MuscleMeat

Jay cutler 5 november bij de s&f almere

Nick1

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Zag een poster hangen in de sportschool, 5 nov komt Jay cutler tussen
20:00/22:00.
Je kan die dag gratis trainen en als je sups koop in de sportschool krijg je een lot en krijg je de kans om met cutler te trainen, bij Sport en fitness in almere.

JAY CUTLER 5 NOVEMBER BIJ DE S&F ALMERE

Wanna meet a legend?

Op 5 november nodigen wij jullie uit om tussen 20.00 en 22.00 uur zijn seminar bij te wonen bij Sport & Fitness center op de Markerkant 132d te Almere stad (naast de Gamma).

VRIJE ENTREE TOT DE S&F GYM ( GYM IS 24 UUR PER DAG OPEN! )
De entree is gratis en je mag daarna zelf beleven hoe het is om vrij te trainen in het grootste en meest besproken fitnesscentrum van Flevoland. In de nieuwe shop zijn top kwaliteit supplementen te verkrijgen met korting op deze dag.

Koop je iets uit de shop, dan krijg je een lotnummer en maak je kans op een 1 op 1 training met de legendary Mr. O Jay Cutler op zondag 7 november.

Hiervan zullen de foto's gemaakt worden welke geplaatst zullen worden in het Sport&Fitness Magazine.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

één op één met hem lijkt me wel wat. Zullen we hem eens afbeulen.

ben er waarschijnlijk bij

Hard, ik ben erbij met twee vrienden.

Is het een beetje een fatsoenlijke gym? Want dan doe ik daar gelijk even mijn borst workout.

laten we hem eens zien hoe een echte training eruit ziet,

Best wel cool dit, ik ga hier wel even heen denk ik :D

Lache, stukkie rijden maar ga wel langs denk ik.

Vertel hem gelijk even dat ie aan zn poses moet werken. Ziet er nu niet uit netuurlijk

Nice! Sowieso dat ik ga als ik die dag kan. Ook maar 15 min rijden vanaf hier :D sweet! Ga ik hem even dwarven :-#

Laatst bewerkt:
jay is gay:mad:

Wel leuk om hem eens in het echt te zien, denk alleen dat het zo druk is dat je amper fatsoenlijk kunt trainen.

Ik wil eigenlijk ook gaan! Maar alst zo druk is ist waarschijnlijk geen **** aan.. :(

Niet zo b**chen op jay..hij is ****ing wel Mr. O mensen...

Ik ga ook wel even kijken, benieuwd wat je van die 1 op 1 training kan verwachten :)

Terug
Naar boven