XXL Nutrition

Jasenko forever improving

Een goede jaarwisseling en op naar de 2017 gainzzzz!
enjoy the tapas!

Prima uiteinde van het jaar zo! :thumb: Geniet er van he vanavond :D

goeie laatste training! Dat je maar weer veel kracht en massa gains mag gaan maken in 2017:D, goeie jaarwisseling!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.284
Een goede jaarwisseling en op naar de 2017 gainzzzz!
enjoy the tapas!

Prima uiteinde van het jaar zo! :thumb: Geniet er van he vanavond :D

goeie laatste training! Dat je maar weer veel kracht en massa gains mag gaan maken in 2017:D, goeie jaarwisseling!
Bedankt allemaal! Voor jullie ook de beste wensen in 2017 natuurlijk!

Gisteren was weer prima, niet absurd veel tapas gegeten maar gewoon goed. Was ook een prima avondje en nu weer tijd voor het normale leven. Weer lekker geprepped en eigenlijk wel zin om weer wat stricter te dieeten.

428 kcals per maaltijd? Hoeveel daarvan ga je er dan wel niet eten op een dag?! :D

428 kcals per maaltijd? Hoeveel daarvan ga je er dan wel niet eten op een dag?! :D
Inderdaad... zijn wel kleine maaltjes :o
Hier was de prep ook alweer gedaan om 9:00.. :D Klaar voor een nieuwe week. Op naar gainzzzzzzzzzzzzzzzzz

• #1.287

Inderdaad... zijn wel kleine maaltjes :o
Hier was de prep ook alweer gedaan om 9:00.. :D Klaar voor een nieuwe week. Op naar gainzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik zou ook graag meer willen, maar ga nu op 3100 kcal zitten en haal mijn vetten uit andere maaltijden dus mag het niet te erg oplopen. Eet dit vaak pre/post workout en neem er dan nog een shake en banaan of ander fruit naast en dan loopt het aardig op. Nog even en ik kan weer op 4000+ zitten hopelijk

Ik zou ook graag meer willen, maar ga nu op 3100 kcal zitten en haal mijn vetten uit andere maaltijden dus mag het niet te erg oplopen. Eet dit vaak pre/post workout en neem er dan nog een shake en banaan of ander fruit naast en dan loopt het aardig op. Nog even en ik kan weer op 4000+ zitten hopelijk

Oh van daar! Langzaam opbouwen dus.
De vetten haal je zeker veelal uit noten, pindakaas en eitjes?

• #1.289
Noten zelden, vullen te weinig. Elke dag wel pindakaas, af en toe ei en verder een beetje iifym

Pindakaas vult je beter dan noten? Grappig! Vooral walnoten geven mij juist een super verzadigend gevoel. Eet die er vaak bij in de avond.

• #1.291
Pindakaas vult je beter dan noten? Grappig! Vooral walnoten geven mij juist een super verzadigend gevoel. Eet die er vaak bij in de avond.
Ik bedoel dan inderdaad pindakaas op rijstwafels oid. Eet nooit pindakaas uit de pot ofzo. En dat vergeleken met een handjevol noten ofzo vult veel meer ;)

Ik bedoel dan inderdaad pindakaas op rijstwafels oid. Eet nooit pindakaas uit de pot ofzo. En dat vergeleken met een handjevol noten ofzo vult veel meer ;)

Heerlijk :thumb:.
De noten eet ik trouwens door kwark met cereal en fruit erbij. Dat is goed te eten en een goed gebalanceerde maaltijd tezamen qua macro's :)

• #1.293
Day 1: Upper Body Power Day

Bent over rows
5x87,5
5x87,5
5x87,5 Relatief zwaar

(Weighted) Pull ups
10xbw
8xbw

Lat pulldowns
10x70
10x70 Zwaar

Flat dumbbell presses
5x40
5x40
5x40

Weighted dips
12xbw +10kg
10xbw+10kg Filmpje van gemaakt

Seated dumbbell shoulder presses
7x26 Net
7x26 Net
7x26 Net

Cambered bar curls
7x12,5kg
6x12,5kg
6x12,5kg

Skull crushers
10x12,5kg
9x12,5kg
8x12,5kg

Prima training gehad en voelde goed aan allemaal. Gewicht begint ook weer ietsjes vooruit te gaan.
Nog een filmpje van de dips, voelen echt lekker en te lang niet gedaan:

• Like
Waarderingen: vntl
Behoorlijk diepe dips, respect. Geen last van je schouder ofzo? Ik heb als ik zo diep dip dat mn schouders het niet zo chill vinden, maarja dat heb ik met flyes als ik een goeie stretch opzoek ook al.

• #1.295
Behoorlijk diepe dips, respect. Geen last van je schouder ofzo? Ik heb als ik zo diep dip dat mn schouders het niet zo chill vinden, maarja dat heb ik met flyes als ik een goeie stretch opzoek ook al.
Als ik me laat vallen voel ik het wel in mijn schouders en zo kan je ook snel blessures oplopen inderdaad. Maar ik focus op gecontroleerd zakken en er spanning op te houden en dan kan ik wat dieper gaan zonder er iets van te voelen

Ik dacht precies hetzelfde bij 't filmpje van de dips! Netjes op diepte hoor :D.
Het is door veel mensen echt een zwaar onderschatte oefening voor UB gains!

Dit zijn toch gewoon normale dips...maar dergelijke comments verklaren voor mij wel dat ik soms zie dat mensen bw+50kg dippen...:rolleyes:

Je bent al weer goed bezig Jasenko! Prep is er weer en ook alweer getraind in het nieuwe jaar!

Gains!!

Waarom curl je met een cambered bar?

Gewichten gaan weer lekker omhoog, nice! Ik ben ook weer begonnen met weighted dips, heerlijke oefening!

• #1.300
Dit zijn toch gewoon normale dips...maar dergelijke comments verklaren voor mij wel dat ik soms zie dat mensen bw+50kg dippen...:rolleyes:

Je bent al weer goed bezig Jasenko! Prep is er weer en ook alweer getraind in het nieuwe jaar!

Gains!!
Ja gaat prima, gainssss!

Waarom curl je met een cambered bar?
Volg het schema phat van layne norton, niet dat ik die perse beter vind ofzo

Gewichten gaan weer lekker omhoog, nice! Ik ben ook weer begonnen met weighted dips, heerlijke oefening!
Ja lekker he! Laatste keer dat ik had gedipt was toen met jou zo een beetje maar het blijft een lekkere oefening.

Straks weer Deadliften wat ook weer even geleden is, ben benieuwd hoe het gaat

Terug
Naar boven