MuscleMeat

Jasenko forever improving

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Same had precies hetzelfde. Op 2800 mezelf vrijwel niet onder controle kunnen houden en laatste weekjes op 2200 easy. Is gewoon een mind f**k dat je weer meer mag eten maar verbrandings oven staat voor voor 200% aan. Was echt een kut gevoel dat ik mijzelf gewoon even niet onder controle had.

Uhm ik cheatte niet heel veel maar vaak wel 5 dagen per week iets:p
Ja precies, wel apart om mee te maken. Ik dacht dat al die mensen die uit een prep kwamen en veel cheatten gewoonweg geen discipline hadden.

Wauw. Het is mij nu wel duidelijk waar jij die kookskills aan te danken hebt @Jasenko . Ziet er keurig uit allemaal :D
Ja mijn mama kan goed koken :)

ik zelf heb geen show gedaan maar wel een receative prep nar iets van 5-6% vandaar de vraag ben stiekem nu erg bang op te blazen kwa vet zit nu sinds maandag op me vermoedelijke onderhoud na 3,5 dag bingen op 10k :o
Hoef je niet heel erg bang voor te zijn. Is natuurlijk pp ook verschillend maar gaat qua vet niet hard qua looks wel. Je hebt jezelf zo leeg getrokken dus je lichaam wel eventjes nodig heeft tot een kcal overschot denk ik. Wat heb je al onderhoud en wat is het diepste dat je bent gegaan met je cut qua kcal?

Ja precies, wel apart om mee te maken. Ik dacht dat al die mensen die uit een prep kwamen en veel cheatten gewoonweg geen discipline hadden.

Ja mijn mama kan goed koken :)
Same hete bro. Maar nu ik het zelf heb ervaren denk ik er heel anders over.

Je hebt natuurlijk doorslaan zoals wij eventjes maar ook mensen die doorslaan doorslaan na een wedstrijd. Die jongens meiden zitten binnen 2 week +5 vp t.e.v. Hun wedstrijd heb zelfs ergere verhalen voorbij horen komen

Hoef je niet heel erg bang voor te zijn. Is natuurlijk pp ook verschillend maar gaat qua vet niet hard qua looks wel. Je hebt jezelf zo leeg getrokken dus je lichaam wel eventjes nodig heeft tot een kcal overschot denk ik. Wat heb je al onderhoud en wat is het diepste dat je bent gegaan met je cut qua kcal?

Je hebt natuurlijk doorslaan zoals wij eventjes maar ook mensen die doorslaan doorslaan na een wedstrijd. Die jongens meiden zitten binnen 2 week +5 vp t.e.v. Hun wedstrijd heb zelfs ergere verhalen voorbij horen komen
2 dagen low carb op 2k daarna een refeed boven onderhoud high carb en repeat deed ik.. laatste week geen refeed meer en alleen 2k. met natuurlijk een shitload aan cardio iedere dag.

zit nu op 3500kcal en nog iedere dag 15min cardio maar dit is een gok kwa onderhoud.. weet volgende week pas meer denk ik als me gewicht wat stabiliseert na afgelopen weekend :P wat ik wel merk nu is dat ik na me carb meals (ontbijt,pre workout,post workout) ik het enorm warm krijg en begin te zweten als een gek neem aan een goed teken :-)

moet er wel bij zeggen dat ik nog wel op me cut dosis AAS zit dus miss helpt dat ook wat tegen fatgain en vvm winst :-)

• #1.185

Ja precies, ik heb het ook heel erg gehoord. Maar dat gaat mij sowieso niet overkomen, ik track alles netjes en heel de week klopt het redelijk.
Los van 2x heel veel vreten met uit eten gaan en straks met kerst en oud en nieuw klopt alles redelijk.

Heb ook extreme verhalen gehoord en ken ook een gast die na zijn eerste wedstrijd nooit meer onder de 15% is geweest en nu gewoon rond de 18 zit en niet meer dieet maar wel KT doet :P

Ja precies, ik heb het ook heel erg gehoord. Maar dat gaat mij sowieso niet overkomen, ik track alles netjes en heel de week klopt het redelijk.
Los van 2x heel veel vreten met uit eten gaan en straks met kerst en oud en nieuw klopt alles redelijk.

