XXL Nutrition

Jasenko forever improving

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Je dumbell presses waren wel relatief sterk t.o.v. je bench
Je bedoelt die 1x125 ten opzichte van die 50kg dumbbells? Ja nu je het zegt... volgens mij repte ik 125 wel een paar keer. Het probleem is dat ik bijna nooit mijn 1RM test waardoor ik ook maar wat zeg :p Maar denk dat ik inderdaad wel wat meer kon dan 125kg.

Ik ben Marvin en een culinair barbaar...dat eten vind ik er fucking smerig uit zien:eek!:

Mooie training wel! Hoe voelt steeds de eerste set in vergelijk tot de laatste..gezien je het gewicht en aantal reps gelijk houdt..
Haha dat je een culinair barbaar bent weten we wel, maar zo heel smakelijk ziet het er op de foto ook niet uit moet ik zeggen :p

Ik probeer zowel de eerste als laatste set ongeveer even zwaar aan te laten voelen door te spelen met rust oid.

Je vergeet de parmesaan schilfers man :p
Shit, dan w!s het helemaal lekker geweest! Gelukkig is rosbief sowieso heeeerlijk!

• #1.262
@marina1975 @Basma @vntl

Ik heb om 17:00 gereserveerd bij die sushitent in Amersfoort Sushi - Slow / All you can eat | Genieten Hoogland - Amersfoort voor 7 personen. Kunnen we lekker uren lang zitten en eten. Lekker rustig aan een uur of 4??? genieten van die sushi.
Ik heb nog gebeld met The Original Gym in Amersfoort - Fight & Power Academy - FPA voor het trainen. Kon helaas niet als proefles, zal 10 euro p.p. kosten maar dan kunnen we gewoon onze gang gaan. Denk dat het het makkelijkst is als iedereen een beetje zijn ding moet doen, ik train Rug + Schouders iig en @vntl armen als ik het me goed herinner.

Om een uur of 15:00 sporten? Misschien wat eerder? Denk dat de meesten wel na een uur of anderhalf klaar zijn, kunnen we ons omkleden en richting die sushitent die niet eens 10min. rijden is.
Mijn vriendin rijdt met mij mee, er komt nog een meid (Iris) die ik via Instagram ken, @vntl dus, @Basma gaat je vriendin ook mee? @marina1975 gaat het jou ook nog lukken?

En dan natuurlijk een heeeeeele hoop eten en lekker gezellig genieten :)

Nu op naar de gym voor Rug en Schouders die ik volgende week daar ook train!

• Like
Waarderingen: vntl
Echt jammer dat ik niet meekan man, veel plezier iig!:)

Ik moet kijken. Mag nu een week niet sporten... net terug uit het ziekenhuis van een onderzoek.. dit hadden ze niet gezegd. :(
Maar goed voor eten ben ik ook altijd in! :D Moet nog kijken of het zou lukken met de ploegendienst om dan uit werk die kant op te komen voor het eten. Maar ik heb wss middag.. dus 14:00-22:30... dus of het lukt....Ik hoop het wel.

Wat. Maar zo weinig opkomst...?! :(
Ik dacht dat er wel meer liefhebbers waren :o

@marina1975 @Basma @vntl

Ik heb om 17:00 gereserveerd bij die sushitent in Amersfoort Sushi - Slow / All you can eat | Genieten Hoogland - Amersfoort voor 7 personen. Kunnen we lekker uren lang zitten en eten. Lekker rustig aan een uur of 4??? genieten van die sushi.
Ik heb nog gebeld met The Original Gym in Amersfoort - Fight & Power Academy - FPA voor het trainen. Kon helaas niet als proefles, zal 10 euro p.p. kosten maar dan kunnen we gewoon onze gang gaan. Denk dat het het makkelijkst is als iedereen een beetje zijn ding moet doen, ik train Rug + Schouders iig en @vntl armen als ik het me goed herinner.

