Fitness Seller

Jasenko forever improving

Nog niet. Volgende week 4000, nu 3750 :)

Thanks, maar vind het zelf niet zoveel voorstellen. Hoop over een paar weken de 50kg dumbbells te pakken
Ik moet nog minimaal 3 maanden wachten, die ene weekje ben je zo doorheen hehe.

Binnen een paar weken van 42 naar 50 lijkt me wel heel snel:p.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Ik moet nog minimaal 3 maanden wachten, die ene weekje ben je zo doorheen hehe.

Binnen een paar weken van 42 naar 50 lijkt me wel heel snel:p.
Ik heb al 3 maanden gewacht ;)

Weet ik niet, ik ga best hard vooruit en ben nog steeds in mijn rebound. Vergeet ook niet dat ik de 50kgs eerder heb gerepped

• #1.364
Dan heb je wel flink wat kracht verloren, of niet?
Ja heel veel, maar heb het bijna terug.

Day 2: Lower Body Power Day

Squat
12x60
8x95
5x120
5x120
5x120

Hack Squats
9x40
9x40

Leg extensions
9x40
9x40
9x40

Stiff legged Deadlift
12x100
11x110
11x110 Filmpje van

Lying leg curls
12x20
8x25
8x25

Standing calf raise smith
12x60
12x60
12x60

Seated calf raise
15x50
13x60
13x60

En mijn SLDL

Lekkere training gehad! Tijdje bijna geen preworkouts gebruikt en ik drink nooit koffie, maar had er zin in en anderhalve scoop genomen (C4, was in de aanbieding en goede dingen over gelezen).
Na 15 minuten trillende en jeukende handen en helemaal opgefokt :o Voordeel van zelden pwo of caffeine nemen, ik merk ze tenminste en hoef niet 4 scoops :P

• #1.365
Een beetje aan het spelen geweest met mijn telefoon en maar een filmpje gemaakt van mijn ontbijt :P

• #1.367
  • #1.368
Day 4: Back and Shoulders Hypertrophy Day

Pulling Power Exercise speed work:
Pendlay rows
8x60
5x87,5
5x87,5
5x87,5
5x87,5
5x87,5
5x87,5

Pullups
11xbw
9xbw
8xbw

Seated cable row
12x70
12x70
12x70

Dumbbel row (handen op dumbbellrack)
14x28
14x28 Filmpje hieronder

Closegrip pulldown (V grip houder)
12x70
11x70 Zwaar

Dumbbell Shrugs (extra)
25x30
18x50
18x50

Seated dumbbell presses
10x28
9x28
8x28

Dumbbell front raises
15x12
13x12

Dumbbell side raises
15x10
14x10
13x10

Heerlijke training gehad en mezelf erna getrakteerd op een flinke bak cornflakes en veeuuuull chocopops, bijna ala @Basma
Zag in het log van @Conwa dat hij zijn front raises op een net wat andere manier is gaan doen door zijn schouders wat meer naar voren te brengen en als het ware je handen richting de muur voor je te duwen.
Dit dus ook geprobeerd en f**k... zeker een verschil qua gevoel. Mijn schouders zaten dan ook supervol na mijn workout en had moeite met mijn kleren aandoen :o Thanks voor de tip, ga ik vaker doen!

Nog een filmpje van mijn laatste set dumbbell rows:

Goeie workout! Wat is eigenlijk het voordeel met db rows met handen op rack?

• #1.370
Goeie workout! Wat is eigenlijk het voordeel met db rows met handen op rack?
Thanks!

Niet echt een groot voordeel of beter, maar je kan wel makkelijker de hoek van je rug ten opzichte van de grond bepalen.
Doe ze ook vaak met gewoon een bench als afwisseling.

Cereals pwo. Gains guaranteed! :)

Jij hebt zeker ook even gebruik gemaakt van de Bonus bij Appie?! ;)

Lekkere training Jasenko! Die maaltijden ala @Basma beginnen een ding te worden merk ik, ik eet ook steeds vaker mijn maaltijden in zo een grote schaal :p

Heerlijke training gehad en mezelf erna getrakteerd op een flinke bak cornflakes en veeuuuull chocopops, bijna ala @Basma
Zag in het log van @Conwa dat hij zijn front raises op een net wat andere manier is gaan doen door zijn schouders wat meer naar voren te brengen en als het ware je handen richting de muur voor je te duwen.
Dit dus ook geprobeerd en f**k... zeker een verschil qua gevoel. Mijn schouders zaten dan ook supervol na mijn workout en had moeite met mijn kleren aandoen :o Thanks voor de tip, ga ik vaker doen!

Tof dat je mij noemt! Helemaal tof dat je ook daadwerkelijk iets van mij overgenomen hebt!
Werkt goed he! Sterke dumbell presses! Keep it going!

• #1.374
Cereals pwo. Gains guaranteed! :)

Jij hebt zeker ook even gebruik gemaakt van de Bonus bij Appie?! ;)
Zo is het! Nee, had een hoop ingeslagen dleen paar weken terug toen ze ook in de aanbieding waren bij de appie en gewacht tot ik weer wat meer kon eten, nu dus :)

Lekkere training Jasenko! Die maaltijden ala @Basma beginnen een ding te worden merk ik, ik eet ook steeds vaker mijn maaltijden in zo een grote schaal :p
Thanks! Haha, ik heb altijd gehouden van een flinke bowl cornflakes, maar heeft even geduurd voor ik weer hoog in kcal kon zitten. Al die snickers en gekke dingen laat ik nog even voor wat het is anders zit ik te snel vol :D

Tof dat je mij noemt! Helemaal tof dat je ook daadwerkelijk iets van mij overgenomen hebt!
Werkt goed he! Sterke dumbell presses! Keep it going!
Thanks man, ja het is al even geleden dat ik mijn schouders zo erg heb voelen branden!

• #1.378
Dit dus! Geen probleem met een pak Lion's @Basma
Lekkere workout weer Jasenko! Nog steeds lekker veiny en duidelijk alweer een pak sterker!:D
Thanks!

Ja voelt lekker en is motiverend als je elke training zwaarder kan gaan. Hoop dan ook day dit doorzet zo, want ben bijna op mijn kracht van een paar maanden geleden maar dan met een lager vp :)

Hey Jas je uitvoering valt me op, ik denk dat je zo meer traps aanpakt, als je de db bewust naar borsthoogte trekt.
Gouwe ouwe tony paerson heeft n mooi instruktiefilmpje.
Ik heb het ook uit geprobeerd, en die pakt gelijk n stuk zwaarder aan; ook met een langere rom.

(NO HATE) :)

Oh haha nvm! ;) @Skatermarvin @Jasenko
Ik zou het ook op krijgen, maar krijg zeg maar geen last van een binge gevoel waardoor per se een pak op moet :P!

Terug
Naar boven