Fitness Seller

Jasenko forever improving

Ik wist nog eens niet dat er sushi restaurants zijn waar je zo lang als je wilt mag blijven zitten, maar dat is wel echt relax!:)

Ik kan je ook 't Zusje aanraden (sinds kort ook filiaal geopend in Breda aan Spanjaardsgat). half 7-7u tot 23:30 onbeperkt tapas 30eu ex. drinken

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn honderden ayce sushi tenten tegenwoordig, dus dat komt zeker goed!

Vind je ja? Ieder zijn smaak natuurlijk maar ik vind het echt super chill en lekker. Hele rustige en intieme sfeer ook (in Raamsdonnksveer tenminste). Alleen al voor zo'n chick die daar werkt kom ik er graag huhue.

Srs; ben nog noooit in een sushi tent geweest. Dat is toch meerendeel vis enzo?

Vind je ja? Ieder zijn smaak natuurlijk maar ik vind het echt super chill en lekker. Hele rustige en intieme sfeer ook (in Raamsdonnksveer tenminste). Alleen al voor zo'n chick die daar werkt kom ik er graag huhue.

Srs; ben nog noooit in een sushi tent geweest. Dat is toch meerendeel vis enzo?

Nee ook veel warme vleesgerechten.

Die Shintory is wel 2,5 uur onbeperkt (zoals de meesten wel..) en dat is voor jou en @vntl wel ver.

Ik neem verder nooooit sashimi, omdat ik het zonde vind dat ik voor onbeperkt eten heb betaald en daar dan voor moet bijbetalen :o

Moet wel zeggen dat die licht aangebraden beef roll er heeeeeeel goed uitziet :D
http://shintori.nl/wp-content/uploads/2015/11/shintori-menukaart-all-you-can-eat-sushi-2015.pdf
Gerecht soorten Nigiri
Moet je door de weeks gaan... mag je gewoon blijven zitten hoor. :D
Ik ben gek op sashimi.. maar er is ook een sashimi salade.. hoef je niet voor bij te betalen. :o

we komen er vst wel uit! zolang we ook maar onbeperkt kunnen blijven zitten.. wel een pre voor mij :)
We zullen vast wel wat vinden. :D

Hmm ik moet ook eens naar zon Sushi tent gaan dan. Wat is een aanrader hier in de buurt @Jasenko ?

Hmm ik moet ook eens naar zon Sushi tent gaan dan. Wat is een aanrader hier in de buurt @Jasenko ?
Zusje in Raamsdonksveer vond ik ook niks, duurde meer dan een uur tot we eten kregen een keer.

Mijn top lijst in de buurt is ongeveer dit:
Ichizai in Waalwijk
Kengzo in Waalwijk
Geisha lounge Breda
Asuka Oosterhout
Sumo Breda

Je hebt nogal wat sushi ervaring zeg @Jasenko :o!!

Wajow krijg bijna medelijden met je man. Z'n ingevallen bekkie haha. Wel top bezig.

Ik vind sushi smerig:trollface:

Echter ga ik wel af en toe naar Sumo of Shizen om maximaal grill zooi te eten..:eating:

Terug
Naar boven