MuscleMeat

Jay Cutler seminar België

• Topic Starter Topic Starter
Thnx! Dacht het ook te doen maar ben het vergeten.

Jay Cutler in Deventer !!!!!

25 maart geeft hij een gastoptreden op de Grand Prix van Deventer:cool: .

Ben er dus zekerrrrr, echt top !:thumbs:.

In Deventer? VET! Ik ga der zijn :)

waar ligt deventer ergens ??? :o

azo ok :)

azo ok :)

oeps 2 x lol :rolleyes:

Ik heb ook eens een mailtje gestuurd. Ben wel benieuwd waar het zal doorgaan...

Weet iemaand ondertussen waar het doorgaat?

De seminar van Jay is op zaterdag 24 maart.

A.S. Athletic Store

1200 Woluwe St. Lambert

Belgie

uur is nog niet bekend

thnx karma voor jou

hebben jullie nu meer details over dit?
uur, plaats, prijs...

Blijkbaar is er niemand naar het seminair van Cutler geweest.
Het ging door in body magic in vilvoorde.
Eerst was er een buffet dat een klein uurtje duurde van 14 tot 15 uur. Jay was al aanwezig, maar aan de broodjes met beleg of chips heeft hij niet gezeten.
Rond 15 uur starte het seminair, waarbij ik merkte dat het publiek, ik schat zo'n 100 man vooral bestond uit franstalige landgenoten. Heeft vlaanderen geen bodybuilders meer!?
Jay lichte eerst zijn plannen voor de toekomst toe en daarna werden er vragen gesteld.
Even wat info over jay:
zijn huidig gewicht en vetpercentage: ongeveer 140kg met 8%
doel: niet meer massa, maar meer volume op armen bovenborst en benen.
mijnheer vindt dat hij niet genoeg armen heeft!???
zijn doel is zeker niet de olympia 9 keer of meer te winnen.
ziet als grootste concurenten Ronny, Martinez, Jackson en richt zich vooral op
beter zijn dan hen.
off saeson eet hij ongeveer even veel calorien als in wedstrijdvoorbereiding, enkel veranderd hij de bron van voeding en eet meer vis. Ook drijft hij zijn cardio en vetverbranding op. En dit is volgens mij waar de meeste bodybuilders een fout maken in wedstrijdvoorbereiding en waarom ze zoveel spiermassa verliezen. Ze brengen hun calorien te laag en willen vooral daar hun droogte uithalen. Dit gaat ten koste van spiermassa! Hou je calorien hoger en drijf je vetverbranding op!
Voor spiermassa ziet hij 12 reps als een minimum/maximum! In tegenstelling tot velen die maar enkele reps doen!
Hij geeft 1500 dollar per maand uit aan massage om zijn spieren soepel en blessurevrij te houden.
Voeding kost hem ongeveer 1000 dollar per maand.
Zijn maaltijden bestaan allemaal uit vast voedsel dat hij altijd vers bereid en niet op voorhand. Enkel drinkt hij eiwit na de training op weg naar huis in de auto.

Blijkbaar is er niemand naar het seminair van Cutler geweest.
Het ging door in body magic in vilvoorde.
Eerst was er een buffet dat een klein uurtje duurde van 14 tot 15 uur. Jay was al aanwezig, maar aan de broodjes met beleg of chips heeft hij niet gezeten.
Rond 15 uur starte het seminair, waarbij ik merkte dat het publiek, ik schat zo'n 100 man vooral bestond uit franstalige landgenoten. Heeft vlaanderen geen bodybuilders meer!?
Jay lichte eerst zijn plannen voor de toekomst toe en daarna werden er vragen gesteld.
Even wat info over jay:
zijn huidig gewicht en vetpercentage: ongeveer 140kg met 8%
doel: niet meer massa, maar meer volume op armen bovenborst en benen.
mijnheer vindt dat hij niet genoeg armen heeft!???
zijn doel is zeker niet de olympia 9 keer of meer te winnen.
ziet als grootste concurenten Ronny, Martinez, Jackson en richt zich vooral op
beter zijn dan hen.
off saeson eet hij ongeveer even veel calorien als in wedstrijdvoorbereiding, enkel veranderd hij de bron van voeding en eet meer vis. Ook drijft hij zijn cardio en vetverbranding op. En dit is volgens mij waar de meeste bodybuilders een fout maken in wedstrijdvoorbereiding en waarom ze zoveel spiermassa verliezen. Ze brengen hun calorien te laag en willen vooral daar hun droogte uithalen. Dit gaat ten koste van spiermassa! Hou je calorien hoger en drijf je vetverbranding op!
Voor spiermassa ziet hij 12 reps als een minimum/maximum! In tegenstelling tot velen die maar enkele reps doen!
Hij geeft 1500 dollar per maand uit aan massage om zijn spieren soepel en blessurevrij te houden.
Voeding kost hem ongeveer 1000 dollar per maand.
Zijn maaltijden bestaan allemaal uit vast voedsel dat hij altijd vers bereid en niet op voorhand. Enkel drinkt hij eiwit na de training op weg naar huis in de auto.

140 kg met 8% :eek:

Superpost squat, thanks !

sorry maar ik heb gisteren mijn mail wegens tijdgebrek niet volledig geplaatst.
Hier deel II
na het seminair was het posing tijd. Gedurende een 10 minuten poseerde mister O op een podium en iederen die foto's wou nemen heeft wel zijn kans gekregen. Big is hij zeker wel ja.
Daarna was het tijd om wat geld te verdienen en ging hij achter een stand waar je getekende foto's, zijn nieuwe dvd of een bonnet kon kopen. Je mocht ook nog eens gratis een foto nemen met jay.
Als laatste ging hij in de bar van body magic eten. Een groot bord spagetti, kip en steak was wat jay gemakkelijk verorberde. Werken geeft honger niet!
Hij maakte hier tijdens tijd voor een gezellige babel en wat fun met iedereen. Echt een simpele jongen jay.
Nog wat napraten met oude bekenden en het was tijd om handjes te schudden en hem enkel nog succes te wensen. Zijn vrouw is trouwens ook heel leuk en beiden maakte ze wat tijd om mijn kinderen die ik bij had aandacht te geven. Ze gingen trouwens samen op de foto.
Rest me enkel nog dank te zeggen aan Stefaan, van Body Magic, Mondour en Mimoun voor de organisatie en uitnodiging.

thnx for the info

:rolleyes: bump

Terug
Naar boven