XXL Nutrition

Jasenko forever improving

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Waarom niet? Gebruik zelf ook wel MMC en in die bench setjes ook, maar dit betekent niet dat je de oefening extreem langzaam of licht uit moet voeren.
Een oefening met laag gewicht en super gecontroleerd uitvoeren en MMC als excuus gebruiken vind ik wel bullshit.

Vind dat setje in het filmpje zelf eigenlijk ook niet zo ongecontroleerd :o Hou mijn borst zo een beetje constant onder spanning ook.
En dat was een UB dag, eigenlijk alleen die bench presses en 2 setjes dips gedaan voor borst, voelde het met die squats de dag erna flink in mijn borst trekken anders (en nu nog) :P
Dat eerste heb je een punt. Gecontrolleerd trainen moet geen excuus zijn om een beetje oeveloos te gaan liggen pompen. Ik vroeg me gewoon af of je op deze manier je borst wel goed voelde. Echter heb je een goede borst..ook in verhouding, dus ergens moet dit wel goed zitten!:thumb:

Het is ook niet ongecontroleerd, maar ik persoonlijk doe ze denk gewoon anders:roflol:

• #1.544
Dat eerste heb je een punt. Gecontrolleerd trainen moet geen excuus zijn om een beetje oeveloos te gaan liggen pompen. Ik vroeg me gewoon af of je op deze manier je borst wel goed voelde. Echter heb je een goede borst..ook in verhouding, dus ergens moet dit wel goed zitten!:thumb:

Het is ook niet ongecontroleerd, maar ik persoonlijk doe ze denk gewoon anders:roflol:
Hoe doe jij ze dan?
Maak er ook een filmpje van anders

Vind het gewoon prima!

• #1.548
Day 4: Back and Shoulders Hypertrophy Day

Pulling Power Exercise speed work:
Pendlay rows
5x80
5x95
5x95
5x95
5x95
5x95
5x95

Pullups
11xbw
9xbw
8xbw

Seated cable row
12x77,5
12x77,5
12x77,5

Dumbbel row (handen op dumbbellrack)
15x30
13x30

Closegrip pulldown (V grip houder)
12x70
11x70

Barbell Shrugs (extra)
10x100
19x140
19x140

Seated dumbbell presses
9x32
8x30
7x30

Dumbbell front raises
16x12
13x12

Dumbbell side raises
15x10
14x10
13x10

Lekkere training weer ondanks een beetje hoofdpijn

Goeie pendlay rows man! Heb je daar ook een keer een filmpje van?

Solide squats man! Training verder ziet er ook meer dan goed uit!

Die dumbel presses gaan ook vrij hard nog..echter vraag ik me wel af of je met deze uitvoering ook echt je borst goed voelt..

Ik snap je punt en filmpje wat je erna als referentie post ook.
Maar zoals hij al aangeeft: af en toe ff zwaar beuken kan geen kwaad.
Vergeet niet dat gecontroleerd reppen met die gewichten natuurlijk wat lastiger is (tuurlijk weet je dat, je bent Marvin! ;)).
Ik merk bij mijzelf dat af en toe zwaarder pakken en dan iets minder gecontroleerd,
mijn plateau doorbreekt en ik vervolgens gecontroleerd ook iets zwaarder kan.
It's all about progression! ;)

Ik wilde net zeggen, die db presses zien er aardig gecontroleerd uit

Denk dat hij doelt op de snelheid van de teruggaande beweging.

• #1.552
Day 5: Lower Body Hypertrophy Day

Lower Body Power Exercise speed work:
Squats
10x60
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Hack squats
12x62,5
12x62,5
12x62,5 Net

Leg presses
19x170
16x170

Leg extensions

16x30
14x30
13x30

Romanian deadlifts
15x80
7x130
7x130 Onderrug extreem vol

Seated leg curls
15x40
13x40

Lying leg curls
15x5
15x5

Donkey calf raises
19x130
16x190
15x190

Seated calf raises
17x40
17x40
17x40

Prima legday en lekker brofood geprept:

Flinke trainingen hoor @Jasenko ! Ook niet gek trouwens, met zulke brandstof ;). Wat is het bulken toch fijn hé!
Ben jij trouwens ook opgevoed met veel (vet) vlees en aardappelen, gezien je achtergrond? In Praag nu een paar dagen compleet anders gegeten dan dat ik normaal doe (minder carbs en stukken meer vet) en ik voel mij echt compleet anders!
Gezien jij low-fat aanhoudt ben ik wel benieuwd wat de reden daarvoor is.