Heb ook extreme verhalen gehoord en ken ook een gast die na zijn eerste wedstrijd nooit meer onder de 15% is geweest en nu gewoon rond de 18 zit en niet meer dieet maar wel KT doet :P
na me eerste mislukte cut ging ik van de 71kg binnen 4 weken naar de 100+ daar heb ik wel wat van geleerd kreeg er carpal tunnel van etc.

• #1.187
begin pagina van me log staat de foto eind van die bulk.. was ook met kerst was toen ook vrij paste na die 4 weken me grootste maat werkbroek niet eens meer van het vocht in me benen. (wel met een shitload aas)

2 dagen low carb op 2k daarna een refeed boven onderhoud high carb en repeat deed ik.. laatste week geen refeed meer en alleen 2k. met natuurlijk een shitload aan cardio iedere dag.

zit nu op 3500kcal en nog iedere dag 15min cardio maar dit is een gok kwa onderhoud.. weet volgende week pas meer denk ik als me gewicht wat stabiliseert na afgelopen weekend :P wat ik wel merk nu is dat ik na me carb meals (ontbijt,pre workout,post workout) ik het enorm warm krijg en begin te zweten als een gek neem aan een goed teken :-)

moet er wel bij zeggen dat ik nog wel op me cut dosis AAS zit dus miss helpt dat ook wat tegen fatgain en vvm winst :-)
AAs zou daar in meer kunnen helpen maar denk niet heel veel. Ligt er aan wat je gebruikt natuurlijk.

Hoeveel cardio deed je eigenlijk?

En damn +29kg!? Ding Ding we have a winner. Ergste wat ik had gehoord was +18 binnen hele korte tijd.

Ik heb zelf mijn prep geleefd op:
Vanaf week 8-9 2300kcal per dag dacht ik.Waarvan laatste 4 week echt 7 dagen in de week + zondags cheatmeal. week 5-9 zat er ook 1-2 hoge dagen bij en 1-2 middel dagen + lage dagen. Elke week kwam er een lage dag bij of werd een hoge dag geschrapt, of werd een hoge dag een middel. Was een beetje apart schema iede rgeval te kut om zo uit te leggen. Wil hem best uppen mochten er mensen interesse in hebben.

Cardio op 3x 30min na training en 40 min op een 1 rustdag de andere dag vrij af. Gear: niks ook geen t5 of iets

AAs zou daar in meer kunnen helpen maar denk niet heel veel. Ligt er aan wat je gebruikt natuurlijk.

Hoeveel cardio deed je eigenlijk?

En damn +29kg!? Ding Ding we have a winner. Ergste wat ik had gehoord was +18 binnen hele korte tijd.

Ik heb zelf mijn prep geleefd op:
Vanaf week 8-9 2300kcal per dag dacht ik.Waarvan laatste 4 week echt 7 dagen in de week + zondags cheatmeal. week 5-9 zat er ook 1-2 hoge dagen bij en 1-2 middel dagen + lage dagen. Elke week kwam er een lage dag bij of werd een hoge dag geschrapt, of werd een hoge dag een middel. Was een beetje apart schema iede rgeval te kut om zo uit te leggen. Wil hem best uppen mochten er mensen interesse in hebben.

