste als iemand die af en toe wel wil rellen.

Ik heb idd gehoord dat jij wel eens wat eerder op de hoogte word gebracht van de onderdelen. En dat heb ik ook nog wel eens in een topic (weet niet meer welk topic het precies was gezegd).

Maar dat is imo niet echt een probleem. De meeste onderdelen zijn wel bekend bij iedereen lijkt mij. Dus daar heb je weinig voordelen aan.

Verder zou ik niet weten wat voor geroddel er nog meer kan zijn.
Over gebruik? Pff doen ze allmaal dus het zal wel.

Maar verder nee, geen idee.

Oja, ik wil wel gerust een keer meetrainen, en zal niet gaan roddelen;)

Terug
Naar boven