Om een uur of 15:00 sporten? Misschien wat eerder? Denk dat de meesten wel na een uur of anderhalf klaar zijn, kunnen we ons omkleden en richting die sushitent die niet eens 10min. rijden is.
Mijn vriendin rijdt met mij mee, er komt nog een meid (Iris) die ik via Instagram ken, @vntl dus, @Basma gaat je vriendin ook mee? @marina1975 gaat het jou ook nog lukken?

En dan natuurlijk een heeeeeele hoop eten en lekker gezellig genieten :)

Nu op naar de gym voor Rug en Schouders die ik volgende week daar ook train!
geluk bij een ongeluk dat ik nu ziek ben ipv dan :)

• #1.267
Echt jammer dat ik niet meekan man, veel plezier iig!:)
De volgende keer hopelijk wel, zal vast wel een tweede keer komen ;)

Ik moet kijken. Mag nu een week niet sporten... net terug uit het ziekenhuis van een onderzoek.. dit hadden ze niet gezegd. :(
Maar goed voor eten ben ik ook altijd in! :D Moet nog kijken of het zou lukken met de ploegendienst om dan uit werk die kant op te komen voor het eten. Maar ik heb wss middag.. dus 14:00-22:30... dus of het lukt....Ik hoop het wel.
Vervelend dat je niet kan sporten :( Maar als je er bij zou kunnen zijn met het eten zou dat leuk zijn natuurlijk, dat is ook het belangrijkste :D

Wat. Maar zo weinig opkomst...?! :(
Ik dacht dat er wel meer liefhebbers waren :o
Leek vntl en mij juist leuk om met een klein groepje te gaan, zeker met sushi als je dingen moet aankruizen en alles misgaat met grote groepen.

geluk bij een ongeluk dat ik nu ziek ben ipv dan :)
Geluk bij een ongeluk inderdaad. Kan je volgende week extra goed eten :D

Hmm ik had persoonlijk toch wel op in ieder geval 10-15 man gerekend eigenlijk :')

• #1.269
En nu? Je hoeft niet mee he :P
Lijkt me wel zo leuk hoor, maar niemand dwingt je

Sorry! Om eerlijk te zijn lijkt het mij leuker om een meet mee te pakken met een grotere groep. Het geld groeit mij momenteel ook niet op de rug en ik zou het dus wel chill vinden om een hoop mensen te ontmoeten als ik een keer een meet meepak.
Ik zou jullie heel graag ontmoeten, maar voor mij is dit best wel een grote (tijds)investering. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Zal ik anders een topic aan maken om een grotere meet proberen te organiseren ergens in februari of maart?

Sorry! Om eerlijk te zijn lijkt het mij leuker om een meet mee te pakken met een grotere groep. Het geld groeit mij momenteel ook niet op de rug en ik zou het dus wel chill vinden om een hoop mensen te ontmoeten als ik een keer een meet meepak.
Ik zou jullie heel graag ontmoeten, maar voor mij is dit best wel een grote (tijds)investering. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Zal ik anders een topic aan maken om een grotere meet proberen te organiseren ergens in februari of maart?

Doen:)

• #1.272
Ik had al door dat je liever niet wilde gaan. Geen probleem, maak maar een topic aan hoor en ik kijk wel of het mij ook wat lijkt

• #1.273
Day 4: Back and Shoulders Hypertrophy Day

Pulling Power Exercise speed work:
Pendlay rows
8x60
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85 Vrij zwaar voor speedwerk

Pullups
10xbw
9xbw
8xbw

Seated cable row
12x65
12x65
12x65

Dumbbel row (handen op dumbbellrack)
14x26
12x26

Closegrip pulldown (V grip houder)
15x65
12x65

Seated dumbbell presses
10x24
10x24
9x24

Dumbbell front raises
15x12
14x12

Dumbbell side raises
15x10
14x10
13x10

En nog een gympic tijdens de training!

Yo Jasenko!

