AndroidHealthClinic

Jasenko forever improving

Sterke training en goed te zien dat je weer aan het preppen bent!

Vanwaar zo laag in vetten trouwens? Of haal je je vetten uit meals buiten je prep?

Tussendoor gewoon lekker een snickers pakken :D
wallpaper_1_1280x960.jpg

Day 1: Upper Body Power Day

Bent over rows
5x80
5x80
5x80

(Weighted) Pull ups
8xbw
7xbw

Lat pulldowns
10x65
10x65

Flat dumbbell presses
5x34
6x34
6x34

Weighted dips
13xbw
12xbw

Seated dumbbell shoulder presses
5x24
6x24
6x24

Cambered bar curls
8x10kg
7x10kg
7x10kg

Skull crushers
4x15kg
10x15kg
10x15kg
10x15kg

Best lekkere training.

Ook weer eens geprepped, maar moet zeggen dat ik er toch wel moeite mee heb om niet extreem veel te eten.

niet aan je cravings toe geven man.. even sterk blijfen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.164
Sterke training en goed te zien dat je weer aan het preppen bent!

Vanwaar zo laag in vetten trouwens? Of haal je je vetten uit meals buiten je prep?
Ja, hou wel van rijstwafels met pindakaas en eieren :)

Tussendoor gewoon lekker een snickers pakken :D
wallpaper_1_1280x960.jpg
Ben wel een snickers fan, zou het liefst elke dag 100 snickers wegwerken.

niet aan je cravings toe geven man.. even sterk blijfen!
Het lukt wel hoor, maar heb er wel moeite mee. Ga proberen om heel de week netjes aan mijn macro's te komen en dan met kerst pas weer lekker veel eten.
Kan nu al niet wachten, kerstavond gourmetten. Eerste kerstdag sochtends een kerstontbijt met een hoop afbakbroodjes en veel cardio :o en savonds met familie thuis eten en tweede kerstdag bij mijn vriendin thuis.

Fantastisch vooruitzicht toch! Je geniet er extra van als je het nu een beetje rustig aan doet met junken. Zo moet je het maar zien :)

Ochtendcardio.. :wanker:

• #1.166
Day 2: Lower Body Power Day

Squats
5x100
5x100
5x100

Hack Squats
10x30
10x30
10x30

Leg extensions
11x30
11x30
11x30

Stiff legged deadlifts
10x80
10x80
10x80

Lying leg curls
6x25
6x25
6x25

Standing calf raise smith
10x50
10x50
10x50

Seated calf raise
18x40
15x50
15x50

Vandaag 2800kcal E239/K291/V67

Best lekker. Voelde mijn benen nog een beetje van vrijdag, 4 dagen geleden :o

cravings wat ondér controle man? @Jasenko

• #1.168
cravings wat ondér controle man? @Jasenko
Ja natuurlijk. Heb er wel wat moeite mee (veel meer dan verwacht) maar ben gedisciplineerd genoeg om heel de week niet te cheaten of over mijn macro's te gaan. No worries :)
En dan met kerst natuurlijk er overheen, maarjaaa dan mag het :)

• Like
Waarderingen: vntl
Ja natuurlijk. Heb er wel wat moeite mee (veel meer dan verwacht) maar ben gedisciplineerd genoeg om heel de week niet te cheaten of over mijn macro's te gaan. No worries :)
En dan met kerst natuurlijk er overheen, maarjaaa dan mag het :)
ikzelf ben meteen naar 3500kcal gegaan maar dat is wel een gok kwa onderhoud.. hopelijk is het niet te veel

• #1.170
ikzelf ben meteen naar 3500kcal gegaan maar dat is wel een gok kwa onderhoud.. hopelijk is het niet te veel
Ik ben naar 2500 gegaan de eerste week en nu 2800 wat ook gegokt is, maar icm uit eten 2x en flink eroverheen en straks met kerst flink eroverheen zit ik sowieso veel en veel te hoog. Maar goed, je eet er ook niet zomaar kilo's vet bij in een paar dagen. Nu gewoon rond onderhoud en straks na kerst weer rustig aan verhogen (misschien 3000 ofzo en van daaruit 200 per week verhogen afhankelijk van wat de spiegel en weegschaal zeggen) en komt vast goed met deze rebound!

• Like
Waarderingen: vntl
respect voor hoe het nu gaat man! Ik had echt moeite om mijn crafings onder controle te houden ( oftewel dit lukte niet)

Ik ben naar 2500 gegaan de eerste week en nu 2800 wat ook gegokt is, maar icm uit eten 2x en flink eroverheen en straks met kerst flink eroverheen zit ik sowieso veel en veel te hoog. Maar goed, je eet er ook niet zomaar kilo's vet bij in een paar dagen. Nu gewoon rond onderhoud en straks na kerst weer rustig aan verhogen (misschien 3000 ofzo en van daaruit 200 per week verhogen afhankelijk van wat de spiegel en weegschaal zeggen) en komt vast goed met deze rebound!
ik heb kerst idd ook nog en oud en nieuw aan de oliebollen en dan als laatste nog de sushi <3

• #1.173
respect voor hoe het nu gaat man! Ik had echt moeite om mijn crafings onder controle te houden ( oftewel dit lukte niet)
Ik had niet verwacht dat het zo moeilijk was, vind het nu op 2800 moeilijker dan mijn laatste week op 1800 :P
Had jij dan ook echt wekenlang dat je elke dag flink aan het cheaten was?

ik heb kerst idd ook nog en oud en nieuw aan de oliebollen en dan als laatste nog de sushi <3
Ik ook zoiets, met kerst 3 avonden veel eten en een kerstontbijt, dan weer een paar dagen goed dieeten, dan met oud en nieuw onbeperkt tapas + alcohol arrangement (maar ga proberen om geen alcohol te drinken) en daarna weer lekker sushi op 5 Jan :)

Je ma verzorgt je goed!:thumb:

Die benentraining ziet er goed uit man, goed oefening keuze ook:D

Ik had niet verwacht dat het zo moeilijk was, vind het nu op 2800 moeilijker dan mijn laatste week op 1800 :P
Had jij dan ook echt wekenlang dat je elke dag flink aan het cheaten was?
Same had precies hetzelfde. Op 2800 mezelf vrijwel niet onder controle kunnen houden en laatste weekjes op 2200 easy. Is gewoon een mind f**k dat je weer meer mag eten maar verbrandings oven staat voor voor 200% aan. Was echt een kut gevoel dat ik mijzelf gewoon even niet onder controle had.

Uhm ik cheatte niet heel veel maar vaak wel 5 dagen per week iets:p

Wauw. Het is mij nu wel duidelijk waar jij die kookskills aan te danken hebt @Jasenko . Ziet er keurig uit allemaal :D

Same had precies hetzelfde. Op 2800 mezelf vrijwel niet onder controle kunnen houden en laatste weekjes op 2200 easy. Is gewoon een mind f**k dat je weer meer mag eten maar verbrandings oven staat voor voor 200% aan. Was echt een kut gevoel dat ik mijzelf gewoon even niet onder controle had.

Uhm ik cheatte niet heel veel maar vaak wel 5 dagen per week iets:p
hoe was de fat gain post show?

volgens het tangetje van Jack stond ik 4 week na de show op 8%
ik zelf heb geen show gedaan maar wel een receative prep nar iets van 5-6% vandaar de vraag ben stiekem nu erg bang op te blazen kwa vet zit nu sinds maandag op me vermoedelijke onderhoud na 3,5 dag bingen op 10k :o

Terug
Naar boven