AndroidHealthClinic

Jasenko forever improving

Hmm ja, die 4500 wel voor een langere tijd neem ik aan? Maar is wel kut idd.

Ik zou je wel kunnen helpen met die rijst hoor, des te meer sashimi voor jou! Maar moet je wel meegaan ;)
2 weken volgehouden... Maar 0 effect...

Tja.. moeten jullie het niet door de weeks plannen. :p Dat is gewoon lastig voor me. En deze maand zit ik toevallig in ploegendienst dus mijn uren lopen gewoon heel raar... Maar als ik kan ga ik mee voor de sashimi hoor! :roflol: :eating:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
2 weken volgehouden... Maar 0 effect...

Tja.. moeten jullie het niet door de weeks plannen. :p Dat is gewoon lastig voor me. En deze maand zit ik toevallig in ploegendienst dus mijn uren lopen gewoon heel raar... Maar als ik kan ga ik mee voor de sashimi hoor! :roflol: :eating:
Hmm, ik denk toch echt dat je het nog eens zou moeten proberen en dan voor een maand ofzo. 2 weken zouden echt te kort kunnen zijn denk ik.
Als je een beetje met voeding zou spelen zou je misschien nog iets kunnen vinden waardoor je niet constant naar het kleine hokje moet en wat toch wel goed uit te houden is.

Hmm, ik denk toch echt dat je het nog eens zou moeten proberen en dan voor een maand ofzo. 2 weken zouden echt te kort kunnen zijn denk ik.
Als je een beetje met voeding zou spelen zou je misschien nog iets kunnen vinden waardoor je niet constant naar het kleine hokje moet en wat toch wel goed uit te houden is.
Dat probeer ik ook wel... Maar dat is nog niet gelukt. En rekening houdend met een gluten en lactose intolerantie en pinda allergie is het best lastig...
Maar ik puzzel gewoon door hoor. Ik lees zo nu en dan wel eens dingen hier op t forum die ik ook probeer.... alleen niet altijd met een even goed resultaat :o Kan het op mijn werk niet veroorloven om een "leegloop" te hebben. :( moet nog wel kunnen werken...
Maar Never say never he! doorzoeken kreng :whip: *zeizetegenhaarzelf* :roflol:

Hnnnnng lekkere veins, heb je ook 18cm met aders?:eyebrow::eyebrow::eyebrow:

Marvin lust alleen maar vieze vette zooi :(

Training ging weer lekker vandaag!

Hammer strength chest press (Stand tussen 8 en 9)
15x41,25
12x41,25
11x41,25

Welke oefening is dit? Afbeelding? En wat bedoel je met stand tussen 8 en 9

• #1.346
  • #1.347
Weer netjes wat meals geprepped voor aankomende week.

Maar straks lekker onbeperkt tapas eten, dus zal weer een hoop worden :D

kidneybonen:meal: heb ik sindskort ook weer in mn schema.

Lucky, lucky bastard! Even dat muscle meat pakket winnen!:thumbs:

Congrats!:D

• #1.353
Day 1: Upper Body Power Day

Bent over rows
5x90
5x90
5x90

(Weighted) Pull ups
8xbw +5kg
7xbw +5kg

Lat pulldowns
10x72,5
10x72,5 Zwaar

Flat dumbbell presses
5x42
5x42
5x42 Filmpje hieronder

Weighted dips
10xbw +20kg
9xbw+20kg

Seated dumbbell shoulder presses
8x26
7x28
7x28

Cambered bar curls
8x12,5kg
7x12,5kg
7x12,5kg

Skull crushers
11x12,5kg
10x12,5kg
8x12,5kg

Lekkere training, kcal naar de 3750 verhoogd en volgende week 4000 denk ik :) Heeeeerlijk.
Nog een filmpje van de laatste set 5x42kg Dumbbell bench press.

De 4000 is in zicht. Sweeett! More food, more gainsss.

Netjes! Lekker weer meer eten! Nog meer gains incoming.

Jouw armen lijken wel oneindig lang in dat filmpje! Je zou nog je slag wat kunnen inkorten om energie te sparen en er zo nog een extra herhaling uit te pompen!
Lekkere training! jij bent in de helft van de tijd klaar (vergeleken met mijn training!) ps. wat een kutmuziek zeg! ;)

Sterk weer kerel! Die presses ram je er vrij eenvoudig uit!

4000kcals elke dag..dat is leven:heart:

• #1.358
Sterk weer kerel! Die presses ram je er vrij eenvoudig uit!

4000kcals elke dag..dat is leven:heart:
Thanks! Op naar de 50kg weer snel! En ook op naar nog meer dan 4k :p

Het liefst 10k per dag, maar dat zal wel niet. Hopelijk over een paar weken 4500 zonder (veel) fatgains

Hnnnng 4000 kcal, geniet er van:marvin:. Flinke db presses ook!

• #1.360
Terug
Naar boven