- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kon jij gelijk upright rows doenJammer van die bench,maar toch nice man! Als ik had gespot was het je wel gelukt![]()

Ik denk dat je het antwoord daarop zelf wel kent maar niet wilt horen, wat voor het merendeel hier, inclusief mezelf, zou gelden5x157,5 Ging opzich redelijk, maar nog steeds geen idee of ik slim bezig ben![]()

Thanks bro!
Dat hoop ik ook...Ik hoop dat je de pijntjes niet verergerd op deze manier. Squats heel, right?!![]()
Ik twijfel ook steeds of ik door moet gaan terwijl ik bezig ben, maar wil te graag een goede squat

Tjaaa... ergens wel. Maar had hiervoor 4 weken niet gesquat en heeft me niet echt goed geholpen verder.Ik denk dat je het antwoord daarop zelf wel kent maar niet wilt horen, wat voor het merendeel hier, inclusief mezelf, zou gelden![]()

Opzich...Gewoon even deca pakken tegen die pijntjes...Wel lekker squatwerk weer kerel!

Kan altijd beter heNiks speciaals46kg dumbel press en 80kg inclines..
![]()

Zou kunnen inderdaad...Lies kan misschien ook komen dat je kracht zo snel stijgt dat je pezen het niet bij kunnen benen? Kracht gaat namelijk hard hier

Lower body (Focus hamstrings)
Deadlift
12x100
5x140
5x180
6x230 PR Filmpje hieronder! Wel vrij lange pauze voor de laatste
Hack squat
15x25
13x45
10x65
Leg extentions
15x35
14x40
11x45
Seated Leg curl ss Lying leg curl
13x40 - 14x5
11x40 - 13x5
10x40 - 12x5
Calf presses
18x50
17x50
16x50
16x50
16x50
Een beetje verkouden en last van mijn keel, maar wilde na mijn deload van vorige week een PR Deadlift neerzetten en ging er gewoon voor.
Voor het eerst sinds weken een preworkout genomen en mezelf goed opgefokt en ging nog best lekker!
Filmpje:

Had nu C4, anderhalve schep en na 10 minuten jeukende handen en opgefokt gevoel ook.Die Deadlifts...![]()
Welke PWO gebruik je? Ik ben ook zoekende, maar heb nog niets gevonden dat goed werkt. Zelfs Unstoppable doet niets bij mij (ook 2 volle scheppen niet)![]()