- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Mixed grip sowieso. Maar grote kans dat ik (voorlopig) nog geen wedstrijd ga doen vanwege een lies blessure waardoor squats kut gaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mixed grip sowieso. Maar grote kans dat ik (voorlopig) nog geen wedstrijd ga doen vanwege een lies blessure waardoor squats kut gaan.
Natties?? Wasda?

Ga nou gewoon langs een goede fysio...Natties?? Wasda?
Het liefst train ik alles 2x in de week, maar wil mijn lies wat meer rust geven en hoop over een paar maanden weer pijnloos te kunnen squatten![]()

Vind mijn armen al jaren achterlopen. Ga ze weer 2x in de week pakken maar ze willen niet echt groeien.nog steeds aan het kutten met je lies joh? Misschien dan toch even langs een exper om er naar te laten kijken.
wat word je bro split trouwens? Zijn er btw spieren die je zelf vind achterlopen of wat je hebt gehoord na de wedstrijd van jury?
Ga nou gewoon langs een goede fysio...
Of pak gewoon deca naast de test![]()
Succes met je nieuwe schema Jasenko! Hopelijk zijn de liesklachten snel voorbij, anders inderdaad toch maar even naar de fysio!
Ah en je komt nog naar het zonnige zuiden ook!Vind mijn armen al jaren achterlopen. Ga ze weer 2x in de week pakken maar ze willen niet echt groeien.
Rug bi
Borst tri
Benen
Schouders
Armen
Rust
Repeat
Zoiets denk ik.
Afspraak gemaakt voor morgen bij @DieNase
Ben benieuwd of het wat gaat brengen

4x UB en 1xLB, valt reuze mee toch

Dat had je mij nog niet verteld!Goed bezig! @DieNase heeft bij mij afgelopen week ook naalden in mijn been geduwd..![]()
Dordrecht was een stuk dichterbij geweest, maar dit komt beter uit (en sneller) dus dan maar een stukje rijden