- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij gaan voor sushiIk kan je ook 't Zusje aanraden (sinds kort ook filiaal geopend in Breda aan Spanjaardsgat). half 7-7u tot 23:30 onbeperkt tapas 30eu ex. drinken

Vind je ja? Ieder zijn smaak natuurlijk maar ik vind het echt super chill en lekker. Hele rustige en intieme sfeer ook (in Raamsdonnksveer tenminste). Alleen al voor zo'n chick die daar werkt kom ik er graag huhue.
Srs; ben nog noooit in een sushi tent geweest. Dat is toch meerendeel vis enzo?
Gerecht soorten NigiriDie Shintory is wel 2,5 uur onbeperkt (zoals de meesten wel..) en dat is voor jou en @vntl wel ver.
Ik neem verder nooooit sashimi, omdat ik het zonde vind dat ik voor onbeperkt eten heb betaald en daar dan voor moet bijbetalen
Moet wel zeggen dat die licht aangebraden beef roll er heeeeeeel goed uitziet
http://shintori.nl/wp-content/uploads/2015/11/shintori-menukaart-all-you-can-eat-sushi-2015.pdf

We zullen vast wel wat vinden.we komen er vst wel uit! zolang we ook maar onbeperkt kunnen blijven zitten.. wel een pre voor mij![]()

Zusje in Raamsdonksveer vond ik ook niks, duurde meer dan een uur tot we eten kregen een keer.Hmm ik moet ook eens naar zon Sushi tent gaan dan. Wat is een aanrader hier in de buurt @Jasenko ?
we komen er vst wel uit! zolang we ook maar onbeperkt kunnen blijven zitten.. wel een pre voor mij![]()

zolang de deur wel gewoon open kan ..

Ik vind die grill zooi bij Sumo dan vaak weer smerig omdat ze er een kilo saus etc. overheen gooien en verpestenIk vind sushi smerig
Echter ga ik wel af en toe naar Sumo of Shizen om maximaal grill zooi te eten..![]()

Sushi is wel de slimmere keuze wat dat betreft..hoe zijn de sushi gains?Ik vind die grill zooi bij Sumo dan vaak weer smerig omdat ze er een kilo saus etc. overheen gooien en verpesten![]()
Hoe bedoel je? Bij de meeste andere sushitenten vind ik die grillgerechten juist beter dan bij sumo.Sushi is wel de slimmere keuze wat dat betreft..hoe zijn de sushi gains?
Ja ik weeg nog maar ~76kg, voel me met kleren aan ook echt klein. Bijna een jaar terug woog ik ~93kgWajow krijg bijna medelijden met je man. Z'n ingevallen bekkie haha. Wel top bezig.