AndroidHealthClinic

Jasenko forever improving (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vandaag bij DieNase geweest. Lekkere needle peeling gehad :P
Ik hoop echt dat het me veel gaat helpen en ik snel weer goed kan squatten, maar heb ik zeker vertrouwen in.

Verder een beetje schouders gepompt vandaag...
 
was dat voor je lastig liesje?
 
was dat voor je lastig liesje?
Jup, hoop dat ik snel weer kan squatten.

Vandaag rug en biceps getraind.
Twijfel om meer op gevoel te trainen en minder te loggen en op cijfers te letten.
Progressive overload is natuurlijk een belangrijk ding, maar op gevoel zo zwaar mogelijk trainen zonder vooraf precies te weten wat ik wil hitten doe ik eigenlijk nauwelijks.
 
Jup, hoop dat ik snel weer kan squatten.

Vandaag rug en biceps getraind.
Twijfel om meer op gevoel te trainen en minder te loggen en op cijfers te letten.
Progressive overload is natuurlijk een belangrijk ding, maar op gevoel zo zwaar mogelijk trainen zonder vooraf precies te weten wat ik wil hitten doe ik eigenlijk nauwelijks.
Doe precies hetzelfde hoor. 9/10 keer weet ik de gewichten niet echt meer van de trainingen ervoor. Heel soms kijk ik wel even maar is meer om het startpunt een beetje te bepalen. Gaan de weg de training verhoog/verlaag ik
 
Jup, hoop dat ik snel weer kan squatten.

Vandaag rug en biceps getraind.
Twijfel om meer op gevoel te trainen en minder te loggen en op cijfers te letten.
Progressive overload is natuurlijk een belangrijk ding, maar op gevoel zo zwaar mogelijk trainen zonder vooraf precies te weten wat ik wil hitten doe ik eigenlijk nauwelijks.

Ik denk als je weet met wat voor numbers je laatste treen eruit zag kun je je daar beter op voor bereiden..wellicht ook wel psychies
Ik heb ook jaren gewoon op gevoel getreent
Voor mij persoonlijk wel prettiger met de numbers op papier, scheelt een hoop denkwerk en je vergeet het niet
En je kan rustig opbouwen, ook bij een blessure als bij jouw liesje bv :wl:
 
Is zeker persoonlijk. Zelf moet ik gewoon een plannetje, cijfers, oefeningen oid op papier (bij mij staat alles in me telefoon) hebben voordat ik de gym binnen stap. Vind het 3x niks als ik ter plekke nog moet gaan bedenken wat ik ga doen, hoeveel gewicht enz. Dan start ik 9 vd 10x met een verkeerd gewicht volgens mij waardoor ik de eerste set alweer verneuk door teveel of te weinig reps te doen. Plus het verneuken van tijd doordat je je gehele training nog door moet nemen. Wil gewoon binnen een bepaalde marge blijven met reps, zoveel mogelijk weerstand in me reprange, vanaf set 1. Op deze manier kan je ook je progressie beter bijhouden. Kan je gewicht verhogen, pas je dat meteen aan en klaar.

Kan niet leven met het idee de gym binnen te lopen en dan pas bekijken wat te gaan doen :roflol:
 
Is zeker persoonlijk. Zelf moet ik gewoon een plannetje, cijfers, oefeningen oid op papier (bij mij staat alles in me telefoon) hebben voordat ik de gym binnen stap. Vind het 3x niks als ik ter plekke nog moet gaan bedenken wat ik ga doen, hoeveel gewicht enz. Dan start ik 9 vd 10x met een verkeerd gewicht volgens mij waardoor ik de eerste set alweer verneuk door teveel of te weinig reps te doen. Plus het verneuken van tijd doordat je je gehele training nog door moet nemen. Wil gewoon binnen een bepaalde marge blijven met reps, zoveel mogelijk weerstand in me reprange, vanaf set 1. Op deze manier kan je ook je progressie beter bijhouden. Kan je gewicht verhogen, pas je dat meteen aan en klaar.

Kan niet leven met het idee de gym binnen te lopen en dan pas bekijken wat te gaan doen :roflol:

Hier sluit ik mij volledig bij aan :). Als je een plan hebt, verspil je geen tijd en energie!
 
Hmm, hebben jullie ook zeker een punt. Loggen kan natuurlijk ook weinig kwaad. Ik wil me alleen niet blind staren op cijfertjes om daarvoor te cheaten of juist eerder te stoppen dan nodig.

Borst Triceps

Bench press
12x100
8x110
4x120

Dumbbell incline bench press
12x30
8x34
7x36

Cable flyes (boven naar beneden)
15x20
12x22

CGBP
12x60
9x65
8x65

V pushdowns en cable overhead extentions nog
 
Trenen op gevoel en vorm van de dag dan is RPE een uitdaging voor je....heftug!!!
 
Eerder stoppen? Doorknallen en als je meer reps haalt dan je target betekent dat gewicht verhogen toch.. En als je een mindere dag hebt is dat maar zo. Afentoe enkele cheatreps is ook niets mis mee imo.
 
Eerder stoppen? Doorknallen en als je meer reps haalt dan je target betekent dat gewicht verhogen toch.. En als je een mindere dag hebt is dat maar zo. Afentoe enkele cheatreps is ook niets mis mee imo.
Heb je opzich gelijk in en zo doe ik het ook vaak.

Gisteren benen gedaan:
Benen
Hoop leg curls
Hoop leg extentions
Seated leg curls
Leg press
Calf raises
Leg raises

Schouders
Dumbbell shoulder press
12x26
10x28
8x30
7x32

Dumbbell front raise
12x12

Seated side raise
15x10
13x12
12x12

Barbell shrugs
22x100
20x120
18x120
18x120

Rear side raise
15x8
13x8
12x8
 
Rug Biceps
T-bar row
12x50
10x60
8x70
6x80

Seated row
12x70
10x80
7x90

Pull ups
8xbw

Lat pulldown kromme stang
10x70
9x70
8x70

Barbell curls
12x30
8x32,5
6x35

Concentration curls
12x10
8x12
7x12

Hammer curls
12x16
8x18

Nog een fotootje van vanochtend

 
Goeie shape en training bro!
 
Staat er nog steeds strak bij kerel! Die ader ook van boven tot onder..:eek!:
 
Borst triceps

Incline bench press
12x80
8x90
7x95
5x100

Dumbbell bench press
10x38
8x42
5x46

Dumbbell flyes incline stand 2
13x18

Machine dips
15x80
12x80
11x80

Dumbbell kickbacks
15x10
12x12
11x12

Rope extentions
15x20
12x20
12x20

Side lateral raises
15x12
12x14
12x14
 
damn 5x100 incline is nice man!
 
Nice, lekkere bench!

damn 5x100 incline is nice man!

Thanks mannen! Binnenkort maar eens boven de 100 proberen, voor het eerst :)

Pull
Pull ups
10xbw
9xbw
8xbw

Lat pulldown
12x70
10x75
8x80

Close grip pulldown V grip
12x70
10x75
8x80

Bent over row
15x60
12x70

Dumbbell row
12x30
11x30

Barbell shrugs
20x140
18x150
20x100 meteen erna

EZ Curls
15x10
12x11,25
8x12,5

Dumbbell curls
12x10
10x12
11x12

Nog twee foto's van de FIBO:


 
Back
Naar boven