XXL Nutrition

Jasenko forever improving

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
toen ik over jullie vertelde gisteren aan mn vriendin zei ze dat ik dat nooit zou halen zoveel rondes:P
Ik weet dat ik een grote eter ben en men mij moeilijk kan bijhouden, maar @vntl kan er ook wat van. Na 5 uur sushi, 14 rondes ofzo ging hij nog ff naar de mac :p

Gains have been made @vntl !!:thumb: Heb je trouwens echt 48 uur gevast daarvoor?! :o

• #1.325
  • Like
Waarderingen: vntl
Nou.. Na het vasten (in 't ziekenhuis) kreeg ik vaak maar weinig naar binnen. 2 boterhammen en je voelt je vol :P!

Ik zie dat je een wedstrijd hebt gedraaid en daarvoor heel diep bent gegaan (onder de 70kg),
merk je nu je weer tegen je oude gewicht aankomt dat je (veel) massa/kracht bent verloren?

Ga je weer een wedstrijd draaien of was het een one time experience?

• #1.329
Ik zie dat je een wedstrijd hebt gedraaid en daarvoor heel diep bent gegaan (onder de 70kg),
merk je nu je weer tegen je oude gewicht aankomt dat je (veel) massa/kracht bent verloren?

Ga je weer een wedstrijd draaien of was het een one time experience?
Ja wel te veel massa en kracht verloren, nu na een maand nog steeds niet helemaal terug. Wel bijna en ben nog droger dan voorheen. Ik ga nu dan ook rustig doorbulken en hoop dan ook straks voorbij mijn oude gewicht en kracht te gaan met een lager vetpercentage.

Of en wanneer ik weer een wedstrijd ga doen weet ik niet. Nu eerst een paar maanden massa en kracht gainen en ik zie wel!

Denk dat je wel snel weer over je oude gewicht zal zijn! Ook als je nu al over droger dan eerst bent;)

Ik weet dat ik een grote eter ben en men mij moeilijk kan bijhouden, maar @vntl kan er ook wat van. Na 5 uur sushi, 14 rondes ofzo ging hij nog ff naar de mac :p
Ik ben trots @vntl !:marvin:

Ik weet niet hoeveel rondes ik zou halen..ik vreet de sushi zelf niet. En bakjes gegrilde vette zooi vult wel even wat meer helaas..:roflol:

• Like
Waarderingen: vntl
  • #1.335
Tempura rolls zijn liefde gerold in rijst, met de meeste kcals:D
Marvin lust alleen maar vieze vette zooi :(

Training ging weer lekker vandaag!

Day 6: Chest and Arms Hypertrophy Day

Pressing Power Exercise speed work:
Flat dumbbell presses
5x34
5x34
5x34
5x34
5x34
5x34

Incline barbell presses
11x72,5
9x72,5
8x72,5

Hammer strength chest press (Stand tussen 8 en 9)
15x41,25
12x41,25
11x41,25

Incline dumbbell flyes (Stand 2)
15x16
14x16

Cambered bar preacher curls
11x11,25
9x11,25
8x11,25

Dumbbell concentration curls
12x8
12x8

Spider curls bracing upper body against an incline bench
15x5 Beetje zwaaien
15x5 Beetje zwaaien

Lying tricep extension with cambered bar (Bruine stang)
15x13,75
12x13,75
11x13,75

Cable pressdowns with rope attachment
15x15
14x15

Dumbbell kickbacks
15x9
14x9

En een foto van mijn borst meteen na de flyes, voelde lekker opgepompt en wilde er een foto van maken :)

Borst goed vol, dikke aders, presses klimmen weer naar 40kg db's...goodlife:heart:

Wat betreft de vette meuk: "Je bent wat je eet" :roflol:

Geef mij de sashimi maar.. Alleen zo jammer dat je daar altijd voor moet bijbetalen. :o

Staat er lekker vol bij!
voel me gewoon steeds kleiner worden... man wat zou ik graag groeien.. al is het maar een minibeetje...

• #1.338
Borst goed vol, dikke aders, presses klimmen weer naar 40kg db's...goodlife:heart:

Wat betreft de vette meuk: "Je bent wat je eet" :roflol:
Thanks man, gaat zeker lekker!
Maandag de 40kgs al gedaan, aanstaande maandag de 42 weer eens pakken.

Geef mij de sashimi maar.. Alleen zo jammer dat je daar altijd voor moet bijbetalen. :o

Staat er lekker vol bij!
voel me gewoon steeds kleiner worden... man wat zou ik graag groeien.. al is het maar een minibeetje...
Ja daarom pak ik die ook nooit. Kan je toch net zo goed sushi met tonijn los bestellen en dan de rijst met kip of biefstuk eten en heb je ook losse sashimi :P

Thanks! Ik weet dat je problemen hebt en moeite hebt met aankomen, maar werkt gewoon nog meer eten niet? (Snap ook dat 5500kcal per dag lastig is voor je...)

Ja daarom pak ik die ook nooit. Kan je toch net zo goed sushi met tonijn los bestellen en dan de rijst met kip of biefstuk eten en heb je ook losse sashimi :P

Thanks! Ik weet dat je problemen hebt en moeite hebt met aankomen, maar werkt gewoon nog meer eten niet? (Snap ook dat 5500kcal per dag lastig is voor je...)
Vaak is de bief en kip ook bereid met gluten/lactose dingen... er zijn maar enkelen bij wie het gegarandeerd glutenvrij is.. :o
Maar anders eet ik de tonijn er wel af en mogen jullie de extra rijst hebben. :p

Meer eten werkt niet. Heb 4500 geprobeerd en kreeg het moeizaam weg met mijn lengte/gewicht en het leverde me niet veel meer op dan nog vaker naar het kleine hokje rennen.. dus zit nu weer terug op ca. 4000... en wacht de onderzoeksuitslagen maar even af.. Hopelijk komt daar wat uit.

• #1.340
Vaak is de bief en kip ook bereid met gluten/lactose dingen... er zijn maar enkelen bij wie het gegarandeerd glutenvrij is.. :o
Maar anders eet ik de tonijn er wel af en mogen jullie de extra rijst hebben. :p

Meer eten werkt niet. Heb 4500 geprobeerd en kreeg het moeizaam weg met mijn lengte/gewicht en het leverde me niet veel meer op dan nog vaker naar het kleine hokje rennen.. dus zit nu weer terug op ca. 4000... en wacht de onderzoeksuitslagen maar even af.. Hopelijk komt daar wat uit.
Hmm ja, die 4500 wel voor een langere tijd neem ik aan? Maar is wel kut idd.

Ik zou je wel kunnen helpen met die rijst hoor, des te meer sashimi voor jou! Maar moet je wel meegaan ;)

Terug
Naar boven