XXL Nutrition

Jasenko forever improving

Bezoekers in dit topic

Kijk, jouw definitie op de benen streef ik na, sterk!
 
Kijk, jouw definitie op de benen streef ik na, sterk!
Thanks man! Hoop dat mijn benen wel goed blijven als ik een tijd niet meer ga squatten.


Push

Incline bench press
12x87,5
10x95
7x100 Durrfde 8e niet
6x105 Neeet, zwaar zat

Dumbbell bench press
12x40
9x42
6x46

Dumbbell flyes incline stand 2
12x20

Machine dips
13x85
12x85
10x90

Dumbbell kickbacks
15x12
13x12
11x14

Rope extentions
15x20
12x20
12x20

Side lateral raises
15x12
12x14
8x16
 
Pff zo jaloers op jou incline :D
 
Die gewichten weer hier:bow:
 
Dem weights! Sterk weer man :D Lang leve de sushi gains.
 
Pff zo jaloers op jou incline :D
Thanks man, ook wel blij mee :)
Die gewichten weer hier:bow:
Moet wel zeggen dat ik vrij lang pauze hou tussendoor :P
Dem weights! Sterk weer man :D Lang leve de sushi gains.
Precies!
Thanks bro!

Eergisteren nog legs gepakt, ga voorlopig dus niet meer squatten, dan maar legpressen. Dat gaat wel prima.

Legs
Leg press
Opwarmen enzo
hoop gepress
12x255
12x255 Filmpje hieronder

Leg extentions
4 setjes

Leg curls
4 setjes

Seated calf raises
4 setjes

En nog wat buik.

Filmpje van de leg press:

Blijft imo niks zonder squats, maar we shall see...
 
Dat je alleen squats zou kunnen doen om effectief kracht en massa te bouwen is echt onzin trouwens. Dat squats daar het meest effectief voor zouden zijn is echt een mythe en komt een beetje voort uit de "hardcore" bro praatjes.
Is de squat een super goede compound? Jazeker! Is het effectief als krachtbouwer als ondersteuning voor tal van sporten, jep zeker weten. Maar verder zijn er zeker volwaardige alternatieven. Enige wat straks misschien wat "off" is is je techniek als je het even niet gedaan hebt.
 
Dat je alleen squats zou kunnen doen om effectief kracht en massa te bouwen is echt onzin trouwens. Dat squats daar het meest effectief voor zouden zijn is echt een mythe en komt een beetje voort uit de "hardcore" bro praatjes.
Is de squat een super goede compound? Jazeker! Is het effectief als krachtbouwer als ondersteuning voor tal van sporten, jep zeker weten. Maar verder zijn er zeker volwaardige alternatieven. Enige wat straks misschien wat "off" is is je techniek als je het even niet gedaan hebt.
:goodposting::iagree::ty:

Give me an amen!
 
Na een tijdje loggen op de foto contest log ga ik hier maar weer beginnen!

Gisteren mijn pushdag gehad:

Push

Barbell bench press
12x80
10x90
9x100
8x105
6x110

Incline dumbbell bench press
12x34
8x40

Barbell shoulder press
8x50
8x50
8x50

Side lateral raises
15x12
12x14

Overhead tricep extentions katrol
17x50
12x55
11x55

Rope pushdowns
12x30
9x30
9x30
 
Ook voor deze in:p
 
Ik ben jaloers op je squats, netjes man! :clap:
 
Pull workout

Rug Biceps
Barbell row
15x60
12x70
10x80
8x90

Pull ups
8xbw
8xbw
7xbw

Row machine hammer strength
12x30
10x35
10x35

Lat pulldown machine
13x40
12x45
10x50

Barbell shrugs
18x140
16x140

Hammer curls
13x16
12x16
12x16

Cable curls tegelijk (fdb pose)
12x25
10x27,5
9x27,5
 
Ik moet zeggen dat ik jouw trainingen (zoals bovenstaande Pull) best goed te doen vind, maar jouw compounds (SQ, DL m.n.) zijn zoveel sterker dan de mijne en je fysiek is huge, hoe doe je dat toch? Hoelang train je al zo en wat gebruik je en hoeveel eet je momenteel?
 
Ik moet zeggen dat ik jouw trainingen (zoals bovenstaande Pull) best goed te doen vind, maar jouw compounds (SQ, DL m.n.) zijn zoveel sterker dan de mijne en je fysiek is huge, hoe doe je dat toch? Hoelang train je al zo en wat gebruik je en hoeveel eet je momenteel?

Verdenk je jasenko nu van kuren? :eek:
 
Misschien heeft Jas (PT) gewoon meer kennis en ervaring...zou dat kunnen? :thumbs:
 
Ik had echt wel de indruk dat Jasenko natty is hoor. De foto's van de contest vind ik echter wel gruwelijk, moet je echt hard en lang voor trainen! Ik was meer op zoek naar tips.

Lees je in en/of zoek contact :)
 
Ik had echt wel de indruk dat Jasenko natty is hoor. De foto's van de contest vind ik echter wel gruwelijk, moet je echt hard en lang voor trainen! Ik was meer op zoek naar tips.

Genen, jaren goeie voeding en training.
 
Back
Naar boven