- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Blijkbaar is er niemand naar het seminair van Cutler geweest.
Het ging door in body magic in vilvoorde.
Eerst was er een buffet dat een klein uurtje duurde van 14 tot 15 uur. Jay was al aanwezig, maar aan de broodjes met beleg of chips heeft hij niet gezeten.
Rond 15 uur starte het seminair, waarbij ik merkte dat het publiek, ik schat zo'n 100 man vooral bestond uit franstalige landgenoten. Heeft vlaanderen geen bodybuilders meer!?
Jay lichte eerst zijn plannen voor de toekomst toe en daarna werden er vragen gesteld.
Even wat info over jay:
zijn huidig gewicht en vetpercentage: ongeveer 140kg met 8%
doel: niet meer massa, maar meer volume op armen bovenborst en benen.
mijnheer vindt dat hij niet genoeg armen heeft!
zijn doel is zeker niet de olympia 9 keer of meer te winnen.
ziet als grootste concurenten Ronny, Martinez, Jackson en richt zich vooral op
beter zijn dan hen.
off saeson eet hij ongeveer even veel calorien als in wedstrijdvoorbereiding, enkel veranderd hij de bron van voeding en eet meer vis. Ook drijft hij zijn cardio en vetverbranding op. En dit is volgens mij waar de meeste bodybuilders een fout maken in wedstrijdvoorbereiding en waarom ze zoveel spiermassa verliezen. Ze brengen hun calorien te laag en willen vooral daar hun droogte uithalen. Dit gaat ten koste van spiermassa! Hou je calorien hoger en drijf je vetverbranding op!
Voor spiermassa ziet hij 12 reps als een minimum/maximum! In tegenstelling tot velen die maar enkele reps doen!
Hij geeft 1500 dollar per maand uit aan massage om zijn spieren soepel en blessurevrij te houden.
Voeding kost hem ongeveer 1000 dollar per maand.
Zijn maaltijden bestaan allemaal uit vast voedsel dat hij altijd vers bereid en niet op voorhand. Enkel drinkt hij eiwit na de training op weg naar huis in de auto.

jay cutler moet idd machtig zijn om naast te staan (mss zelfs eens naast poseren)