MuscleMeat

Jasenko forever improving

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend vacuums vergeten en wel 60 min wandelen.

Lower body (focus hamstrings)

Deadlift
15x60
12x100
6x130
4x160

Front squat
15x60
14x60
14x60

Seated leg curl
10x40
9x40
8x40

Lying leg curl freeweight
11x5
9x6,25
9x6,25

Calf presses
Opwarmen los
22x25
18x50
16x50
15x50
14x50

Cable ab crunch
20x65
14x75
13x80

Hanging leg raise
13xbw
12xbw
12xbw

Daarna 37,5 min crosstrainer

Omdat mn gewicht best wel achteruit is gegaan ga ik vanavond wat meer eten, 500kcal ofzo extra. Mijn vriendin gaat een hoop healthy lekker eten maken. Yumyum

Het is nu wel heel veel 'gepomp' man. Zou je niet gewoon vast blijven houden aan de traditionele stijl van training die je gewend bent?

Big arms rest Small especially calves team:)

In cut beste toch ook gewoon zwaar mogelijk trainen?

Kan je dat misschien nader verklaren? ;o
Merk gewoon meer krachtverlies en gewichtverlies de laatste 2 weken ondanks het harde trainen. Denk dat ik te veel train/cardio en mezelf aan het overtrainen ben. Door mijn intensiteit wat te verlagen hoop ik minder te verliezen. Het is sowieso nog maar even dus ga geen gekke dingen veranderen, maar heb het idee dat ik mijn lichaam te veel belast.

Merk gewoon meer krachtverlies en gewichtverlies de laatste 2 weken ondanks het harde trainen. Denk dat ik te veel train/cardio en mezelf aan het overtrainen ben. Door mijn intensiteit wat te verlagen hoop ik minder te verliezen. Het is sowieso nog maar even dus ga geen gekke dingen veranderen, maar heb het idee dat ik mijn lichaam te veel belast.

Overreaching is het laatste waar je op zit te wachten. Dat snap ik!
Je kan de intensiteit natuurlijk prima terugschroeven, maar ik vraag mij alleen af of het een goed idee is om de reps zo rap op te schroeven in dit stadium. De meeste coaches raden over t algemeen aan om zoveel mogelijk vast te houden aan de gebruikelijke stijl van trainen.
Daarnaast is het misschien een idee niet te gek te doen qua cardio, gezien het iets te hard gaat? :)

Hoe harder je traint, hoe meer je mag eten ;)

Hoe harder je traint, hoe meer je mag eten ;)
644.jpg

Overreaching is het laatste waar je op zit te wachten. Dat snap ik!
Je kan de intensiteit natuurlijk prima terugschroeven, maar ik vraag mij alleen af of het een goed idee is om de reps zo rap op te schroeven in dit stadium. De meeste coaches raden over t algemeen aan om zoveel mogelijk vast te houden aan de gebruikelijke stijl van trainen.
Daarnaast is het misschien een idee niet te gek te doen qua cardio, gezien het iets te hard gaat? :)
Dat heb ik gedaan, hetzelfde schema en ik ben meer achteruit gegaan dan verwacht. Daardoor mijn intensiteit verlaagd. Reps zo hard opschroeven valt mee, als je goed kijkt wijk ik alsnog weinig af van mijn schema. Ipv 12-10-8 misschien 15-12-12 oid. Zelfde oefeningen en niet gek veel anders. Doe inderdaad geen HIIT en ipv 45 min hardlopen straks bv ook 60 min wandelen.

Dat heb ik gedaan, hetzelfde schema en ik ben meer achteruit gegaan dan verwacht. Daardoor mijn intensiteit verlaagd. Reps zo hard opschroeven valt mee, als je goed kijkt wijk ik alsnog weinig af van mijn schema. Ipv 12-10-8 misschien 15-12-12 oid. Zelfde oefeningen en niet gek veel anders. Doe inderdaad geen HIIT en ipv 45 min hardlopen straks bv ook 60 min wandelen.
Uiteindelijk merk jezelf wat het beste werkt! Daarbij is het gewoon ook fijn om her en der wat (flinke) pomp te pakken:thumb:

Ja weet zeker dat het de beste keus is. Mijn lichaam geeft aan dat ik te veel wil

Oké oké :thumb:. Misschien overdreef ik ook wel een beetje. Nog even doorbijten dan en ehh, niet meer rennen! :D
Succes man.

Aan de andere kant sta ik het droogst ooit en komen mijn abs beter door dan ooit, zal denk ik ook wel wat vocht zijn.

Gewicht zeg lang niet alles idd.. Boeit me ook geen klote meer eerlijk gezegd, heb een tijd gekend dat dat wel het geval was :roflol:

Zit nu zelf in de laatste week van de cruise, 6kg lichter dan dat ik ooit gewogen heb enz. Maar zag vanmiddag toch ech mn beste shape ooit in de spiegel, beter zichtbare apps, veins en strepen dan bijvoorbeeld in de laatste week van me cutkuur. Vocht does it. Alhoewel ik gewicht niet zo boeiend meer vind ga ik de rebound straks toch wel weer leuk vinden denk ik haha.

Gewicht zeg lang niet alles idd.. Boeit me ook geen klote meer eerlijk gezegd, heb een tijd gekend dat dat wel het geval was :roflol:

Zit nu zelf in de laatste week van de cruise, 6kg lichter dan dat ik ooit gewogen heb enz. Maar zag vanmiddag toch ech mn beste shape ooit in de spiegel, beter zichtbare apps, veins en strepen dan bijvoorbeeld in de laatste week van me cutkuur. Vocht does it. Alhoewel ik gewicht niet zo boeiend meer vind ga ik de rebound straks toch wel weer leuk vinden denk ik haha.
Eens. Paar jaar terug dacht ik ook alleen maar aan mijn gewicht, maar boeit inderdaad niet zo veel.

Aan de andere kant weeg ik me elke ochtend sinds mijn prep. 2 maanden terug woog ik ~84kg en 2 weken terug ~78kg. Netjes gewicht verloren, maar de laatste 2 weken 6!!!kg kwijt en weeg nog maar 72 :o

Aangezien ik mijn laatste refeed voor de wedstrijd aan het plannen ben heb ik al bepaald waar ik zaterdag sushi ga eten :D

Ben ook gaan kijken voor een plekje waar we met een groepje zouden kunnen gaan eten en heb iets heel leuks gevonden, is dit qua afstand te doen: Hoogland, bij Amersfoort. @marina1975 @flexx123 @vntl
Het heet ook letterlijk slow you can eat, dus lekker op ons gemak uuuuuuuuuuuuuuuren een hele hoop sushi eten. Dus ja, dan moeten jullie wel bereid zijn om het minimaal 4 uur met me uit te houden en mij en @vntl een beetje bijhouden qua eten :D

En ze hebben een hoop leuke en lekkere gerechten lijkt het! Menu sushi, grill en teppanyakigerechten

Eens. Paar jaar terug dacht ik ook alleen maar aan mijn gewicht, maar boeit inderdaad niet zo veel.

Aan de andere kant weeg ik me elke ochtend sinds mijn prep. 2 maanden terug woog ik ~84kg en 2 weken terug ~78kg. Netjes gewicht verloren, maar de laatste 2 weken 6!!!kg kwijt en weeg nog maar 72 :o
Say what...72kg! Misschien dat ik mijn volgende cut ook eens mijn gewicht aan de kant moet zetten en lekker door moet trekken naar 74kg ofzo ipv 77kg

Ziet er wel goed uit die sushitent!

6kg in 2weken damn hoe krijg je dat voor elkaar.

Terug
Naar boven