Cardio op 3x 30min na training en 40 min op een 1 rustdag de andere dag vrij af. Gear: niks ook geen t5 of iets
mijn 2 low dagen waren al 2000kcal onder onderhoud daarbij deed ik iedere ochtend minimaal 45 min fasted cardio en op rustdagen ook nog eens in de middag na me werk 45-60 min, idem voor weekend. maar me refeed dag was eerst 5k en de laatste 2 weken gingen ze naar de 7k en dat hielp zelfs niet meer om me vol te krijgen :roflol:

mijn 2 low dagen waren al 2000kcal onder onderhoud daarbij deed ik iedere ochtend minimaal 45 min fasted cardio en op rustdagen ook nog eens in de middag na me werk 45-60 min, idem voor weekend. maar me refeed dag was eerst 5k en de laatste 2 weken gingen ze naar de 7k en dat hielp zelfs niet meer om me vol te krijgen :roflol:
Herkenbaar althans... Mijn cheatmeal bestonden niet uit 5k of 7k maar ervaarde wel ongeveer hetzeflde. Met mijn cheat was het zo: alles wat ik naar binnen at viel in een bodemloze put! Net zoveel honger als daarvoor en misschien wel erger. Het vette was wel altijd dat de aders echt ziek zichtbaar kwamen. Zieke aderen over mijn buik/ribben etc

Herkenbaar althans... Mijn cheatmeal bestonden niet uit 5k of 7k maar ervaarde wel ongeveer hetzeflde. Met mijn cheat was het zo: alles wat ik naar binnen at viel in een bodemloze put! Net zoveel honger als daarvoor en misschien wel erger. Het vette was wel altijd dat de aders echt ziek zichtbaar kwamen. Zieke aderen over mijn buik/ribben etc
dat heb ik nu nog steeds :P maargoed zit pas net een paar dagen op onderhoud.. van het weekend was het helemaal erg na al die suger junk :o

ik heb niet gecheat verder me refeeds waren low fat high carb (1000gr+ de laatste 2 weken) voordeel was wel ik hoefde telkens maar 2 dagen te creperen en dan alweer een refeed

• #1.194
Day 4: Back and Shoulders Hypertrophy Day

Pulling Power Exercise speed work:
Pendlay rows
8x60
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Pullups
8xbw
8xbw
7xbw

Seated cable row
12x60
12x60
12x60

Dumbbel row (handen op dumbbellrack)
14x24
12x24

Closegrip pulldown (V grip houder)
13x60
11x60

Seated dumbbell presses
8x24
8x24
8x24

Dumbbell front raises
15x12
14x12

Dumbbell side raises
15x10
13x10
12x10

En nog een gympic, 8kg erbij en nog steeds veins. Straks na kerst hopelijk ook nog :D

Day 4: Back and Shoulders Hypertrophy Day

Pulling Power Exercise speed work:
Pendlay rows
8x60
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Pullups
8xbw
8xbw
7xbw

Seated cable row
12x60
12x60
12x60

Dumbbel row (handen op dumbbellrack)
14x24
12x24

Closegrip pulldown (V grip houder)
13x60
11x60

Seated dumbbell presses
8x24
8x24
8x24

Dumbbell front raises
15x12
14x12

Dumbbell side raises
15x10
13x10
12x10

En nog een gympic, 8kg erbij en nog steeds veins. Straks na kerst hopelijk ook nog :D

meer kg's erbij als mij :O

Lekker veiny nog:thumb: Mooie training ook..harde pendlay's!:thumb:

Gaat weer lekker bro! Zal wel een heerlijk gevoel zijn ofnie?

• #1.200
4 dagen low carb keto voor me junk weekend dus was wel depleted ;-)
Ja oke, maar eet nu al heel de week rond onderhoud. Straks met kerst ga ik sowieso ver boven onderhoud eten en ben echt benieuwd wat dat gaat doen. Hopelijk niet te veel vetgains.

Lekker veiny nog:thumb: Mooie training ook..harde pendlay's!:thumb:
Thanks man, al maaaanden geen pendlay's gedaan en voelen wel echt lekker eigenlijk.

Gaat weer lekker bro! Zal wel een heerlijk gevoel zijn ofnie?
Thanks man. Mwah, ik heb echt heel veel moeite met eten. Zit nu rond 2800 kcal en vind dat lastiger dan de laatste week van mijn prep op 1800. Eet het liefst elke dag 10k+ :(
Nog even volhouden en hopelijk gaat mijn onderhoud weer richting de 4k over een paar weken.

Terug
Naar boven