AndroidHealthClinic

Jasenko forever improving

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
damn die burger ziet er goed uit! paste het wel in je macro's :D of maakt het je niet uit ?
Was zeker goed! Van genoten!

Ik heb mijn macros goed getracked en wat minder kh en vet op vandaag. Verder alleen water op, geen warme chocomel enz buiten die er ook best in konden :o Kom maar een paar 100kcal boven mijn doel zo denk ik en zeker worth it!

• Like
Waarderingen: vntl
Was zeker goed! Van genoten!

Ik heb mijn macros goed getracked en wat minder kh en vet op vandaag. Verder alleen water op, geen warme chocomel enz buiten die er ook best in konden :o Kom maar een paar 100kcal boven mijn doel zo denk ik en zeker worth it!
ik heb me kerstpakket net opgehaald .. niet goed :(

• #1.231
  • #1.234
Day 6: Chest and Arms Hypertrophy Day

Pressing Power Exercise speed work:
Flat dumbbell presses
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30

Incline barbell presses
9x65
9x65
9x65

Hammer strength chest press (Stand tussen 8 en 9)
16x32,5
14x32,5
14x32,5

Incline dumbbell flyes (Stand 2)
14x16
13x16

Cambered bar preacher curls
10x10
10x10
9x10

Dumbbell concentration curls
12x8
12x8

Spider curls bracing upper body against an incline bench
15x5 Beetje zwaaien
15x5 Beetje zwaaien

Lying tricep extension with cambered bar (Bruine stang)
14x12,5
13x12,5
12x12,5

Cable pressdowns with rope attachment
15x15
14x15

Dumbbell kickbacks
14x9
14x9

En straks kerstavond. Ga gourmetten met mijn vriendin en heb van alles in huis gehaald.
Biefstuk, garnalenring, pangasiusfilet, kipfilet, hamburgers, tonijn steaks, gehaktballen, hoop groente en zoete aardappelen, pompoen etc..
Mijn vriendin gaat het toetje maken, een of ander chocolade iets met karamel erin :D

Morgenochtend samen kerstontbijt. Heb allerlei afbakbroodjes en croissantjes gehaald en gerookte zalm, filet american, rosbief, kipfilet, runderrookvlees, pindakaas, nutella etc... Gaiiins!

jij krijgt tenminste een kerstpakket! :D
Ik mocht toekijken hoe collega's hun kerstpakket kochten... voor mij was er geen... :(
Je had mijne wel mogen hebben. Die zat vol smerige troep..ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken, maar man, man:o

• Like
Waarderingen: vntl

Flat dumbbell presses
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30

Incline barbell presses
9x65
9x65
9x65

16x32,5
14x32,5
14x32,5

14x16
13x16

10x10
10x10
9x10

12x8
12x8

15x5 Beetje zwaaien
15x5 Beetje zwaaien

14x12,5
13x12,5
12x12,5

15x15
14x15

Dumbbell kickbacks
14x9
14x9

En straks kerstavond. Ga gourmetten met mijn vriendin en heb van alles in huis gehaald.
Biefstuk, garnalenring, pangasiusfilet, kipfilet, hamburgers, tonijn steaks, gehaktballen, hoop groente en zoete aardappelen, pompoen etc..
Mijn vriendin gaat het toetje maken, een of ander chocolade iets met karamel erin :D

Morgenochtend samen kerstontbijt. Heb allerlei afbakbroodjes en croissantjes gehaald en gerookte zalm, filet american, rosbief, kipfilet, runderrookvlees, pindakaas, nutella etc... Gaiiins!
Mooie training hoor! Sterk press-werk ook en toch behoorlijk volume!:fire:

Enjoy Christmass and may the gains be with you!

• #1.237
Mooie training hoor! Sterk press-werk ook en toch behoorlijk volume!:fire:

Enjoy Christmass and may the gains be with you!
Valt wel mee toch qua sterk press-werk, vooral die dumbbell presses. Zijn zogenaamde speet sets, ongeveer 30 sec pauze tussendoor met het idee om zo snel mogelijk uit te stoten.

Thanks man, jij ook lekker genieten en gainen! :D

Netjes toch..30kg speedreps! Die 40-50kg dumbells komen wel weer.

Hoop goede eiwitbronnen zie ik staan bij je gourmet!:meal:

Flat dumbbell presses
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30
5x30

Incline barbell presses
9x65
9x65
9x65

16x32,5
14x32,5
14x32,5

14x16
13x16

10x10
10x10
9x10

12x8
12x8

15x5 Beetje zwaaien
15x5 Beetje zwaaien

14x12,5
13x12,5
12x12,5

15x15
14x15

Dumbbell kickbacks
14x9
14x9

ik ga morgen ontbijten bij me ouders en in de avond gourmetten.. was alleen bang dat ze te weinig eten hadden dus heb zelf ook maar wat gehaald en me kerstpakket erbij :P heb ze al een paar keer geappt of ze wel genoeg hebben :roflol:

• #1.240
Netjes toch..30kg speedreps! Die 40-50kg dumbells komen wel weer.

Hoop goede eiwitbronnen zie ik staan bij je gourmet!:meal:
50kg dumbbell press is weer even geleden, kan niet wachten om ze straks weer te pakken!
Jaartje geleden deed ik ze al:

ik ga morgen ontbijten bij me ouders en in de avond gourmetten.. was alleen bang dat ze te weinig eten hadden dus heb zelf ook maar wat gehaald en me kerstpakket erbij :P heb ze al een paar keer geappt of ze wel genoeg hebben :roflol:
Haha, nice :D Ik vraag mijn ouders ook altijd wat ze hebben als ik bij ze ga eten, maar mijn moeder is zo iemand die altijd extreem veel maakt en weet dat ik veel kan eten.
Vaak blijft er veel over en mag ik dat zelfs meenemen om nog op te warmen enzo

Terug
Naar boven