MuscleMeat

Jasenko forever improving

Hoe bedoel je? Bij de meeste andere sushitenten vind ik die grillgerechten juist beter dan bij sumo.

Maar qua gains niet zo, qua shreds goed! Nog 11 daagjes
Sushi gains: Ben je zwaarder na het eten van de Sushi..

Slimmere keuze: Sushi lijkt me een stuk minder calorierijk en vet dan het gril spul..

• Topic Starter Topic Starter
Heb je foto's van die 93kg? Want dat is IMO behoorlijk impressive op 1.78m!:D
Valt mee, want toen was ik wel op mijn zwaarst en wss 16% ofzo. Dat vet scheelt zoooo veel. Zal kijken of ik nog fotos heb, was wel lekker buff met kleren aan :)

Vanochtend 45 min hard gelopen, was nog best lekker!

wat is je vp nu dan?

Het is op een dergelijk vetpercentage vaak ook veel vocht. Voordat je gaat cutten maak je dan vaak de heel erg versimpelde berekening dat een % of 10 zakken ook ongeveer 10kg is...niets is minder waar, wanneer de bakken vocht er ook nog af gaan. En dan kom je inderdaad weer fijn onder de 80kg terecht op 'onze lengte'..

Ik meet het niet, maar denk rond de 7%.

Het is op een dergelijk vetpercentage vaak ook veel vocht. Voordat je gaat cutten maak je dan vaak de heel erg versimpelde berekening dat een % of 10 zakken ook ongeveer 10kg is...niets is minder waar, wanneer de bakken vocht er ook nog af gaan. En dan kom je inderdaad weer fijn onder de 80kg terecht op 'onze lengte'..
Ja precies, zeker als je echt diep gaat. Want tot de 10% gaat prima, daaronder verlies je toch wel massa

Vanochtend 43 min hardlopen

Rug+ Borst

T-bar row
12x50
11x50
11x50

Machine row
12x40
12x40
12x40

Lat pulldown
12x55
12x55
12x55

Close grip pulldown
13x50

Incline barbell bench press
15x50
12x55
12x55

Dumbbell bench press
12x26
12x26
12x26

Machine chest press
17x50
14x55
12x60

Dumbbell pullovers on bench
18x22
13x26
10x30

Daarna 32,5 min crosstrainer

Wat lager in gewicht allemaal omdat ik toch geen kracht of massa bouw en het idee heb dat ik op dit moment alleen maar meer afbreek door dat zware trainen. Lekkere pompsessies tot aan mijn wedstrijd zo.

Wat is je strategie qua depleten en laden trouwens..? Voor je het weet is t al zover :D

Wat is je strategie qua depleten en laden trouwens..? Voor je het weet is t al zover :D
Ik ga het niet heel gek doen. Iets meer water en afbouwen richting de wedstrijd. Qua zout bijna niks. Carbs heeeel langzaam verlagen en vanaf vrijdag laden. Zal het nog uitgebreider posten ;)

Ik ga het niet heel gek doen. Iets meer water en afbouwen richting de wedstrijd. Qua zout bijna niks. Carbs heeeel langzaam verlagen en vanaf vrijdag laden. Zal het nog uitgebreider posten ;)

Ben benieuwd man :D. Het blijft toch wel spannend, zo allemaal op eigen gevoel!

Lekkere training! Peak week nu?

Ik ben wel benieuwd hoe jij je stomach vacuums uitvoert en hoevaak per keer/per week

Sochtends buik

Shoulders + Triceps + Biceps

Dumbbell shoulder press
12x22
9x26
9x26

Dumbbell front raise
18x12
13x14
11x14

Dumbbell standing side raise
12x12
11x12
10x12

Lying triceps extentions achter
18x10 bruine stang
15x10
13x10

Pushdowns platte stang
12x27,5
12x27,5
11x27,5

Handen gedraaid
12x22,5
12x22,5
12x22,5

Ez curls
10x10
9x10
8x10

Hammer curls binnenlangs
12x12
11x12
10x12+7xnormaal

Concentration curls op bovenbeen
12x8
11x9
11x9

40 min crosstrainer erna

Schouder popt er goed uit zo! Arm lijkt wel klein te worden..wat meet die inmiddels?

Train je bij Pure? Verder gewoon lekker droog, straks rebounden :D

Schouder popt er goed uit zo! Arm lijkt wel klein te worden..wat meet die inmiddels?
Meet ongeveer 37-38, is ook nog nooit 40 geweest. 39,5 max. Altijd kleine armpjes gehad :(

Train je bij Pure? Verder gewoon lekker droog, straks rebounden :D
Ja train bij pure inderdaad! Inderdaad, kan niet wachten!

Gewicht gaat wel vrij hard achteruit moet ik zeggen. Kracht ook wel wat, ben bang dat ik de laatste week iets te veel heb ingeleverd.
Aan de andere kant sta ik het droogst ooit en komen mijn abs beter door dan ooit, zal denk ik ook wel wat vocht zijn.

Small arms big quads crew checking in :(

Terug
Naar boven