• #1.554
Flinke trainingen hoor @Jasenko ! Ook niet gek trouwens, met zulke brandstof ;). Wat is het bulken toch fijn hé!
Ben jij trouwens ook opgevoed met veel (vet) vlees en aardappelen, gezien je achtergrond? In Praag nu een paar dagen compleet anders gegeten dan dat ik normaal doe (minder carbs en stukken meer vet) en ik voel mij echt compleet anders!
Gezien jij low-fat aanhoudt ben ik wel benieuwd wat de reden daarvoor is.
Bulken is heerlijk, ik denk dat ik toch richting de 5k kcal zit ed nu :) Zou graag nog veeeeeel meer willen eten, maar dan zijn het helaas alleen fatgains. Wel bijna 90kg :D
Ben totaal niet opgevoed met aardappelen, wel heel veel (vet) vlees. Ben geboren in Bosnië en dat zijn echte vleeseters :P

Voel je je nu beter of slechter met minder carbs en meer vet?
Ik hou ook niet echt low-fat aan, gemiddeld denk ik rond de 80/90 gram vet per dag wat niet heel veel is maar zeker niet low-fat.

Bulken is heerlijk, ik denk dat ik toch richting de 5k kcal zit ed nu :) Zou graag nog veeeeeel meer willen eten, maar dan zijn het helaas alleen fatgains. Wel bijna 90kg :D
Ben totaal niet opgevoed met aardappelen, wel heel veel (vet) vlees. Ben geboren in Bosnië en dat zijn echte vleeseters :P

Voel je je nu beter of slechter met minder carbs en meer vet?
Ik hou ook niet echt low-fat aan, gemiddeld denk ik rond de 80/90 gram vet per dag wat niet heel veel is maar zeker niet low-fat.

Duidelijk!

90 gram is voor een gemiddelde Tsjech low-fat :D.
Ik voel mij eigenlijk best fijn met een dieet hoger in vet. Wat minder snel opgejaagd/gestresst en daarnaast een meer verzadigend gevoel. Echter heb ik helaas wel het idee dat m'n trainingen er onder leiden.
Dat laatste is alleen niet zeker, omdat het ook kan komen door het vele lopen in Praag :'). Om die reden zit ik er aan te denken om m'n vetten structureel wat op te hogen om te zien wat het doet op termijn!

raken jullie niet ontiegelijk aan de schijterij van high fat?

• #1.557
Duidelijk!

90 gram is voor een gemiddelde Tsjech low-fat :D.
Ik voel mij eigenlijk best fijn met een dieet hoger in vet. Wat minder snel opgejaagd/gestresst en daarnaast een meer verzadigend gevoel. Echter heb ik helaas wel het idee dat m'n trainingen er onder leiden.
Dat laatste is alleen niet zeker, omdat het ook kan komen door het vele lopen in Praag :'). Om die reden zit ik er aan te denken om m'n vetten structureel wat op te hogen om te zien wat het doet op termijn!
Gewoon nu in nl ook proberen zou ik zeggen en kijken wat het doet. Als je voor je training alsnog een flinke hoeveelheid koolhydraten binnen krijgt zal het je trainingen denk ik niet veel beïnvloeden zolang je kcal ongeveer gelijk blijven.

Er word vaak ook aangeraden om carbs te verhogen tijdens een bulk tot een bepaald punt die persoonsafhankelijk is. Bij de een misschien 400gr carbs en de ander 600gr en vervolgens alleen nog je vetten te verhogen indien je meer kcal binnen wil krijgen

• #1.558
Wat een shitload aan pindakaas man haha! Binnen hoeveel tijd heb je die achter je kiezen denk je? Ik zit zelf trouwens op rustdagen ook op high-fat, maar dat is voornamelijk uit eieren, olijfolie en avocado en dergelijke.

Ik merk bij mijzelf dat af en toe zwaarder pakken en dan iets minder gecontroleerd,
mijn plateau doorbreekt en ik vervolgens gecontroleerd ook iets zwaarder kan.
It's all about progression! ;)
Dit ja.
Ben je 'fanboy' aan het worden :p.

Terug
Naar boven