SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Thanks, was zeker geluktSterk! Je pakt echt PR na PR!
Geniet ervan vanavond!

Ja gaat lekker. Toen met jou ging die 100kg ook beter dan verwacht.Die bench gaat echt hard bij jou man! Binnenkort eens je 1rm testen?

Mjaa... qua deadlift wel, maar ben aan het sukkelen met mijn squat. Al bijna een maand niet gesquat vanwege pijntjes bij mijn hamstring/thigh/lies oid aan de linkerkant.Die deadlift
Wordt een mooi totaal deze zomer op de wedstrijd![]()

Dit dus...maar vrees dat dergelijke pijntjes niet verdwijnen door lekker zwaar te blijven belasten.Hopen dat je er morgen geen last van hebt. Dan zou je het in principe weer een beetje op kunnen pakken toch..![]()
Dit dus...maar vrees dat dergelijke pijntjes niet verdwijnen door lekker zwaar te blijven belasten.
Ik belast momenteel mijn liezen nauwelijks en het wil ok maar niet weg..
@DieNase adviseerde rust(ig aan doen)Rip..
Kon de fysio verder niets meer voor je betekenen dan Marvin? Of is het nu gewoon een kwestie van rust geven?

Eigenlijk zou @Skatermarvin een paar keer langs moeten komen, maar dat is wat lastig aangezien hij niet om de hoek van de praktijk woont.
Thanks man, al wil ik die squat wel een stuk hoger hebben eigenlijk.
Thanks! Zit ook wel ietsjes meer in (niet heel veelLekkere training en ondanks je pijntjes prima squatsessie!
Filmpje ziet er vrij gemakkelijk uit![]()
), maar vanwege pijntjes durf ik niet helemaal mijn grens op te zoeken.Eigenlijk gaat het best goed nog, voel wel dat ik het heb belast maar that's it.Hopen dat je er morgen geen last van hebt. Dan zou je het in principe weer een beetje op kunnen pakken toch..![]()
Ik heb het me een beetje aangeleerd op het moment dat ik diep gaHet gaat lekker Jas
Ik ben toch wel benieuwd waarom je met BP steeds met je hoofd omhoog komt.....lucht happen vissekop ...ik kan het niet laten sorry
1RM BP is 122,5 x 1,2 = 147 wellicht 150 mooi man...sterk

Ik weet ook niet zo goed wat te doen. Heb 4 weken niet echt gesquat (wel getraind en wat meer isolaties gedaan enz.) en merkte niet echt een groot verschil.Dit dus...maar vrees dat dergelijke pijntjes niet verdwijnen door lekker zwaar te blijven belasten.
Ik belast momenteel mijn liezen nauwelijks en het wil ok maar niet weg..

Ik weet het ook niet, maar kon het niet latenIk weet niet of het zo heel erg verstandig is geweest om door te squaten met deze pijntjes, maar een bikkel ben je wel! Vandaag nog last?
Eigenlijk gaat het wel prima en voel het nauwelijks, maar voel wel dat het is belast.Wat zou je dan doen? Kijken wat voor bewegingen hij wel of niet kan maken om vervolgens te zien wat precies het probleem is?Eigenlijk zou @Skatermarvin een paar keer langs moeten komen, maar dat is wat lastig aangezien hij niet om de hoek van de praktijk woont.