Goed droog zie ik nog. Heb goede pics van je zien voorbijkomen van de SAP cup! Flink gebruik maken van de rebound na de wedstrijd met deze feestdagen. :cool:
Wat zijn nu je plannen?

-Wesley

• #1.276
Yo Jasenko!

Goed droog zie ik nog. Heb goede pics van je zien voorbijkomen van de SAP cup! Flink gebruik maken van de rebound na de wedstrijd met deze feestdagen. :cool:
Wat zijn nu je plannen?

-Wesley
Yo Wesley!

Thanks man, ja gaat prima! De kilo's vliegen eraan inderdaad. Ongeveer 11kg erbij nu in 3 weken, waar natuurlijk vrij veel vocht bij zit, maar heb het gevoel dat er minimaal vet bij zit. Ook minimaal echt gecheat en mijn macro's getracked.
Met oud en nieuw nog flink vreten (onbeperkt tapas) en daarna weer goed diëten en langzaamaan mijn kcal verder verhogen en gains blijven maken!

Voor nu is mijn doel de komende maanden goed massa te bouwen en dan zie ik wel verder. Powerlifting spreekt me ook wel aan, maar dat is natuurlijk heel wat anders dan Mens Physique/BB.
Mijn deadlift is vooral vrij hoog en denk dat ik in powerlifting vrij goed zou kunnen zijn, dus misschien dat eens proberen. Aan de andere kant vond ik op het podium staan op de SAP cup super gaaf als eerste wedstrijd.
Heb er een hoop van geleerd en het was een top ervaring, dus misschien dat ik volgend jaar ofzo een tweede wedstrijd pak.
Zoals ik al zei de komende maanden goed massa en kracht bouwen en dan zie ik weer verder ;)

• #1.277
Day 5: Lower Body Hypertrophy Day

Lower Body Power Exercise speed work:
Squats
10x60
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85
5x85

Hack squats
11x30
10x30
10x30

Leg presses
15x125
15x125

Leg extensions

14x20
13x20
12x20

Romanian deadlifts
15x60
10x90
10x90

Seated leg curls
15x30
13x30

Lying leg curls
15x3,75
13x3,75

Donkey calf raises
18x110
16x130
16x130

Seated calf raises
18x30
15x30
13x30

• #1.278
Day 6: Chest and Arms Hypertrophy Day

Pressing Power Exercise speed work:
Flat dumbbell presses
5x32
5x30
5x32
5x32
5x32
5x32

Incline barbell presses
10x70
9x70
9x70

Hammer strength chest press (Stand tussen 8 en 9)
15x40
12x40
11x40

Incline dumbbell flyes (Stand 2)
15x16
14x16

Cambered bar preacher curls
10x11,25
8x11,25
8x11,25

Dumbbell concentration curls
12x8
12x8

Spider curls bracing upper body against an incline bench
15x5 Beetje zwaaien
15x5 Beetje zwaaien

Lying tricep extension with cambered bar (Bruine stang)
15x12,5
13x12,5
12x12,5

Cable pressdowns with rope attachment
15x15
14x15

Dumbbell kickbacks
15x9
14x9

En een fototje

Heerlijke trainingen weer! Je bent echt nog ziek droog ondanks die gains die je hebt gemaakt. Zelfs je huid lijkt nog dun als papier te zijn!

Goede jaarwisseling kerel! Geniet van de tapas:meal:

• #1.280
Heerlijke trainingen weer! Je bent echt nog ziek droog ondanks die gains die je hebt gemaakt. Zelfs je huid lijkt nog dun als papier te zijn!

Goede jaarwisseling kerel! Geniet van de tapas:meal:
Thanks man! Zeker gezien er 12kg bij zit in 3 weken tijd :P En er moet nog een hoop bij, maar dat gaat zeker lukken.

Nog een paar uurtjes en ik ga van die tapas genieten inderdaad! Jij ook een fijne jaarwisseling, dat 2017 ons veel gains mag opleveren.

Terug
Naar boven