AndroidHealthClinic

Jasenko forever improving

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Pull B
Pendlay rows
12x80
10x85
8x90 Vrij zwaar

T-bar row
12x45
10x55
8x60 Goed te doen

Pullups
8xbw

Closegrip pulldown V grip
15x65
14x65

Barbell shrugs
12x100
19x140
16x150
16x150

Hammer curls
12x18
7x20
7x20

EZ preacher curls
15x5
12x7,5
9x7,5

En een mealprepje:

Sterke curls & shrugs man! Prep ziet er prima uit toch..

Musclemeat kip of zie ik dat verkeerd?

Lekkere train @Jasenko ! Ik ga ook maar weer eens pendlay rows oppakken. Toch wel een oefening met veel carryover naar de deadlift en tegelijkertijd eigenlijk de enige oefening die je nodig hebt voor een goed stel lats :D.

Prepje ziet er weer keurig uit! Jij zweert nog altijd bij clean eten he :D.

heb het met @Jasenko er weer overgehad om een sushi en trainingsmeet te houden zaterdag 25 februari, ik denk ik post het hier want hier zitten meer mensen maar wie heeft daar ook zin in?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.628
Lekkere train @Jasenko ! Ik ga ook maar weer eens pendlay rows oppakken. Toch wel een oefening met veel carryover naar de deadlift en tegelijkertijd eigenlijk de enige oefening die je nodig hebt voor een goed stel lats :D.

Prepje ziet er weer keurig uit! Jij zweert nog altijd bij clean eten he :D.
Lekkere oefening inderdaad, als afwisseling zeker doen.

Ik eet helaas niet altijd even clean hoor, vooral in het weekend niet. Gisteren nog uit eten geweest en ook wat zooi op en daarna naar de bios met een grote bak popcorn enz. Net als postworkout een flinke bak chocopops, heerlijk!
Maar ben wel van mening dat clean eten beter is, dus probeer ik over het algemeen wel te doen.

heb het met @Jasenko er weer overgehad om een sushi en trainingsmeet te houden zaterdag 25 februari, ik denk ik post het hier want hier zitten meer mensen maar wie heeft daar ook zin in?
Is dan wel carnaval kom ik net achter, maarjaa alles voor de sushi gains natuurlijk :D

Goed bezig Jasenko :)

:( verjaardag... van mezelf... (ben 22 jarig maar dit was de datum om te vieren.. staat al een maand gepland... :sad:
Kan ik $%$#&^*&@(&() weer niet mee...

Lekkere oefening inderdaad, als afwisseling zeker doen.

Ik eet helaas niet altijd even clean hoor, vooral in het weekend niet. Gisteren nog uit eten geweest en ook wat zooi op en daarna naar de bios met een grote bak popcorn enz. Net als postworkout een flinke bak chocopops, heerlijk!
Maar ben wel van mening dat clean eten beter is, dus probeer ik over het algemeen wel te doen.

Oh, kijk aan! Je eet naast je preps ook nog gewoon 'leuke' dingen begrijp ik. Gelukkig maar! :D

Er is trouwens helemaal niets mis met chocopops. Zeker niet na de training.
Popcorn is ook geen ramp. koolhydraten zijn koolhydraten, waar je ze uit haalt maakt niet gek veel uit imo :)

Is er een appgroep voor ofzo?

Lekker bezig Jasenko! Die kip ziet er inderdaad lekker uit :D

Terug
Naar boven