- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Je bedoelt die 1x125 ten opzichte van die 50kg dumbbells? Ja nu je het zegt... volgens mij repte ik 125 wel een paar keer. Het probleem is dat ik bijna nooit mijn 1RM test waardoor ik ook maar wat zegJe dumbell presses waren wel relatief sterk t.o.v. je bench
Maar denk dat ik inderdaad wel wat meer kon dan 125kg.Haha dat je een culinair barbaar bent weten we wel, maar zo heel smakelijk ziet het er op de foto ook niet uit moet ik zeggenIk ben Marvin en een culinair barbaar...dat eten vind ik er fucking smerig uit zien
Mooie training wel! Hoe voelt steeds de eerste set in vergelijk tot de laatste..gezien je het gewicht en aantal reps gelijk houdt..

Ik probeer zowel de eerste als laatste set ongeveer even zwaar aan te laten voelen door te spelen met rust oid.
Shit, dan w!s het helemaal lekker geweest! Gelukkig is rosbief sowieso heeeerlijk!

genieten van die sushi.

Moet nog kijken of het zou lukken met de ploegendienst om dan uit werk die kant op te komen voor het eten. Maar ik heb wss middag.. dus 14:00-22:30... dus of het lukt....Ik hoop het wel.