MuscleMeat

Jasenko forever improving

Haha sick veel man, minimale fat gains? Hoeveel zat je voor depleten?

Nee. Train helaas wat te onregelmatig op het moment. Meestal PPL bij muscletotaal en een keer FB bij de basic fit om de hoek.

Als alle verhuizing troep aan de kant is, en ik aan mijn homegym in de garage ben begonnen ga ik wel loggen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Jammer, je bent daar immers niet alleen. Dun matje heeft geen enkele invloed en als je er zelf op staat helemaal niet..
Dat onderste stuk vind ik persoonlijk het zwaarst dus zou zonde zijn om het "makkelijker te maken" en de enige matten die wij hebben zijn 3cm, je kan ze ook in het filmpje zien op de achtergrond. Zijn ook matten met noppen waar het kut is om op te staan.
Of het veel invloed heeft? Waarschijnlijk niet, maar al is het maar een beetje doe ik het liever niet. Het is niet dat je er doof van wordt of wat is er volgens jou zo erg aan dan?

Haha sick veel man, minimale fat gains? Hoeveel zat je voor depleten?
Ik zat zo rond de 1800kcal voor depleten :P Vind het heeeerlijk om zoveel te eten, al zou ik het liefst elke dag 10k+ weg werken hoor.

Tjaaa wat is minimaal... In verhouding met hoeveel ik ben aangekomen vind ik het niet veel nee, maar was wel erg droog en inmiddels denk ik wel een procent of 5 gestegen.

Nee. Train helaas wat te onregelmatig op het moment. Meestal PPL bij muscletotaal en een keer FB bij de basic fit om de hoek.

Als alle verhuizing troep aan de kant is, en ik aan mijn homegym in de garage ben begonnen ga ik wel loggen.
Ohh top. Als je een homegym hebt mag je geen een training skippen dan he :D

Prima repout!:bow:

Netjes kerel!! Ik ben heel benieuwd naar je PR-attempt.. Binnenkort meedoen aan een mockmeet?! ;)

• #1.606
  • #1.607
Legs B
Squat
8x100
12x125
10x132,5
8x140

Hack squat
12x60
12x60

Lunges
3xMet dumbbells van 18kg

Lying leg curls SS Seated leg curls
3x 15x5 + 12x30 ofzo

Seated calf raises
20x30
18x40
15x40
15x40
12x40 Zoiets

Lekkere training weer. Mijn lies ofzo was een beetje aan het zeuren bij de squats, verder prima.

Komt op 't zelfde neer! Mazen op de grote 3 dus.

Nette been train weer zeg. Met het Squat volume zit het wel goed :P!

Dikke squats man! wel kut van je lies man, nog last van?

Lekkere beentraining, hoop wel dat je lies niet dwars gaat zitten though..

• #1.612
Dikke squats man! wel kut van je lies man, nog last van?

Lekkere beentraining, hoop wel dat je lies niet dwars gaat zitten though..
Thanks, ik denk niet dat het iets heel ergs is. Laten we dat iig hopen...

Push B

Incline dumbbell bench press (stand 3)
12x34
10x36
8x38 Zwaarder dan ik had verwacht en voelde het wel in mijn schouders

Barbell bench press
12x80
10x85
8x90

Dumbbell flyes (stand 1)
14x18
12x20

Dumbbell shoulder press
12x20
10x22
8x24

En nog wat machine dips en pushdowns enzo voor triceps.

Ondertussen ook de 90kg aangetikt :) En door...!

20kg op 2 maandjes, al zwaar ademig? Heb daar zelf altijd last van met rebounden :/

Wat is dat voor app waarin je je gewicht trackt?

• #1.617
20kg op 2 maandjes, al zwaar ademig? Heb daar zelf altijd last van met rebounden :/
Nee, eigenlijk niet. Doe nog wel af en toe wat cardio, misschien dat dat wel scheelt?

Wat is dat voor app waarin je je gewicht trackt?
Yup, MyFitnessPall zoals hierboven al gezegd.

20kg in 2 maanden. Tijd om dit naar de kuurlogs te verplaatsen! :D
Dan moet ik er inderdaad wel 20kg in 2 maanden bij zetten en niet 3kg in 4 maanden, klinkt meteen minder tof :P

pfff 20kg in 2maanden, ik ben met veel moeite 4kg aangekomen in 4,5maand:P

pfff 20kg in 2maanden, ik ben met veel moeite 4kg aangekomen in 4,5maand:P
Vergeet niet waar hij vandaan kwam hé. Ga jij maar eens héél diep vooraf, depleten enz. Daarna cals uppen en bouwen als een gekko. Eens zien of je die 4kg in 4,5 maand gaat doorbreken. I think so.

Terug
Naar boven